תיקון מערכת אזעקה

מחפשים תיקון מערכת אזעקה? ריכזנו עבורכם את החשמלאים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו חשמלאי עכשיו:

כבר התקנת מערכת אזעקה והיא בהחלט עושה עבודה טובה! ההתקנה נעשתה בצורה איכותית, החשמלאי בדק את המערכת לפני שהוא הלך, אז למה פתאום היא לא עובדת? את מערכת האזעקה מתקינים על מנת להבטיח שקט וביטחון לאנשי הבית, החשמלאים שלנו יגיעו במהירות על מנת לברר את מקור הבעיה וכמובן לבצע תיקון למערכת האזעקה.

 

☑️ שירותי תיקון מערכת אזעקה מהירים ומקצועיים.

☑️ זמינות מעכשיו לעכשיו.

☑️ אחריות רשמית בכתב על העבודה.

☑️ מתמחים במערכות אזעקה.

☑️ שירות עד בית הלקוח.

☑️ הקפדה על איכות ומחיר הוגן.

 

מערכת אזעקה

בית הוא המקום שכולם יכולים לשבת ביחד ופשוט ליהנות, את העבודה שנשאר לך להשלים במשרד אפשר לעשות גם בשעות הערב המאוחרות. הבית בטוח וגם המשרד מאובטח הודות למערכות האזעקה שנכנסו לחיינו ומאפשרות פעילות בכל שעות היום, בכל מקום ועם כל אחד.

מערכת אזעקה

 

חשיבות מערכת אזעקה

מערכת אזעקה מותקנת לכל מבנה על פי הצורך, אם זה למנוע גנבות \ פריצה, להבטיח את שלוות כל בני הבית כשאתה מחוץ לעיר או שזו בעצם דרישה של חברת הביטוח? כל הסיבות נכונות. מערכת אזעקה תפקידה בהתאם לאופי של המבנה והמשתמשים בו.

 

מערכת אזעקה קווית

מערכת אזעקה קווית היא כזו שבולטת לעין והתשתיות שלה מלאות בחוטי תקשורת 'המגלים' את קיומה לאנשים העוברים ליד, למרות זאת מערכת אזעקה קווית בעלת עמידות גבוה ואינה מתיישנת במהירות. רוב החשמלאים ימליצו להתקין מערכת כזו אך חשוב להכין את התשתיות כבר בשלב הבניה, במידה והמבנה כבר קיים ניתן להתקין מערכת אזעקה אלחוטית.

מערכת אזעקה קווית

 

מערכת אזעקה אלחוטית

במבנה קיים לא כדאי לחצוב בקירות ולפגוע במבנה עצמו ולכן מומלץ להתקין מערכת אזעקה אלחוטית. מערכת כזו דורשת תחזוקה ועלולה לחוות בעיות בתקשורת אבל כיום מערכת אלחוטית יכולה לתפקד בצורה חלקה בדיוק כמו מערכת אזעקה קווית.

 

גלאים פנימיים וחיצוניים

לאחר שהתאמנו את סוג מערכת האזעקה לצרכי הדיירים החלק הבא הוא בחירה של סוג הגלאי להתקנה. כדאי לחשב איזה סוג של גלאים צריכים, לבית או לחוץ, במקרה ויש מרפסת וחצר עישון או שזה בית פרטי עם חצר. הגלאים צריכים להיות בעלי אבטחה מקסימלית כך שיכסו את כל השטח שלמענו הותקנה מערכת האזעקה.

גלאים פנימיים וחיצוניים

 

סוגי גלאים

יש כיום מגוון רחב של גלאים על מנת לענות על כל סוגי הדרישות, בבחירת גלאים למערכת האזעקה חשוב להתאים את סוג הגלאי למערכת אם היא חיצונית או פנימית, את הגלאים מפזרים על כל השטח עליו רוצים להגן. על מנת שפיזור הגלאים יעשה בצורה יסודית השאירו את בחירת נקודות הקמת הגלאים לחשמלאים המקצועיים שלנו ותהיו בטוחים ב – 100%.

