תיקון מאוורר במקרר

מחפשים טכנאי לתיקון מאוורר במקרר? ריכזנו עבורכם את הטכנאים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו טכנאי עכשיו:

המאוורר שקיים במקרר הוא למעשה הלב הפועם של המקרר, בלעדיו מנגנון הקירור לא יכול לעבוד. חשיבות המאוורר במקרר גבוהה ביותר, על כן יש לשים לב לתקינותו ובמקרה של תקלה להזעיק איש מקצוע מוסמך שיפתור את הבעיה באופן מקצועי דרך תיקון מאוורר במקרר.

 

☑️ תיקון מאוורר במקרר מהיר ומקצועי.

☑️ ייעוץ ראשוני ללא עלות.

☑️ אחריות רשמית בכתב על העבודה.

☑️ מתמחים בתיקון מאוורר במקרר.

☑️ ביצוע העבודה מא' ועד ת'.

☑️ הקפדה על איכות ומחיר הוגן.

 

מה נבדוק לפני שנקרא לטכנאי מקררים?

תחילה, נוודא שאנו משתמשים במקרר באופן נכון ותקין שכן שימוש לא נכון במקרר יכול לגרום לכך שיפסיק את תהליך הקירור. במידה והמקרר לפתע הפסיק את תהליך הקירור (בדומה למקרר שלפתע עובר למצב של הקפאה), לפני שנקרא לטכנאי מקררים מקצועי נבדוק בעצמנו את מצב התרמוסטט.

במידה והתרמוסטט נמצא במצב כבוי, או לחילופין שרוי במצב של קירור מינימלי (לדוגמא מכוון על רמה מינוס אחד מתוך מינוס שבע) נכוון אותו בחזרה למצב הקירור הרצוי והאידיאלי. עוד בדיקה שנוכל לבצע בעצמנו קשורה לתכולת המקרר: האם המקרר שלנו מלא מדי? כמו כן, נבדוק האם ישנן קופסאות אוכל או סירים חמים שאינם אטומים בתוך המקרר, כי אלמנטים אלו גם כן משפיעים על תהליך הקירור.

 

המקרר עדיין לא מקרר? איך כדאי לפעול?

תקלה של מקרר שאינו מקרר באופן תקין, או שכלל אינו מקרר, עלולה להיגרם כתוצאה מכך שהמקרר מלא מדי, מהצטברות מאסיבית של קרח במקפיא או במקרר עצמו, דלת שאינה אטומה, או לחילופין כתוצאה מהזזה רנדומלית של רמת הקירור בתרמוסטט. במידה ובדקנו את כל הערכים הללו בעצמנו והתקלה עדיין לא נפתרה, נזעיק איש מקצוע במהירות האפשרית על מנת שתכולת המקרר לא תתקלקל ותיזרק.

 

תיקון מאוור במקרר – מה הסיבות לכך?

במידה ובדקנו את התרמוסטט והוא מכוון לטמפרטורה הרצויה והמקרר אינו מלא יתר על המידה, ככל הנראה מדובר בתקלה שמצריכה טיפול של טכנאי מקררים מקצועי ומוסמך. יש להימנע מניסיון לתקן את הבעיה באופן עצמאי שכן דבר זה עלול לגרום לנזק בלתי הפיך ולהוצאות גבוהות יותר מן הנדרש.

 

גורמים שעלולים להוות בעיה עבור תפקוד תקין של המאוורר במקרר

גומיות אטם שחוקות

תפקידן לאטום ולמנוע יציאה של אוויר קר כמו גם כניסה של אוויר חם אל תוך המקרר. הגומיות יכולות להישחק כתוצאה מבלאי טבעי או משימוש לא תקין, כמו למשל ייבוש הגומיות לאחר שימוש באקונומיקה.

במידה ודלת המקרר אינה נאטמת לחלוטין בעת הסגירה, אוויר חם חודר אל תוך המקרר, מה שיכול להביא להצטברות מרובה של קרח. נוכל לבדוק את איכות הגומיות באופן עצמאי על ידי הכנסה של פיסת נייר בין הגומייה לדלת המקרר. במידה והנייר נע בחופשיות, ניתן להניח כי הדלת אינה אטומה באופן ראוי.

 

כרטיס הפיקוד הדיגיטלי

תפקידו של הכרטיס הוא להעביר פקודות למרכיבים השונים של המקרר. הכרטיס יכול להיפגם כתוצאה מקצר חשמלי, ובכך לגרום למקרר לא לקרר או לא לעבוד בכלל.

