תיקון ממסר פחת

מחפשים תיקון ממסר פחת? ריכזנו עבורכם את החשמלאים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו חשמלאי עכשיו:

אתם מכירים את הפעמים האלו שבהן אתם מזהים שמכשיר מסוים בבית שלכם לא עובד? במקרים מסוימים ניתן לדלג הלאה מהעניין הזה ולהשאיר את התיקון שלו לפעם אחרת, אולם במקרים אחרים התיקון של המכשיר הוא לא פחות מקריטי. עדיין לא יורדים לסוף דעתנו? אז בואו ניתן דוגמה קטנה: כשהתנור מתקלקל אפשר להשאיר את התיקון שלו לעוד כמה ימים ולהשתמש בינתיים במיקרוגל או בגז, אולם כשהמקרר מתקלקל הדבר מצריך פתרון מידי, אחרת כל המוצרים שנמצאים בתוכו יתקלקלו. אלו דוגמאות קטנות, אבל מה קורה כשמכשיר שנועד להציל חיים מתקלקל? תיקון ממסר פחת הוא אחד הדברים הכי חשובים שתוכלו לעשות לעצמכם, אז צלצלו אלינו ונוכל לספק לכם תיקון ממסר פחת מקצועי במחיר משתלם.

 

☑️ תיקון ממסר פחת מקצועי ובטיחותי.

☑️ ייעוץ ראשוני ללא עלות.

☑️ שירות מקיף ומקצועי.

☑️ מתמחים בתיקון ממסר פחת.

☑️ ביצוע העבודה מא' ועד ת'.

☑️ הקפדה על איכות ומחיר הוגן.

 

היכרות קצרה עם ממסר פחת

מכירים את הקופסה האפורה הקטנה עם המתגים הכחולים, הוורודים, השחורים או הצהובים? נעים להכיר – זהו ממסר פחת. ממסר פחת הוא בעל חובת התקנה בכל מבנה שהוא שמתקיימים בו זרמים חשמליים לשם ביצוע פעולות חשמליות כאלו ואחרות כמו הפעלת מזגן, חיבור לטלוויזיה או כל שימוש במכשיר חשמלי שהוא.

אם כל הסיפור הזה מתחיל להישמע לכם מוכר, אולי זה בגלל שאתם מכירים את ממסר פחת בתור אחד מהשמות הנוספים שלו – מפסק מגן, מפסק דלף או מפסק פחת.

היכרות קצרה עם ממסר פחת

 

מה בעצם התפקיד של ממסר פחת?

ממסר פחת אחראי לזהות זרם זליגה. במידה וממסר פחת אכן מזהה זרם זליגה, התפקיד שלו הופך לקריטי ומכריע – הוא צריך לנתק את הזנת החשמל בצורה אוטומטית. הניתוק הזה תפקידו למנוע התחשמלות וכן מצבים כמו תחילת דליקה.

 

מה קורה כשהוא לא עובד?

התפקיד המרכזי של ממסר פחת הופך אותו לכלי בעל ערך עצום וחשיבות עליונה, היות והוא יכול להיות גורם עיקרי במניעת מצבי מוות או התלקחות. במצב שבו ממסר פחת נמצא לא תקין, למעשה מתבטלת כאן היכולת שלו לבצע את תפקידו נאמנה, ובכך הוא מותיר אתכם חשופים לסכנת חיים ממשית.

מה קורה כשהוא לא עובד

 

תיקון ממסר פחת – אל תקחו סיכונים מיותרים

במצב שכזה, התיקון הוא עניין של חיים ומוות, ולא – זו בכלל לא קלישאה במקרה הזה. חשמלאי מוסמך שיגיע למקום יוכל לבדוק ממה נובעת התקלה בממסר פחת, יוכל לתקן אותה ולהחזיר את ממסר פחת להיות פעיל ויעיל.

היות ומדובר כאן על נגיעות בחוטי חשמל ובדיקה מעמיקה שמשתמשת במגוון אמצעים מתקדמים וכלים מתאימים, אך ורק חשמלאי מקצועי יוכל לבצע את הבדיקה הזו, ובוודאי שאין להתעסק עם הנושא הזה באופן עצמאי שיחשוף אתכם לסכנה מיותרת.

