תיקון מצלמות אבטחה

מחפשים תיקון מצלמות אבטחה? ריכזנו עבורכם את החשמלאים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו חשמלאי עכשיו:

כשאתם שמים את מבטחכם באדם, כלי או מכשיר מסוים, אתם בעצם מעבירים את האחריות על נושא מסוים מכם אליו. לדוגמה, כשאתם מתקינים גלאי עשן במבנה שלכם, אתם יודעים שהאחריות על התראה מפני עשן שנמצא במבנה נמצאת בידיים של הגלאים, ולכן אתם מרשים לעצמכם להתנהל בשקט נפשי ובביטחון. אותו הדבר קורה גם בעולם של מצלמות אבטחה, שבו אתם יודעים שהן דואגות לצלם, להקליט ולאחסן את כל מה שמתרחש במבנה שלכם. אבל מה קורה כשהן מתקלקלות? תיקון מצלמות אבטחה הוא אחד הדברים הכי חשובים שאתם יכולים לעשות במבנה שלכם, ובמידה ואתם זקוקים לתיקון מסוג כזה – אנחנו מזמינים אתכם להרים אלינו טלפון ואנחנו כבר נדאג לטפל בעניין הזה מפה. אבל למה כל כך חשוב לבצע תיקון מצלמות אבטחה? בואו נבדוק את הנושא הזה קצת יותר מקרוב.

 

☑️ תיקון מצלמות אבטחה אמין, מקצועי ובטיחותי.

☑️ ייעוץ ראשוני ללא עלות.

☑️ שירות מקיף ומקצועי.

☑️ מתמחים בתיקון מצלמות אבטחה.

☑️ ביצוע העבודה מא' ועד ת'.

☑️ הקפדה על איכות ומחיר הוגן.

 

מצלמות אבטחה – לא פריט נוי

יש דברים כמו עציצים, תמונות או פסלים שאנחנו מציבים במבנה שלנו על מנת לקשט אותו ולגרום לו להיות יפה יותר. לצד פריטי הנוי האלו, מצלמות אבטחה באות למלא תפקיד אחר לחלוטין – לשמור על המבנה שלכם מפני פריצות ובעצם להיות העיניים שלכם בכל מקום שקשור במבנה – בתוך או מחוצה לו.

להבדיל מפריט נוי שמתנפץ, נשבר או נהרס שניתן להשאיר את התיקון שלו למועד מאוחר יותר, מצלמות אבטחה הן כלי שיש לתקן בשיא המהירות ברגע שמתגלה בו תקלה, ולמה?

מצלמות אבטחה – לא פריט נוי

 

החשיבות שבתיקון מצלמות אבטחה

מצלמות אבטחה ממלאות תפקיד סופר חשוב במערך האבטחה של המבנה. בסופו של דבר, בין אם מדובר על חנות, משרד, בית פרטי או כל סוג מבנה אחר – גם אם אתם משתמשים בשירותים של חברת אבטחה השומרים שלה מוגבלים בטווח הראייה שלהם. זה ממש לא מספיק להציב שומר אחד בכניסה לבניין ושומר נוסף שמפטרל, כי בסופו של דבר מקרים שמתרחשים בתוך המבנה יכולים בקלות לחמוק מהעיניים שלהם.

מצלמות אבטחה הן העיניים שלכם במבנה שלכם, והן יכולות להוות ראייה חותכת וחד משמעית במקרים כמו פריצה, גניבה, הרס או חס וחלילה מקרים חמורים יותר שמתרחשים בגבולות הגזרה של המבנה שלכם. לכן, השארה של מצלמות אבטחה תקולות במצבן הנוכחי מבלי לספק להן תיקון ראוי היא לא פחות ממחדל עבורכם.

החשיבות שבתיקון מצלמות אבטחה

 

תיקון מצלמות אבטחה – מה כבר יכול לקרות?

אנחנו יודעים שהרבה פעמים אנחנו נוטים להאמין שהכל יהיה בסדר, וששום דבר רציני לא באמת יכול לקרות לא לנו ולא לחפצים שלנו. לצד האמונה הזו, חשוב גם להכיר את האפשרויות ולהיות ריאלים – מקרים בלתי צפויים עלולים להתרחש בכל רגע ורגע, מבלי שנבחין בהם ומבלי שנוכל להתכונן אליהם.