 

מחסור בגז או דליפת גז

ברוב המקרים מדובר בבעיה של החיבורים בצינור הגז, או לחילופין ברדיאטור עצמו. אם לאחר מילוי גז המקרר הוא עדיין אינו מקרר באופן תקין, ככל הנראה מדובר בדליפת גז (לא להתבלבל ולחשוב שמדובר בבריחת גז טבעית).

 

סתימה בתעלת הניקוז

ברוב המקרים כנראה מדובר בשקית ניילון שנשאבה על ידי המאוורר של המקפיא וכך גורמת לסתימה. במקרה שזיהינו נזילת מים מתוך המקרר, הסיכוי כי מדובר בסתימה מאד גבוה.

 

תיקון מאוורר במקרר בעקבות הצטברות קר

מפני שהמקררים החדשים עובדים על מערכת משוכללת, לא אמור להתקיים מצב בו מצטבר בתוכם קרח. יחד עם זאת, טיימר הפשרה שהתקלקל או תרמוסטט פגום יכולים לגרום למקרר להפסיק לקרר או להפסיק לעבוד בכלל.

 

מאוורר תקוע או תקול

לעיתים המאוורר עצמו הוא זה שמתקלקל. תפקידו של המאוורר הוא לפזר אוויר קר ברחבי חלל המקרר. ניתן לזהות תקלה במאוורר כשהוא נתקע ומפסיק להסתובב. תקלה הזו עלולה להיווצר מבעיה בגוף החימום, מה שיביא להצטברות קרח על המאוורר עצמו.

על מנת לבדוק אם המאוורר יכול לפעול באופן תקין, נפתח את דלת המקפיא ונלחץ על חלק הפלסטיק שסמוך לציר, כך למעשה נדמה סגירה של הדלת. אם המאוורר תקין, נתחיל לשמוע את צליל המאוורר, מה שמסמל על פעילותו התקנית. במידה וזה לא קורה, נהיה חייבים להיעזר בשירותיו של איש מקצוע שמוסמך לתקן מאוורר של מקררים.

 

מדחס

משמש כמן מנוע בוכנה ותפקידו הוא לדחוס את גז הקירור אל עבר צנרת הגז. במידה והמקרר משמיע רעשים לא מזוהים, המדחס ככל הנראה תקול.

 

כיצד טכנאי מקררים מקצועי יטפל בתקלה?

במידה והבעיה נובעת מגומיות אטם שחוקות, טכנאי מקררים יוכל להתקין גומיות חדשות.

  • במקרה שהמקרר מיצרן אמריקאי, נצטרך להתקין גומיות ייעודיות למקרר הספציפי שלנו, גומיות שלרוב עולות יותר מגומיות סטנדרטיות.
  • במקרה שאיש המקצוע קבע כי מקור התקלה הוא בכרטיס הפיקוד הדיגיטלי של המקרר, הוא ייקח את הכרטיס לתיקון במעבדה מיוחדת. פתרון נוסף הוא לקנות כרטיס חדש. תקלה בלוח הפיקוד הדיגיטלי לא ממש נפוצה ומדובר באחד התיקונים היקרים ביותר. במקרה כזה שווה לשקול רכישה של מקרר חדש לחלוטין.
  • במידה ומדובר בבריחה טבעית של גז, איש המקצוע ימלא עבורנו את הגז שחסר. אם מדובר בדליפה של גז, יש לאתר מקור הדליפה ולאטום אותו באופן מידי.
  • אם מדובר בתקלה של הצנרת הפנימית במקרר (אליה אין לנו גישה) רוב הטכנאים ימליצו לא לתקן אלא לקנות מקרר חדש.
  • במקרה של סתימה בתעלת הניקוז, טכנאי המקררים יאתר את מקור הסתימה ויחלץ אותה. לרוב, הצינורית תהיה ממוקמת באזור חבוי, לכן לא אין לנסות לשחרר את הסתימה באופן עצמאי.

 

לסיכום, בכל מה שקשור לתיקון של מאוורר במקרר, ניעזר בשירותיו של איש מקצוע מוסמך ואמין!

 

מחירון תיקון מאוורר במקרר כללי

תיקון מאוורר במקרר מחיר מ-150₪
התקנת מאוורר במקרר מחיר מ-200₪
החלפת מאוורר במקרר מחיר מ-250₪