 

תכירו את ממסר פחת שנמצא אצלכם – זה יקל על כולם

תיקון ממסר פחת יתחיל בשאלת החשמלאי המתבקשת – באיזה סוג של ממסר פחת מדובר? על מנת שתוכלו לדעת איזה ממסר פחת מותקן אצלכם, כדאי שתכירו את הסוגים של ממסגר פחת שקיימים היום, שמתחלקים לשני סוגים עיקריים – זרם חילופין וזרם ישר.

תחת הסוג של זרם חילופין נמצאים שלושה דגמים מרכזיים: דגם AC, דגם A ודגם S/SI (schneider-electric)/APR(ABB), ואילו תחת הסוג של זרם ישר נמצא דגם B.

תכירו את ממסר פחת שנמצא אצלכם – זה יקל על כולם

 

אז מי הם הדגמים?

דגם AC היה הדגם של ממסר פחת שהיה נפוץ בעבר, היות והוא רגיש לזרמי תקלה סינוסואידלים. היות וההתפתחות הטכנולוגית הביאה לכך שכל בית היום מחזיר במספר גדול של מכשירים אלקטרוניים, שאין ביכולתו של דגם AC לזהות – היום הוא יצא מכלל שימוש. דגם A רגיש לזרמי תקלה וכן לגלים עליונים, ואילו דגם S/SI (schneider-electric)/APR(ABB) נחשב היום להכי מתקדם מבין הדגמים.

דגם B, שנמצא כאמור תחת הזרם הישר, רגיש גם לזרם ישר, גם לזרתי תקלה ישרים וגם לגל פועם.

 

"תוציא לי בבקשה חשבונית מס על תיקון ממסר פחת"

אז כמה זה עולה לכם בסופו של דבר? ובכן, חשוב להתחיל בכך שלשקט הנפשי שלכם אין כל מחיר, ולכן גם אם מדובר כאן במאות שקלים עבור תיקון ממסר פחת – הרי שמדובר על סכומים שמתגמדים לעומת הבטיחות שלכם.

התיקון יעלה לכם בין 200 ל-700 ש"ח. מדובר כאן על תיקון שדורש, כמובן, מקצועיות מקסימלית מצד החשמלאי, שימוש בידע נרחב ובכלים מתקדמים, אולם כדאי לשים היטב באיזה חשמלאי אתם בוחרים לביצוע העבודה.

 

מקצועיות במקום הראשון

התיקון יכול להיות חוויה פשוטה, מהירה ונעימה, אך בחירה בחשמלאי שאינו מקצועי מספיק עלולה להפוך את התיקון לחוויה מורכבת שאינה תותיר טעם טוב בפה, ובמקרים הכי גרועים – גם תותיר אתכם ללא מענה ראוי לתקלה.

בחירת חשמלאי צריכה לשים במרכזה את המקצועיות, השירות והמחירים ההוגנים. ככל שבשיחה הראשונית ביניכם תחושו ביותר תחושות חיוביות כלפי חשמלאי, ככה תוכלו להבטיח בהמשך שאכן תיקון ממסר פחת עבורכם יתבצע בצורה מושלמת.

מקצועיות במקום הראשון

 

רגע, איך אני בכלל יודע שאני צריך תיקון?

בדיקה של ממסר פחת היא משהו שכדאי לעשות אחת לשלושה או ארבעה חודשים, על מנת לוודא את תקינותו ולהבין האם אתם זקוקים לתיקון או שלא. איך עושים את זה? הבדיקה היא פשוטה ומתבצעת על ידי לחיצה על כפתור TT. לחיצה עליו אמורה לגרום לשלטר לרדת, כלומר לעבור מ-ON ל-OFF, ובהתאם החשמל יפסיק לזרום בדירה או במבנה שבו אתם נמצאים. במידה והדבר לא קורה – הרי שאתם זקוקים לתיקון ממסר פחת באופן בהול.

דרך נוספת לדעת אם אתם זקוקים לתיקון היא באמצע זמן אמת. במידה וממסר פחת קפץ והוריד את החשמל בכל הבית, מה שגרם לכם לנתק את המכשירים החשמליים בבית ולגשת לפתוח בשנית את ממסר פחת והוא לא עולה – הרי שמדובר על תקלה שיש לתקן. אז במקום לנחש ולבדוק בעצמכם, צלצלו אלינו ונבצע עבורכם בדיקה מקיפה, ובמידת הצורך גם תיקון ממסר פחת.

 

מחירון תיקון ממסר פחת מוסמך כללי

תיקון ממסר פחת מחיר מ-200₪
תיקון מערכת גילוי אש מחיר מ-400₪
החלפת ממסר פחת מחיר מ-200₪