 

תיקון מערכת אזעקה

מערכת האזעקה כבר קיימת ועונה על כל צורך שהוא והדבר האחרון שאנו רוצים זה שתצוץ בה תקלה אך לצערנו זה קורה. כדאי לדעת שתיקון של מערכת אזעקה לרוב לא לוקח הרבה זמן וכסף כאשר החשמלאי בעל ניסיון בתחום, כמו אנשי המקצוע שלנו.

את תיקון מערכת האזעקה יש לעשות בדיוק על מנת לא לפגוע ברכיבים האחרים במערכת ובכך להשבית את כל מערכת האזעקה.

תיקון מערכת אזעקה

 

תיקונים נפוצים במערכת אזעקה

תקלות במערת אזעקה הן דבר שלא קורה הרבה כיוון שהמערכות בנויות לעמידות במשך זמן רב, גם מערכות אזעקה חיצוניות החשופות לשינוי מזג אוויר ופגעים חיצונים בנויות כך שאלו לא יפגעו בהן ויפריעו ליעילות המערכת.

למרות העמידות, מערכות האזעקה יכולות להיתקל במספר תקלות הדורשות תיקון.

 

אזור חשוף

יתכן שיש גלאי הנראה לעין או שהגלאי עצמו נפתח, במקרה כזה שיש אזור חשוף במערכת זה יכול להעיד על חלק פתוח בגלאי עצמו או שהגלאי עצמו לא תקין ודורש תיקון.

 

קו טלפון

מערכות אזעקה לרוב מגיעות עם חייגן פנימי המתחבר למספרי טלפון שנקבעו מראש במצב שהאזעקה מופעלת. יתכן שיש תקלה בקו הטלפון כאשר רואים שהמערכת לא מבצעת את שיחת הטלפון ולכן ניתן לבדוק את הקו, במידה וזו לא הבעיה כדאי לצלצל לחשמלאי, מקו תקין כמובן.

 

גלאי לא מגיב

אם עוברים ליד הגלאי והוא לא מגיב כדאי לבדוק האם החיווט מלא ותקין. החשמלאי יבדוק האם המערכת מספקת מתח לאותו גלאי או שנותק.

המומחים מעדכנים: במערכת אזעקה אלחוטית מצב של גלאי שאינו מגיב נפוצה יותר, למה? ברגע שהגלאי הופעל השטח חייב להיות נקי בשלוש דקות הקרובות על מנת שישוב לפעולה.

סיבה נוספות לתיקון מערכת אזעקה היא הסוללה – כן, יש סיכוי שכל מערכת האזעקה לא עובדת בגלל סוללה אחת שצריך להחליף או לתקן, תלוי במקרה.

במקרה של תקלה בעקבות קישור לאינטרנט, החשמלאי שלנו יסביר לך איך לתקן את התקלה בשיחת טלפון אחת ללא עלות.

 

אזעקת שווא

זה יכול להיות מבהיל להתעורר באמצע הלילה בגלל חתול שעבר בחצר, או בגלל הילד שהלך לשתות כוס מים במטבח, על מנת למנוע אזעקות שווא כאלו חשוב לוודא עם החשמלאי וספק מערכת האזעקה שאכן סוג המערכת והגלאים מתאימים למבנה בין אם זה בית פרטי או מפעל.

חשוב לשים לב – אם קורה ויש מספר אזעקות שווא רצופות יתכן שזו תקלה בגלאים וכדאי להזמין חשמלאי.

 

מי ראשי לתקן את מערכת האזעקה?

השכן שלך יכול להתקין את מערכת האזעקה החדשה, אבל אם רוצים שההתקנה תתבצע באופן הנכון ומערכת האזעקה תבצע את העבודה שלה ותפעל בזמן אמת מומלץ להשאיר את העבודה לחשמלאי מוסמך ואמין, במקרה אנחנו מכירים כמה כאלו שפנויים לעבודה כזו.

 

מחירון תיקון מערכת אזעקה כללי

תיקון מערכת אזעקה מחיר מ-300₪
התקנת מערכת אזעקה מחיר מ-2,000₪
החלפת מערכת אזעקה מחיר מ-1,800₪