התקנת גופי תאורה בפתח תקווה

מחפשים חשמלאי להתקנת גופי תאורה בפתח תקווה? ריכזנו עבורכם את החשמלאים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו חשמלאי עכשיו:

חשמל סביון- שירות sos
יעקב גלבנדורף

חשמל סביון- שירות sos

נבדק לאחרונה 09.01.2024
4.81
529
חוות דעת
התמחויות: שירות תיקוני קצרים 24 שעות , התקנת מנורות ואהילים , שירות אחזקה למשרדים, לארגונים ולמוסדות , התקנת גופי תאורה, נקודות חשמל והחלפת לוחות חשמל , שירות מהיר לכל סוגי תקלות החשמל , התקנת חמם מהיר וגופי חימום לדודי שמש , אספקה והרכבה של מאווררי תקרה, מומלץ ע"י סטאר ויונדאי , אספקה והרכבה של תנורי אמבטיה , הרכבה ואספקת שעוני שבת לבית ולדודי חשמל
חשמל אייל
אייל בהגלי

חשמל אייל

נבדק לאחרונה 17.03.2024
4.93
844
חוות דעת
התמחויות: איתור קצרים ועומסים ותיקונם , אייל בעל הסמכה לביצוע עבודות בגובה (במות הרמה ופיגומים) , התקנה והחלפה של לוחות חשמל , הגדלת חיבור חשמל והכנה לביקורת חברת חשמל , התקנת תאורות חירום לשלטי יציאה וחדרי מדרגות, לבית ולמשרד , החלפת גוף חימום לדוד , הקמת תשתיות חשמל למשרדים ולבתי עסק , ביצוע עבודות חשמל בגובה , החלפת חוטים בדירות ישנות , התקנות עמדות טעינה לרכבים חשמליים
חשמל אחר
גבי קיסר

חשמל אחר

נבדק לאחרונה 06.03.2024
4.86
267
חוות דעת
התמחויות: תיקון כל סוגי התקלות , הגדלת תלת פאזי , החלפת גופי חימום , תיקון כל סוגי הקצרים , תכנון וביצוע כל עבודות החשמל לבית, לעסק ולתעשייה , שירות SOS מהיר , אחריות על כל עבודה
שמעון חשמל ותקשורת
שמעון בן ברוך

שמעון חשמל ותקשורת

נבדק לאחרונה 11.03.2024
4.87
183
חוות דעת
התמחויות: תיקון קצרים , התקנת גופי תאורה , הזזה והתקנת נקודות חשמל , לוחות חשמל , מחירים הוגנים , שירות אמין ומקצועי
נייטרו סיסטמס
חן וקנין

נייטרו סיסטמס

נבדק לאחרונה 02.11.2023
4.67
33
חוות דעת
התמחויות: שירותי חשמל , לוחות חשמל , פיקוד ובקרה , הקמת חשמל לבית חכם , עמדות טעינה לרכבים , הכנה לביקורת של חברת חשמל , מערכות מתח נמוך , ארונות תקשורת , התקנה והחלפת גופי תאורה , טיפול בעומסים וגילוי קצרים
אס קלאס תשתיות חשמל
ברוך פרגון

אס קלאס תשתיות חשמל

נבדק לאחרונה 12.03.2024
4.89
208
חוות דעת
התמחויות: תכנון וביצוע עבודות חשמל לבית ולעסק , נקודות חשמל וקווי חשמל , שירות ואחזקה שוטפת לבניינים משותפים ולמוסדות , התקנת גופי תאורה , החלפת גופי חימום לדודים , החלפת לוחות חשמל , תיקוני קצרים ותקלות חוזרות , הכנה לביקורת חברת חשמל , הגדלת כוח ופתרון לבעיות עומס , שירות מהיר עד לבית הלקוח ומחירים הוגנים
אפי עבודות חשמל
אפי קושרובסקי

אפי עבודות חשמל

נבדק לאחרונה 17.03.2024
4.94
199
חוות דעת
התמחויות: כל עבודות החשמל , החלפה/תיקון גופי תאורה , אספקת גופי תאורה , תאורת גן לבתים משרדים ובתי ספר , ארונות חשמל , תלת פאזי , שירות אמין ומקצועי , אחריות על כל עבודה , מתמחה בהגדלת חיבור תלת פאזי , שיקום אחרי הצפה
אליעזר סלם - פתרונות חשמל
אלעזר סלם

אליעזר סלם - פתרונות חשמל

נבדק לאחרונה 17.03.2024
4.97
270
חוות דעת
התמחויות: איתור וטיפול בקצרים , איתור וטיפול בעומסים , בגדלה מחד פאזי לתלת פאזי , חידוש והחלפת לוחות חשמל , בדיקות הארקה , התקנת גופי תאורה , התקנת שקעים , תאורת גן
אנג`ל חשמל
שמעון בן דוד

