תיקון תקלות מתח גבוה

מחפשים תיקון תקלות מתח גבוה? ריכזנו עבורכם את החשמלאים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו חשמלאי עכשיו:

עבודה הכוללת תיקון בתחום החשמל נחשבת לקלה בעייני חסרי ניסיון אך זו מחשבה מטעה שעלולה ליצור תקלות. עבודת תיקון תיקון תקלות מתח גבוה וחשמל בכללי חייבת להיעשות בדיוק רב ועל ידי בעל ניסיון בלבד, מזל שהחשמלאים שלנו עונים על שתי הדרישות ובהמשך אתם תבינו עד כמה מומלץ להזמין דווקא אותם.

 

תיקון תקלות מתח גבוה באופן מקצועי ויסודי.

☑️ זמינות מעכשיו לעכשיו.

☑️ אחריות רשמית בכתב על העבודה.

☑️ מתמחים במתקני מתח גבוה.

☑️ שירות עד בית הלקוח.

☑️ הקפדה על איכות ומחיר הוגן.

 

מתח גבוה ומתח נמוך

זרימת החשמל מגיע אל הלקוח בהתאם לגובה צריכת החשמל שאליה ביקש להתחבר, כיום קיימות מספר אפשרויות לגובה זרימת החשמל.

'מתח נמוך' – מתח בין 1000 – 50 וולט, ברוב הבתים הפרטיים בישראל המתח הקיים הוא 230 וולט.

מתח חשמל מתחת ל – 50 וולט נחשב ל'מתח נמוך מאוד'.

'מתח גבוה' – מתח חשמל מעל ל – 1000 וולט, מתאים למבנים הצורכים חשמל בכמות גבוה מאוד, כמו מפעלים \ בית חולים \ בנין קומות.

 

ההבדלים בין אמפר לוולט

אמפר הוא המדד לזרם החשמל בעוד הוואט מודד את ההספקה של החשמל. כשנכנסים עמוק יותר למונחים – אמפר מודד את כמות האלקטרונים שיכולים לעבור באותו רגע, ואט ימדוד את כמות החשמל שמשתמשים בה בפרק זמן מסוים. הוולט והאמפר יקבעו את כמות החשמל שתצא ברגע נתון מהמתקן, ככל שהאמפר גבוה יותר כך יהיה אפשרי להפעיל יותר מכשירי חשמל יחד באותו זמן ומקום.

 

תיקון תקלות מתח גבוה

מעצם היותו מתקן לצורך הנפקת מתח גבוה עשויות להתפתח תקלות רבות ומגוונות. התקלות יכולות להיות בעקבות שחיקה והתיישנות אותן יהיה ניתן לזהות על פי מראה חיצוני בזמן ביצוע בדיקה שגרתית.

תקלות מסוג פנימי יותר כמו ברגים רופפים או מבודדים סדוקים יהיה ניתן לזהות במהלך הבדיקה היומית שחובה לבצע על פי תקנות חברת החשמל. בזמן ביצוע בדיקה בין אם היא יומית או שנתית החשמלאי שלנו ידע לזהות ולאבחן התחלה של תקלה ולעצור אותה עוד לפני שיגרם נזק גדול יותר.

תיקון תקלות מתח גבוה

 

סוגי תקלות מתח גבוה

כאמור מתקן מתח גבוה עלול לפתח תקלות במתקן ובמערכת מסיבות שאפשר למנוע ומסיבות שאי אפשר למנוע.

 

תקלות שאי אפשר למנוע

  1. תקלה בעקבות מפגעי טבע – מזג אוויר, לחות, אבק וגשם אלו חלק ממפגעי הטבע שעלולים לגרום לתקלה במתקן מתח גובה.
  2. תקלות באספקת החשמל – כשיש עומס רב על צריכת החשמל במתקן, לדוגמא מצב של חום \ קור קיצוני, במקרה של פגיעה חיצונית במתקן מיד תיפגע אספקת החשמל לכל הצרכנים.
  3. תקלה בעקבות שחיקה או התיישנות החומר – מתח גבוה פוגע הרבה פעמים במתקן עצמו ובמרכיבים שבו. ברגים רופפים, מגעים רופפים, מבודדים סדוקים, התפרקות חלקים, המסה של חלקים, אלו חלק מפגיעות חיצוניות שבמתקן בעל מתח גבוה נאלץ לתקן.

