תקלות חשמל בתריס

מחפשים חשמלאי לטיפול תריס חשמלי תקול? ריכזנו עבורכם את החשמלאים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו חשמלאי עכשיו:

התריס החשמלי הינו ללא ספק אלמנט מרכזי בבית, בו אנו עושים שימוש יומי. עם השנים, וכתוצאה הן משימוש לא נכון, תחזוקה לקויה, והן כתוצאה מבלאי טבעי צצות תקלות חשמל בתריס, אשר יכולות להוביל למצב בו התריס מפסיק לעבוד. במקרים מסוג זה, מומלץ לא לנסות ולטפל בבעיה באופן עצמאי ולקרוא לחשמלאי מוסמך. 

תריס חשמלי הינו נוח במיוחד לתפעול ושימוש, ומתאים לכל החדרים בבית. בנוסף, יתרון משמעותי של תריס חשמלי הוא כי הוא מעניק הצללה ובהתאם לכך חוסך הוצאות חשמל על פעולת קירור. עם זאת, על אף יתרונות רבים, קיימות תקלות חשמל בתריס אשר יכולות לצוץ, וחשוב להכירן. 

תקלות חשמל בתריס

 

תריס חשמלי

תקלות רבות יכולות לצוץ בעקבות שימוש ובלאי טבעי, וכאשר מדובר על תריס חשמלי, כמות התקלות יכולה אף לעלות. התקלות הנפוצות ביותר הן מנוע אשר שבק חיים, חבל שנקרע, שלב פגום בתריס אשר מפריע לתפקודו התקין, מנוע שגורם לקצר חשמלי ועוד. בכל אחד מהמקרים, מומלץ לקרוא לחשמלאי מוסמך אשר יאתר את מקור הבעיה ויפתור אותה במהירות ויעילות. 

כמו כן, חשוב לקחת בחשבון כי לכל תריס חשמלי יש את תוחלת החיים שלו, ולכן בשלב כזה או אחר יהיה צורך להחליפו. כאמור, החלפת תריס חשמלי הינה מלאכה רגישה ומורכבת אשר חייבת להתבצע אך ורק על ידי איש מקצוע מוסמך, חשמלאי מקצועי ובעל ניסיון. 

תריס חשמלי

 

מה ההבדל בין מנועי תריסים חשמליים?

לפני שאתם מתקשרים להזמין חשמלאי מוסמך, רצוי כי תדעו איזה סוג מנוע קיים בתריס החשמלי שלכם, על מנת שתוכלו לחסוך זמן יקר וכסף. קיימים שלושה סוגים מרכזיים: 

  1. מנוע סטנדרטי: מדובר על מנוע פשוט, אשר מופעל באמצעות כפתור בקיר, אשר שולט בעליה ובהורדה של התריס. 
  2. מנוע פונקציונאלי: מנוע גיר ידני אשר מופעל באמצעות מתג, או לחילופין, באמצעות גלילה ידנית. 
  3. מנוע חיישני: מנוע מתקדם אשר יודע לעצור את תהליך הסגירה כאשר מזהה פגיעה בעצם מסוים. 

 

אילו תקלות חשמל בתריס קיימות? 

כתוצאה מבלאי טבעי, ולאורך השנים, יתכנו מספר תקלות חשמל בתריס, כאשר חשוב לזכור כי תחזוקה שוטפת ושימוש נכון יכולים בהחלט לסייע בשמירת התריס והמנוע לאורך זמן, ובכך ליהנות מתריס תקין ויעיל, וכמובן לחסוך עלויות כספיות רבות. ובכל זאת, אילו תקלות קיימות? 

  1. תריס עולה קצת, ואז נעצר: מדובר בדרך כלל על תקלה אשר מעידה כי מנוע התריס מתקרב אל קצו. ככל הנראה, בתקלה מסוג זה, הגיע הזמן להחליף את מנוע התריס. 
  2. תריס מקצר: במידה ואתם מפעילים את התריס והדבר גורם לקצר, סביר להניח כי מדובר בבעיה אשר מקורה בשלבי התריס, אשר זזו מהמקום ובעקבות כך פגעו בחיווט התריס. בדרך כלל, תקלה זו לא מחייבת החלפת מנוע.
  3. תריס לא נעצר: מדובר על תקלה אשר בדרך כלל דורשת כיוון של התריס על ידי איש מקצוע מוסמך. מדובר על תקלה אשר דורשת טיפול דחוף, על מנת לא לפגוע במנוע. 