אנג`ל חשמל

נבדק לאחרונה 17.03.2024
4.94
285
חוות דעת
התמחויות: איתור ותיקון קצרים , החלפת לוחות חשמל , התקנת לוחות חשמל , חיווט לוחות חשמל , הגדלות מחד פאזי לתלת פאזי , תשתיות וחציבות לעבודות חשמל , תאורת גן , בדיקת הארקה , הכנה לביקורת חברת חשמל , הזזה / הוספת נקודות חשמל
חשמל לירן לקס
לירן לקס

חשמל לירן לקס

נבדק לאחרונה 17.03.2024
4.84
201
חוות דעת
התמחויות: פתרון לבעיות עומס , גילוי ואיתור קצרים , החלפת לוחות חשמל , החלפת שקעים והעתקת נקודות , הכנה לביקורת חברת חשמל , מחירים נוחים לכל כיס , אחריות מלאה על כל עבודה

☑️ התקנת גופי תאורה בפתח תקווה – מהירה ויסודית.

☑️ ייעוץ ראשוני ללא עלות.

☑️ אחריות רשמית בכתב על העבודה.

☑️ מתמחים בהתקנת גופי תאורה.

☑️ ביצוע העבודה מא' ועד ת'.

☑️ הקפדה על איכות ומחיר הוגן.

 

לכולנו יש גופי תאורה כאלה ואחרים אשר נמצאים בבית, במשרד או בכל מקום אחר באשר הוא. אך מי מאיתנו אי פעם חשב כיצד גופי תאורה אלו, במיוחד כשמדובר בגופי תאורה גדולים, הותקנו והגיעו למקום בו הם נמצאים כעת. אם כך, התשובה לכך חייבת להיות תהליך התקנת גופי תאורה בפתח תקווה, אשר כפי שניתן להבין משמו, משמש לשם התקנה של גופי תאורה שונים, בכל מקום שהוא בפתח תקווה – בין אם מדובר על בתים פרטיים, בין עם מדובר על חצרות של בניינים, בין אם מדובר על משרדים וכיו"ב.

זקוקים לשירותי התקנה של גופי תאורה בבית? לא מצליחים להתקין גוף תאורה כזה או אחר במשרד? הגעתם למקום הנכון! אצלנו תוכלו למצוא ולקבל שירות התקנת גוף תאורה בפתח תקווה, עבור כל סוגי גופי התאורה באשר הם ללא יוצא מן הכלל. את ההתקנות מבצעים חשמלאים מוסמכים ומוכשרים במיוחד, אשר יבטיח לכם תהליך התקנה בטוח ואיכותי. כל זאת ועוד, ניתן לכם במחיר נוח לכל כיס. אז למה אתם מחכים?

 

מהו תהליך התקנת גופי תאורה בפתח תקווה?

כפי שניתן להבין משמו, תהליך התקנת גופי תאורה בפתח תקווה עוסק בהתקנה של גופי תאורה בפתח תקווה ובסביבתה. כמו כן, תהליך התקנת גוף תאורה בפתח תקווה נהוג להתבצע על ידי חשמלאים אשר יש ברשותם ידע שנרכש בלמידה אודות התחום והפעולות הנדרשות.

כל זאת ועוד מבטיח ברוב המקרים שתהליך התקנת גופי התאורה יתבצע באופן איכותי, מקצועי וחשוב מכל, בטיחותי. מלבד זאת, תהליכי התקנות גופי תאורה משתנים מפעם לפעם בהתאם לגורמים רבים ושונים, אשר רובם קשורים בסוג גוף התאורה.

אילו סוגים שונים של גופי תאורה קיימים?

כאמור, קיימים סוגים שונים של גופי תאורה הניתנים להרכבה והתקנה כחלק מתהליך התקנת גופי תאורה בפתח תקווה, ובכדי לייעל את תהליך ההתקנה, מומלץ לדעת איזה סוג תאורה ברצונכם להתקין. ידע זה, כאשר הוא מועבר, יכול לעזור לחשמלאי המבצע את תהליך ההתקנה להיערך באופן ממוקד ויעיל יותר. אם כן, בין סוגי גופי התאורה השונים ניתן למצוא:

  1. גופי תאורה תלויים – גופי תאורה תלויים, הינם גופי תאורה אשר מחוברים לתקרה באמצעות וו או כבלי חשמל, ולמעשה תלויים באוויר בין התקרה לקרקע, כאשר הדבר שמחזיק אותם הוא חיבור בסיס גוף התאורה לתקרה.
  2. גופי תאורה צמודים – גופי תאורה צמודים מחוברים גם הם לתקרה, אך במקרה זה, גוף התאורה מחובר ונוגע כולו בתקרה, ללא מקומות "רופפים", אשר גורמים לו להיות תלוי באוויר.
  3. גופי תאורה שקועים – בדומה לגופי תאורה צמודים, גם גופי תאורה שקועים מחוברים באופן מלא לתקרה, אך גופי תאורה אלו נמצאים בתוך הקיר. כפי שניתן להבין משמם, גופים אלו יוצרים מעין שקע בקיר, שלתוכו נכנס גוף התאורה עצמו.
  4. מנורות קיר – סוג גופי תאורה נוסף, הוא מנורות קיר. סוג גופי תאורה אלו משמשים בדרך כלל להוספת אור עדין לחלל, ואינם מהווים את גוף התאורה המרכזי. אי לכך, התקנת פשוטה ומהירה ביחס לשאר התקנות גופי התאורה האחרים.