 

תקלות שאפשר למנוע

  1. תקלה בעקבות תחזוקה לקויה – בהתאם להוראות חברת החשמל מתקן מתח גבוה צריך לעבור בדיקות יומיות \ חודשיות \ שנתיות ועוד. הבדיקות נעשות על מנת לאבחן בעיות בזמן ולמנוע תקלות וסכנות מיותרות.
  2. תקלות בעקבות התעלמות מתיקון – כאשר רואים שיש צורך להחליף ברגים או לחזק מגעים כדאי לעשות זאת בהקדם, זה רק יעזור להמשך תפקוד תקין של המתקן.

 

טיפ מהחשמלאים שלנו: במקרה ולא יודעים אם צריך להחליף או להמשיך להשתמש ברכיב שנראה גבולי במתקן הפתרון חד משמעי: להחליף! עדיף למנוע תיקון חמור יותר מאשר לחסוך על החלפת רכיב אחד.

סוגי תקלות מתח גבוה

 

על מה חשוב להקפיד בזמן תיקון תקלות מתח גבוה

תיקון תקלות מתח גבוה מסוכנות מאוד ונחשבות למסובכות ולכן כדאי להקפיד על הנהלים הבאים.

  • היסטוריה של עבודות חשמל במתקן – חשוב לעדכן את החשמלאי במידה ונעשו עבודות חשמל קודמות לו ואם כן איזה, מתי ועל ידי מי.
  • התראה על עבודות במתקן – על מנת למנוע סכנות עדכנו את כל העובדים במתקן על השעה של תחילת העבודה וכאשר היא מסתימת.
  • שטח סטרילי – בזמן עבודת החשמלאי כדאי לדאוג שהשטח הקרוב לאזור העבודה יהיה סטרילי ללא מעבר של אנשים או כלי עבודה.
  • שלט אזהרה – על מנת למנוע את הסיכוי לאי ידיעה על קיום עבודות הציבו שלט של 'עבודות חשמל' ו 'אזור מסוכן' זה רק יועיל.

על מה חשוב להקפיד בזמן תיקון תקלות מתח גבוה

 

הבטיחות לפני הכול

עבודת החשמל חייבת להיעשות על ידי חשמלאי בדרגה המתאימה לסוג העבודה כך שרק חשמלאי עם רישיון 'חשמלאי מוסמך' יכול לבצע תיקון תקלות במתח גבוה.

טיפ שלנו: בקשו מהחשמלאי את מספר רישיון התעסוקה שלו ובדקו את דרגתו ותוקף הרישיון מול המנפיק.

בזמן ביצוע תיקון מתח גבוה חובה להשתמש בציוד מגן הנועד לעבודה מסוג זה, ציוד מגן יכלול: כפפות מגן, משקפי מגן, קסדת ראש, שלט אזהרה ועוד. את בדיקת תקינות ציוד הבטיחות נכליל בבדיקה השנתית.

 

סכנת התחשמלות

אין ספק שחשמל הוא יתרון של בני זמננו ואי אפשר להתנהל בלעדיו, עם כל הטוב שהחשמל מביא איתו חייב לנהוג במשנה זהירות בכל הנוגע לתיקון מתח גבוה ולנהוג על פי התקנות והסייגים החלים על תחום זה.
ניתן להתעדכן על התקנות באתר חברת החשמל, זה בדיוק מה שאנשי המקצוע שלנו עושים לעיתים קרובות.

תיקון תקלות במתח גבוה זו עבודה מסוכנת הדורשת ידע וניסיון רחב בנושא את זה כבר הבנתם, השלב הבא זה לראות את החשמלאים שלנו בשיא המומחיות מתקנים את הבעיה ושום מתח גבוה לא יעצור אותם!

הבטיחות לפני הכול

 

מחירון תחזוקה למתקני מתח גבוה כללי

תיקון תקלות מתח גבוה מחיר מ-800₪
תחזוקה למתקני מתח גבוה מחיר מ-500₪
תיקון ארון חשמל מחיר מ-330₪