אילו תקלות חשמל בתריס קיימות? 

 

צריכים להחליף מנוע לתריס? אל תוותרו על אחריות

בראש ובראשונה, בעת החלפת מנוע לתריס חשמלי, חשוב במיוחד לשים לב כי אתם מקבלים אחריות על המנוע. בדרך כלל חברת היצרן מספקת אחריות של חמש שנים לכל הפחות. תעודת אחריות תעניק לכם ביטחון ושקט נפשי, וכמובן מענה מקצועי לכל תקלה ובעיה. 

 

מה צריכה לכלול האחריות?

קודם כל בדקו את האחריות ואת התוקף שלה. כמו כן, על המנוע עצמו תוכלו למצוא גם מדבקת אחריות עם תאריך הייצור של המנוע. בנוסף לאחריות היצרן על המנוע, וודאו כי המתקין מעניק לכם אחריות על ההתקנה למשך תקופה של 12 חודשים לכל הפחות. 

 

מה הסיבות להופעת תקלות חשמל בתריס?

כאמור, חלק מהתקלות נגרמות כתוצאה מאי הקפדה על תחזוקה נכונה, וחלק מבלאי טבעי. כמו כן, תקלות רבות נגרמות בעקבות השארת חפץ על המסילה. חשוב לוודא כי התריס אכן נסגר בצורה תקינה ודבר אינו מפריע לו להיסגר כראוי. 

בנוסף, תקלות נוספות יכולות לצוץ בעקבות ניקוי התריס במים, ללא ייבושו, מה שיכול להוביל לנזק למנוע התריס. ניתן בהחלט לומר כי רוב התקלות נובעות בעקבות שימוש לא נכון או אי תשומת לב. לכן, הקפדה על תחזוקה נכונה יכולה בהחלט למנוע תקלות רבות. 

מה הסיבות להופעת תקלות חשמל בתריס?

 

כמה עולה לתקן תקלות חשמל בתריס?

כאשר מדובר על תקלות פשוטות יחסית כמו תיקון מנוע, טווח המחירים הינו בין 250 שקלים, ועד 350 שקלים. לעומת זאת, החלפת מנוע הינו עסק יקר יותר, והעלות שלו מתחילה ב-1000 שקלים. חשוב לקחת בחשבון כי ככל שהתריס כבד וגדול יותר, כך ההתקנה הנדרשת מורכבת יותר, והמחיר יעלה בהתאם לכך. 

בכל מקרה, מומלץ לערוך סקר שוק מקיף והשוואת מחירים לפני שמזמינים איש מקצוע. כך תוכלו להכיר את טווח המחירים המקובל כיום בשוק, ולהזמין את חשמלאי מוסמך ומקצועי ברמה הגבוהה ביותר, ללא פשרות. 

 

תיקון תקלות חשמל בתריס – רק על ידי איש מקצוע מוסמך

כל תיקון של תקלה אשר נוגעת לתריס חשמלי חייב להתבצע אך ורק על ידי איש מקצוע מוסמך, אמין ובעל ניסיון. כמובן כי מומלץ להזמין חשמלאי מוסמך אשר זהו תחום ההתמחות שלו, על מנת לפתור את התקלה על הצד המקצועי, היעיל והמהיר ביותר. 

מציאת איש מקצוע הינה משימה פשוטה בעידן המודרני, כאשר ניתן למצוא מגוון רחב של בעלי מקצוע אשר מתמחים בתחום. סקירת שוק קצרה, תוכל להבטיח כי תעשו את הבחירה הנכונה ביותר, כזו שתעניק לכם מענה יעיל ואיכותי לכל תקלה. 

בנוסף, מומלץ לקרוא חוות דעת וביקורות מלקוחות קודמים. כך תוכלו להבין האם מדובר בחשמלאי אמין, אשר דוגל בשקיפות מול הלקוח ומעניק שירות מקצועי ואפקטיבי, ללא פשרות. 

תיקון תקלות חשמל בתריס - רק על ידי איש מקצוע מוסמך