החלפת תלת פאזי

מחפשים החלפת תלת פאזי? ריכזנו עבורכם את החשמלאים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו חשמלאי עכשיו:

בשנים האחרונות החלו לייצר מכשירי חשמל שנקראים ״זוללים״, כלומר הם צורכים כמות חשמל גדולה ביותר. מדובר במוצרים שקיימים בכל בית: מייבש כביסה, מזגן, מדיח כלים ועוד. בעקבות השימוש הגובר במוצרים אלה, החלה מגמה גוברת של מעבר ללוח חשמלי תלת פאזי, שכן לוח חשמלי מסוג זה מסוגל לספק מספיק זרם חשמלי עבור שימוש במספר מוצרי חשמל באותו הזמן. פעמים רבות המערכת החשמלית מתקלקלת ונדרשת החלפת תלת פאזי. כל המידע על ההחלפה במאמר הבא.

 

☑️ החלפת תלת פאזי באופן מהיר ויסודי.

☑️ ייעוץ ראשוני ללא עלות.

☑️ אחריות רשמית בכתב על העבודה.

☑️ מתמחים בתלת פאזי.

☑️ ביצוע העבודה מא' ועד ת'.

☑️ הקפדה על איכות ומחיר הוגן.

 

כמה עולה לעבור ללוח חשמלי תלת פאזי?

עלות שינוי החיבור מתחלקת לשניים ולמעשה מתבצעת על ידי שני גורמים שונים:

  1. חברת החשמל
  2. חשמלאי מוסמך ומורשה 

כמה עולה לעבור ללוח חשמלי תלת פאזי

 

תשלום לחברת החשמל

התשלום הראשון שיש להזין עבור שינוי החיבור לתלת פאזי הוא לחברת החשמל. לרוב מדובר בסכום שנע סביב כמה אלפי שקלים. חשוב לזכור שהסכום משתנה בהתאם לגודל הבית או בית העסק.

 

תשלום לחשמלאי מוסמך

התשלום השני שיש להזין עבור הגדלת חיבור החשמל לתלת פאזי הוא לחשמלאי מוסמך. וגם במקרה זה הסכום משתנה בהתאם לגודל הבית או בית העסק.

 

על מה גובה החשמלאי המוסמך תשלום?

במידה והחלטנו שאנחנו רוצים לעבור ללוח חשמלי תלת פאזי בבית, השלב הראשון הוא ליצור קשר עם חשמלאי מוסמך שיניע התהליך. החשמלאי בודק את כל מערכת החשמל בבית על מנת לוודא שלא קיימים ליקויי חשמל. במידה והוא מגלה כאלה, עליו כמובן לתקן אותם.

כל שינוי בתשתית החשמלית מחייב ביקורת של חברת חשמל. במידה וימצאו בנכס ליקויי חשמל הביקורת תיכשל ונצטרך לשלם עבור ביקורת נוספת. לכן חלק מן התשלום עבור עבודת החשמלאי הוא עבור בדיקת המבנה, תיקון ליקויים במידה ומתגלים כאלו וכמובן שינוי והכנת המבנה לביקורת של חברת חשמל.

על מה גובה החשמלאי המוסמך תשלום

 

איך מכשירים מבנה לביקורת חברת חשמל?

מעבר לתשתית תלת פאזית מצריך שינוי של לוח החשמל. במקרה של לוח תקני בו קיים מקום פנוי למפסקים נוספים, התהליך יהיה קל יותר באופן משמעותי. רכיבי החשמל כמו המפסק הראשי וממסר הפחת התלת פאזיים גדולים יותר ובמידה ולא קיים מספיק מקום פנוי בלוח יצטרך החשמלאי להחליף אותו ללוח גדול יותר.

איך מכשירים מבנה לביקורת חברת חשמל

 

החלפת חוטים בלוח חשמל

במהלך החלפת לוח החשמל, החשמלאי יבצע בדיקות שונות ביניהן בדיקת הארקה באמצעות מכשיר בשם לופ טסטר. מחיר הבדיקה נע בין 170-350 ₪. בנוסף, על החשמלאי לבדוק את איכות בידוד חוטי החשמל בדירה על מנת לוודא שלא מתקיימת זליגה חשמלית בין החוטים. במידה ובמהלך הבדיקה יתגלו חוטי חשמל בלויים או ישנים, החשמלאי יחליף אותם, מה שעלול להוסיף כמה מאות שקלים לתשלום עבור העבודה. 

החלפת חוטים בלוח חשמל

 

התקנת לוח חשמל מתחת לטיח או מעל הטיח

לוח חשמל תחת הטיח הוא לוח ששקוע לתוך הקיר ומכוסה בדלת. לעומתו, לוח חשמל מעל הטיח מותקן מעל הטיח ובולט מתוך הקיר. הבחירה בין השניים נובעת לרוב משיקולי אסתטיקה, ומי שמחפש עיצוב נקי כנראה יבחר בלוח חשמל תחת הטיח שמכוסה בדלת. 

התקנת לוח חשמל מתחת לטיח או מעל הטיח

 

למי נקרא כשנרצה להחליף לתלת פאזי?

כשנרצה להחליף את לוח החשמל שלנו ללוח חשמל תלת פאזי נהיה חייבים להיעזר ביכולותיו ושירותיו של איש מקצועי מוסמך, מורשה ואמין.

כך לא רק שנחסוך לעצמנו תהליכים בירוקרטיים מתישים מול חברת החשמל, אלא גם נחסוך בתקלות שעלולות להיווצר בעקבות עבודה חובבנית והחשוב מכל, נוכל לחיות בביתנו בביטחון וברוגע כשאנחנו יודעים שהחשמל בו אנחנו משתמשים הותקן על ידי אדם ישר ואמין בעל היכולות המקצועיות הנחוצות והמתאימות.

למי נקרא כשנרצה להחליף לתלת פאזי

 

מחירון החלפת תלת פאזי כללי

החלפת תלת פאזי מחיר מ-440₪
תיקון תלת פאזי מחיר מ-420₪
התקנת תלת פאזי מחיר מ-840₪