התקנת גופי תאורה

תהליך התקנת גופי תאורה בפתח תקווה – כיצד הוא מתקיים

באופן כללי , תהליך התקנת גופי תאורה בפתח תקווה בפרט, והתקנת גופי תאורה בכלל, מורכבים משני שלבים עיקריים, כאשר שלב נוסף מצטרף אליהם במקרים מסוימים. אם כן, שני השלבים העיקריים הינם שלב התקנת גוף התאורה ושלב הבדיקה. כאמור, קיים שלב ראשוני טרם ההתקנה, אשר מתבצע במקרים בהם אין תשתית חשמל מוכנה.

הכנת תשתית חשמל

השלב הראשוני, שלב הכנת תשתיות החשמל, אינו קורה בדרך כלל מאחר שברוב המקרים תשתיות החשמל נמצאות במקום הרצוי עוד מהקמת המבנה. אף על פי כן, ייתכנו מקרים בהם יש רצון להוסיף גוף תאורה במקום חדש, ובמקרים אלו יצטרך בעל המקצוע להוסיף נקודת חשמל בתקרה או בקיר, על מנת להתקין את גוף התאורה.

 

התקנת גוף התאורה

השלב העיקרי בתהליך הוא שלב התקנת גוף התאורה. בשלב זה מחבר החשמלאי את גוף התאורה לכבלי החשמל הדרושים לעבודתו התקינה של גוף התאורה. כמו כן, מחבר בעל המקצוע את גוף התאורה עצמו למקומו, ומסדר אותו כך שיהיה אסתטי ונעים לעין.

 

בדיקה

השלב האחרון כמובן, הוא שלב הבדיקה. בשלב זה מוודא החשמלאי כי גוף התאורה הותקן כמו שצריך וכי אין חשש לנפילה כלשהי של הגוף. כמו כן, מוודא בעל המקצוע כי מנורה עובדת בצורה תקינה וכי בהדלקת המתג יש אור. שלב זה מהווה בדיקת איכות אודות עבודתו של החשמלאי בתהליך התקנת גוף תאורה בפתח תקווה.

 

היתרונות בשימוש בבעל מקצוע מוסמך לשם התקנת גופי תאורה

בדומה לכל תחום אחר שהוא, גם כשמדובר בתהליך של התקנת גופי תאורה בפתח תקווה חשוב לבצע זאת על ידי איש מקצוע בעל ידע בתחום, מכמה סיבות. ראשית, איש המקצוע מנוסה בתחום התקנת גופי התאורה, ועל כן תהליך ההתקנה יתבצע באופן איכותי, יעיל ומקצועי.

מלבד זאת, אנשי המקצוע אשר עוסקים בהתקנות גופי תאורה, הלא הם החשמלאים, מחזיקים בידע רב בתחום הן אודות תחום התקנת גופי התאורה בפרט והן אודות תחום החשמלאות בכלל. אי לכך, תהליך התקנת גוף תאורה בפתח תקווה אשר מתבצע על ידי איש מקצוע, בהכרח יתבצע באופן בטיחותי יותר מאשר אחד אשר יעשה על ידי אדם בור בנושא.

התקנת גופי תאורה

כמה עולה שירותי התקנת גופי תאורה בפתח תקווה?

לכל שירות התקנת גופי תאורה בפתח תקווה מחיר שונה בהתאם לבעל המקצוע אשר מבצע את תהליך ההתקנה. זאת מאחר שכל בעל מקצוע מבצע את התהליך באמצעות כלי עבודה וחומרי עבודה באיכויות שונות, וכן לכל בעל מקצוע יש ערך שוק שונה ביחס לעמיתיו למקצוע.

בנוסף לכך, מחיר שירות התקנת גוף תאורה בפתח תקווה משתנה גם כן בהתאם לגוף התאורה המותקן ולמאפייניו לרבות ורמת הקושי בהתקנתו, מיקום ההתקנה בחלל ועוד. עם זאת, מחיר התקנת גופי תאורה בפתח תקווה אינו משתנה באופן משמעותי ונרחב מאוד מפעם לפעם, והשוני במחירים משתנה בכמה עשרות שקלים ובמקרים מסוימים במאות, שוב כמובן, בהתאם לסוג גוף התאורה העובר את תהליך ההתקנה.

שאלות ותשובות

בין סוגי גופי התאורה השונים ניתן למצוא: מנורות קיר, גופי תאורה שקועים, גופי תאורה צמודים, גופי תאורה תלויים.
לכל שירות התקנת גופי תאורה יש מחיר שונה בהתאם לבעל המקצוע אשר מבצע את תהליך ההתקנה. השוני במחירים משתנה בכמה עשרות שקלים ובמקרים מסוימים במאות שקלים.
מה היה לנו עד עכשיו