תיקון מוצרי חשמל שמקצרים

שעת ערב, אתם במטבח מכינים בשארית האנרגיה מהיום ארוחת ערב דשנה – הטוסטר אובן פועל במקביל לתנור, ואולי אפילו המיקרו והקומקום החשמלי. ואז – בום. נפל החשמל. אתם רצים לארון החשמל להבין את רוע הגזירה, ומבדיקה קצרה מבינים שאחד ממכשירי החשמל שלכם קיצר. מצב מתסכל – אבל יש מה לעשות. הפתרון ממש כאן בהמשך הכתבה 

 

זה יכול לקרות לכל אחד

רוב הזמן, מכשיר חשמלי שמקצר היה כנראה מקצר, לא משנה מה. כלומר, זה לאו דווקא שהשתמשתם בו לא נכון, או שהפעלתם יותר מידי מכשירי חשמל במקביל ויצרתם עומס מטורף – המכשיר עצמו פשוט תקול, וצריך לתקן אותו.

מכשיר חשמלי שקצר

אל תנסו לבד

אלא אם אתם טכנאי חשמל מוסמכים, אל תנסו לתקן באופן עצמוני את המכשיר. במקרה הטוב אתם רק תיצרו נזק למכשיר עצמו – ובמקרה הרע זה יכול להיגמר בהתחשמלות ואסונות מצערים ומיותרים בהחלט. פנו לאיש מקצוע שיודע להתעסק עם חשמל באופן בטיחותי ואחראי.

 

לפני שאתם זורקים לפח

כשמדובר במכשיר חשמלי חדש יחסית, לפעמים יהיה יותר זול ואקולוגי לתקן אותו מאשר לקנות אחד חדש. אחרי שעשיתם מחקר רציני, השוויתם מוצרים, השתמשתם בקופונים ורכשתם את המכשיר המושלם עבור משק הבית – חבל להעיף אותו בגלל תקלה שאפשר לתקן. גם במשרד יכולות לקרות תקלות שכאלו, וכדי לחסוך לחברה סכומים רבים בהחלפת המכשירים, כדי לבדוק קודם כל את אופציית התיקון.

 

איך מוצאים טכנאי למוצרי חשמל?

אז החלטתם לתת צ׳אנס למקרר או הטוסטר שמקצר ולהזמין טכנאי מוצרי חשמל שייתן בו מבט ואולי יוכל להציל אותו מהאשפה. איך בוחרים בטכנאי? מה כדאי לדעת לפני כן?

 

עד הבית

אתם אנשים עסוקים, ואין לכם זמן להתחיל להתרוצץ בין חנויות עם המכשיר החשמלי שמקצר (או שהוא בכלל כבד וגדול מידי בשביל שתעשו זאת לבדכם). בחרו בטכנאי שמציע תיקון מוצרי חשמל בבית הלקוח – וכך תחסכו לעצמכם המון זמן ומאמץ.

תיקון מוצרי חשמל בבית הלקוח

התמחות רלוונטית

במידה והמקרר מקצר, פנו לטכנאי מקררים, אם מדובר במדיח – טכנאי מדיח כלים, אם בתנור עסקינן – הזמינו טכנאי תנורים, ואם מייבש הכביסה עושה בעיות – פנו לטכנאי מייבש כביסה. הבנתם את הרעיון: חשיבות ההתמחות הרלוונטית גבוהה, שכן בעל מקצוע שמתמחה במכשירים מסוימים ידע לטפל בהם באופן אופטימלי בלי ליצור נזק נוסף למכשיר או חס וחלילה, לעצמו.

 

ניסיון

חשוב לוודא כי בעל המקצוע שאתם סומכים עליו עם מוצרי החשמל שלכם מגיע עם ניסיון של שנים בתחום, וידע למצוא פתרון לבעיה שלכם ולא יחמיר את המצב או יציע פתרונות יקרים ומסובכים.

 

אחריות

טכנאי מוצרי חשמל רציני ומהימן יציע לתת אחירות על התיקון שיעשה, כך שבמקרה ויש בעיה כלשהי – יש לכם למי לפנות בלי להסס.

 

לסיכום

מכשירי חשמל תקולים שמקצרים הם כאב ראש – אך בעזרת טכנאי מוסמך, המתמחה בסוג המכשירים הרלוונטי, בעל ניסיון והכשרה מתאימים, הבעיה יכולה להיפתר במהירות ובקלות, והכי חשוב, בבטיחות שיא.

תיקון מוצרי חשמל שמקצרים

תיקון מוצרי חשמל שמקצרים