תקלות במצלמות אבטחה יכולות לבוא לידי ביטוי בכמה וכמה דרכים שכדאי להיערך אליהן מראש, לדוגמה:

  • תצוגה לא ברורה – לפעמים מצלמות אבטחה מנסות לשדר תמונה מסוימת, אך התצוגה שלהן אינה ברורה או מטושטשת.
  • המסך של המצלמות מפסיק להראות את הצילומים של מצלמות אבטחה.

 

כמובן שקיימים מקרים נוספים שבהן יהיה לכן צורך בתיקון, ובדרך כלל המקרים האלו קשורים בחיבורי חשמל שצריך לטפל בהם.

תיקון מצלמות אבטחה – מה כבר יכול לקרות

 

נו, מה הבעיה? משחקים קצת עם החוטים ונגמרה הבעיה

אז זהו, שהתיקון ממש לא עובד בצורה הזאת. בין אם אתם מרגישים שהחוש הטכני שלכם סופר מפותח ובין אם לא, נגיעה בחוטי חשמל והתעסקות בחשמל באופן כללי היא אסורה בהחלט על מי שאין לו את הידע והכלים המתאימים לכך.

אך ורק חשמלאי מוסמך ומקצועי יכול לגשת לתיקון בצורה שלא תסכן לא אתכם ולא אותו, וכמובן שבמסגרת התיקון הוא יוכל לגעת בשורש הבעיה ולטפל בה, ולהשאיר אתכם עם מצלמות אבטחה תקינות ועובדות.

נו, מה הבעיה_ משחקים קצת עם החוטים ונגמרה הבעיה

 

תיקון מצלמות אבטחה – Better safe than sorry

הגישה של "לא נורא, נטפל בזה בהמשך" עלולה להיות הרסנית במקרה של תיקון. דמיינו לעצמכם שקיים אדם שמעוניין לפרוץ לעסק שלכם, לגנוב ממנו ולהזיק לכם. במידה ומצלמות אבטחה שמוצבות בעסק שלכם תקינות – לא תהיה בעיה למצוא את אותו אדם ולתבוע אותו עם ראיות חותכות. לעומת זאת, תיקון מצלמות אבטחה שלא מתבצע בזמן עלול להותיר אתכם חשופים מפני פגיעות כאלו ואחרות, ובינינו – ממש חבל שדבר כזה יקרה.

בין אם יש בידיכם חנות יהלומים שכל גניבה ממנה יכולה להיות שווה עשרות עד מאות אלפי שקלים ובין אם מדובר על חנות לציוד משרדי – כל הרס וגזל הם איומים ועלולים לעלות לכם ביוקר. במקום לקחת את הסיכונים המיותרים האלו, פשוט תרימו אלינו טלפון.

תיקון מצלמות אבטחה – Better safe than sorry

 

כמה עולה התיקון?

כשמדברים על תיקון ממש לא מדברים על סיפור מסובך, מורכב או יקר. בדרך כלל התיקון לא יעלה על כמה מאות שקלים, כאשר מדובר כאן על טווח כללי של בין 300 ש"ח ל-700 ש"ח.

כמובן שבהתאם להיקף התקלה במצלמות אבטחה, כמות המצלמות, סוג התקלה וגורמים נוספים המחיר יכול להשתנות כלפי מטה או כלפי מעלה. בכל מקרה, ביקור חשמלאי לצורך ביקורת וטיפול לא ירד ממחיר של בין 200 ש"ח ל-250 ש"ח.

כמה עולה התיקון

 

לביטחון שלכם ולשקט הנפשי שלכם אין שום מחיר

אז אמנם מדובר כאן על מחירים נוחים לכל כיס, אולם גם אם היינו מספרים כאן על מחירים יקרים קצת יותר – אין שום מחיר שלא שווה את השקט הנפשי שלכם. המחירים משתלמים על אחת כמה וכמה כאשר מדובר על עסק פרטי או בית פרטי שנוגע בנכסים הפרטיים שלכם באופן אישי, אך כמובן שגם במבנים ציבוריים, בנקים, חנויות, קניונים או כל מבנה אחר המחיר עבור התיקון בהחלט שווה את זה. צלצלו אלינו ונדאג לכם לתיקון מצלמות אבטחה מקצועי ואמין. נשתמע!

לביטחון שלכם ולשקט הנפשי שלכם אין שום מחיר

 

מחירון תיקון מצלמות אבטחה כללי

תיקון מצלמות אבטחה מחיר מ-200₪
תיקון מערכת גילוי אש מחיר מ-400₪
התקנת מוצרי חשמל מחיר מ-200₪