תיקון נקודת חשמל

מחפשים תיקון נקודת חשמל? ריכזנו עבורכם את החשמלאים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו חשמלאי עכשיו:

אם הגעת לפה כנראה שצצה לך בעיה במערכת החשמל. בין אם זה בעיה בחיווט, חיבורים רופפים או שנדרש תיקון נקודת חשמל ישנה הגעת למקום הטוב ביותר! החשמלאים שלנו נולדו עם ממסר פחת ביד אחת ומונה חד פאזי ביד השנייה.

החשמלאים שלנו ראו הכל והם מוכנים לטפל לך בכל בעיה אבל קודם חשוב שתבין קצת את המומחיות שלהם.

 

תיקון נקודת חשמל באופן מהיר ומקצועי.

☑️ זמינות מעכשיו לעכשיו.

☑️ אחריות רשמית בכתב על העבודה.

☑️ מתמחים בנקודות חשמל.

☑️ שירות עד בית הלקוח.

☑️ הקפדה על איכות ומחיר הוגן.

נקודת חשמל – נעים להכיר

נקודות חשמל אלו החורים הנמצאים בקיר שמאחוריהם מוסתרת מערכת חוטי החשמל המעבירה את זרם החשמל בהתאם לנקודת וחיבורי המכשירים. נקודות החשמל מתוכננות עוד בשלב הסקיצה של המבנה או בזמן תכנון של שיפוץ מבנה קיים.


חשיבות תקינות נקודות החשמל

נקודות החשמל מהוות מקור אנרגיה לכל המכשירים החשמליים ולכן חשיבות תקינותם רבה מאוד. את נקודת החשמל יש לעשות רק על ידי חשמלאי מוסמך וכך למנוע בעיות בעתיד. אנשי המקצוע שלנו מתמחים בעבודות מהסוג הזה! תוך שמירה על מקום עבודה סטרילי למניעת סכנות, הקפדה על עבודה מדויקת והכי חשוב ידע רב ומקצועיות.

טיפ של המומחים שלנו: את נקודות החשמל יש להקים רק בעזרת מומחה בתחום, כאשר לוקחים את הגיס להקים \ לתקן את נקודות החשמל זה עלול ליצור בעיות גדולות יותר וחמור מזה סכנת נפשות.

חשיבות תקינות נקודות החשמל

 

איפה ממוקמת נקודת חשמל?

כאמור נקודות החשמל מתוכננות בשלב הסופי של הבניה או השיפוץ על מנת שהחשמלאי ידע לתכנן את העבודה ובהתאם לכך להגיש הצעת מחיר. ניתן להקים נקודות חשמל בכל מקום שרק רוצים – תיקרה, מרפסת, חצר, חניה ואפילו בחדר הרחצה. נקודות החשמל יכולות להיות על כל סוג של קיר, גבס \ בטון ובעלי הדמיון יקימו נקודות חשמל גם ברצפה.

 

אילו בעיות עלולות לצוץ בשקע חשמל?

כיום רוב המכשירים בבית או בעבודה פועלים על חשמל ולכן עלולות להיות בעיות וכל מיני סוגים של תקלות באותן נקודות.

  1. רעשים וריח שרוף מנקודת החשמל – במצב כזה שיוצא ריח שרוף מנקודת החשמל זה מעיד על חיבורים רופפים. במקרה כזה חייב ליצור קשר עם חשמלאי כיוון שיש סכנה להתחשמלות ולשרפה.
  2. שקע שקופץ – אם יש פיוז שקופץ על אותה נקודת חשמל דבר ראשון מומלץ להחליף מכשיר חשמלי על מנת לשלול בעיה הנובעת מהמכשיר, במידה והפיוז קפץ גם במכשיר החדש ייתכן מאוד שנקודת החשמל היא מקור הבעיה וכדאי להרים טלפון לחשמלאי.
  3. נקודת חשמל ישנה – אם נקודת החשמל לעיתים עוצרת את הזרם החשמלי ולעיתים תקינה זה יכול להעיד על נקודה ישנה שכבר נשחקה מעבודה רבה ורמות זרם שונות שעברו בה. אין אפשרות גבוהה של תיקון לנקודה כזו.

אילו בעיות עלולות לצוץ בשקע חשמל?

 

תקלות נוספות שניתן לתקן

  • בעיה בקופסת החיבורים המובילה לאותה נקודת חשמל
  • נתק במעגל בין נקודת החשמל לבין השקע
  • במצב ששקע החשמל עצמו תקול
  • במקרה שאחד הנתיכים נשרף \ בלוי

 

תיקון נקודת חשמל

נקודות חשמל עלולות להתיישן ולהתבלות בעקבות זרימת חשמל אך זה לא אומר שזה מקרה אבוד וצריך להחליף אותן. החשמלאים שלנו יודעים לזהות את מקור הבעיה של נקודות החשמל, להבין מה גרם לה ולתקן במקום. עבודה כזו של תיקון נקודת חשמל לא לוקחת הרבה זמן כאשר היא נעשית על ידי איש מקצועי ובנוסף לכך לא ייוצרו תקלות משניות בעקבות תיקון לקוי.

 

שקעים ומתגים מעל נקודת החשמל

על מנת לשלוט בחיבור לתאורה ולמכשירי החשמל חובה להלביש שקע או מתג מעל נקודות החשמל, בנוסף שקעים ומתגים מהווים חוסם בטיחות מפני הסכנות שבחשמל חשוף.

שקע חשמל מותאם למכשירים וכמות צריכת החשמל שלהם. יש מכשירים בעלי צריכת חשמל גבוהה כמו – מקרר, תנור חשמלי, מיקרוגל, דוד שמש, מכונת כביסה ומנגד קיימים מכשירי חשמל הצורכים זרם נמוך נכלל ביניהם – טלוויזיה, מחשב, מטען לפלאפון, טוסטר.

שקעים ומתגים מעל נקודת החשמל

 

דרכי מניעה של תקלות בנקודת החשמל

  • חיבור מספר גדול של מכשירים לנקודת חשמל אחת – זה נקרא 'מפצל' ובהרבה פעמים הוא טוב אך במקרה ומחברים מצנם, תנור אובן, קומקום ומיקרוגל לאותה נקודה זה יעמיס על הנקודה, יפגע בזרימת החשמל ויקדים את מועד התיקון.
  • חיבור שקע לא מתאים –  במקרה שמחברים מכשירי חשמל עם צריכת חשמל גבוהה כמו רדיאטור או מפזר חום לנקודת חשמל שאינה מתאימה לאמפר שהמכשיר דורש, צפו פגיעה…
  • נגיעה כאשר יחפים \ ידיים רטובות במכשירי החשמל – גם במבנה עם הארקה איכותית ואמצעי הגנה מגוונים לגעת במכשיר החשמל עם ידיים רטובות או רגלים יחפות עלול לגרום להתחשמלות וסכנה עצומה לאדם ולסובבים אותו וגם לנקודת החשמל (היא פחות חשובה במקרה כזה).

 

שימו לב למערכת החשמל בבית או במשרד זה יחסוך תיקונים וסכנות התחשמלות אך במקרה ויש את אחת מהבעיות שפרטנו או אחרות החשמלאים הסופר מקצועיים שלנו יגיעו לטפל בבעיה ולהדריך אתכם איך לשמר על נקודות החשמל תקינות לאורך זמן.

דרכי מניעה של תקלות בנקודת החשמל

 

מחירון תיקון נקודת חשמל כללי

תיקון נקודת חשמל מחיר מ-250₪
הוספת נקודת חשמל מחיר מ-300₪
תיקון תלת פאזי מחיר מ-420₪