תיקון לוחות חשמל

מחפשים תיקון לוחות חשמל? ריכזנו עבורכם את החשמלאים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו חשמלאי עכשיו:

לוח חשמל נשמע כמו נושא מורכב אבל זה עומד להשתנות. החשמלאים שלנו ידועים בזכות הניסיון והמקצועיות שלהם ולפי מה שהם עומדים לספר לך תבין את זה מיד. תיקון לוחות חשמל מקצועי עם חשמלאים מוסמכים.

 

☑️ שירותי תיקון לוחות חשמל מהירים ומקצועיים.

☑️ ייעוץ ראשוני ללא עלות.

☑️ אחריות רשמית בכתב על העבודה.

☑️ מתמחים בתיקון לוחות חשמל.

☑️ ביצוע העבודה מא' ועד ת'.

☑️ הקפדה על איכות ומחיר הוגן.

קודם כל, מה הזה לוח חשמל?

לוח חשמל נמצא בכל מבנה הראוי למגורים \ עבודה וממלא תפקידים חשובים כמו:

  • נקודת כניסה ויציאה של החשמל
  • מספק את החשמל לכל המבנה
  • מאפשר שליטה מבוקרת על תפקוד החשמל
  • מונע התחשמלות של הדיירים בעזרת מפסק זרo


בנוסף לוח הבקרה משמש כמגן על מעגלי הזרם במבנה מפני עומס יתר של חשמל או קצר ובכך נמנעת סכנת שרפה.

 

תיקון לוחות חשמל

כיוון שלוח החשמל בעל תפקיד כל כך חשוב, בכל הקשור לניהול מערכת החשמל חובה לדאוג לתקינות המפסקים, פקקים וכל ההתקנים הנכללים בלוח. כל לוח חשמל בנוי בצורה שונה על פי מטרות המבנה שלשמו הוקם ולכן לוחות החשמל יהיו שונים אחד מהשני, בהתאם לכך תיקון לוח חשמל חייב להיעשות בידי איש מקצוע מוסמך בתחום החשמל כך שלא ייוצרו תקלות בעקבות תיקון לקוי.

 

בחירת חשמלאי לתיקון לוחות חשמל

רק חשמלאי מוסמך יכול לבצע עבודת חשמל ובמקרה זו ההסמכה של כל החשמלאים שלנו. לוח החשמל מחובר ישירות לרשת חשמל, על מנת לנתק אותה חייב ליצור נגישות לנתיכים של חברת החשמל ורק חשמלאי מוסמך יכול לעשות זאת בצורה מקצועית.

חשוב לדעת: מעגלי החשמל בלוח מחושבים כך שלא ייווצר עומס על המערכת במצב של שינוי בנתיכים בלוח או במקרה של הוספת נקודת חשמל ולכן חשוב לבצע את תיקון לוח החשמל בידי איש בעל ניסיון.

 

תקלות שעלולות לצוץ בלוחות חשמל

  1. רעשים וזמזומים מתוך לוח החשמל – במידה ויש רעשים וזמזומים משונים מלוח החשמל ניתן להסיק שהחיבורים רופפים וזה בא לידי ביטוי בזמן הפעלת מכשירי החשמל. חיבורים רופפים בלוח החשמל עשויים לגרום לשרפה ולכן כדאי להיות קשוב ולהזמין חשמלאי במקרה הצורך.
  2. מפסק קופץ בתדירות גבוהה – מפסקי המעגלים עשויים לקפוץ מכמה סיבות: במצב של הפעלת מספר רב של מכשירים, במידה ואחרי ניתוק המכשירים המפסק חוזר שוב לקפוץ יתכן שהוא התקלקל וצריך להחליף מפסק.
  3. במהלך בדיקת ממסר הפחת לא קופץ – מומלץ לגשת ללוח החשמל פעם בחצי שנה וללחוץ על כפתור הבדיקה של ממסר הפחת, אם אחרי הלחיצה על הכפתור ממסר הפחת לא קפץ זה סימן שצריך להזמין חשמלאי להחלפת הממסך במידי.
  4. מפסק הזרם הראשי קופץ לעיתים קרובות – זו אחת התקלות הנפוצות יותר בלוח החשמל. כאשר מפסק הזרם הראשי קופץ יש הפסקה של זרם החשמל לכל המעגלים, במילים אחרות נגרמת 'הפסקת חשמל'. הסיבה העיקרית לכך שמפסק הזרם הראשי קופץ היא עומס שנגרם מהפעלת מכשירים רבים באותו זמן ולוח החשמל לא בנוי לעמוד בגובה כזה של זרם. סיבה נוספת היא שהמפסק עצמו כבר ישן, לא עומד בעומס וצריך להחליף אותו באחד חדש.

 

מה חשוב לדעת לפני הזמנת חשמלאי?

טיפול בלוח חשמל יכול להסתכם בחיסכון או בנזק של אלפי שקלים ויותר מזה בסכנת חיים. חשמלאי מוסמך יכול לבצע את כל עבודות החשמל אך עדיין לא כל תעודה מעידה על המקצועיות של איש המקצוע.
אז איך בודקים את החשמלאי? קיימות רמות שונות ברישיון לחשמלאי ו'מוסמך' היא אחת מהן. רמת ההסמכה נקבעת על פי סוג הלימודים ושנות הניסיון של אותו איש מקצוע.

 

סוגי רישיונות של חשמלאים

  • חשמלאי עוזר
  • חשמלאי מעיש
  • חשמלאי מוסמך
  • חשמלאי ראשי
  • חשמלאי טכנאי
  • חשמלאי הנדסאי
  • חשמלאי מהנדס

 

הסמכות שיש לחשמלאי מוסמך

ככל שרישיון החשמלאי גבוהה יותר כך הוא ראשי לתכנן ולבצע עבודות במתח חשמל גבוהה יותר. בהתאם לכך חשמלאי מוסמך ראשי לבצע כל עבודות חשמל עד למתח של 80*3 אמפר, מתח החשמל ברוב הבתים הפרטיים נמוך יותר ולכן אפשר לעבוד עם חשמלאי מוסמך.

במבנים עם רמת מתח גבוהה יותר כמו משרדים \ מבנים ציבורים חשמלאי מוסמך אינו ראשי לבצע עבודות חשמל. לפי סוג העבודה שתבקש אנו נתאים לך את חשמלאי הטוב ביותר! החשמלאים שלנו יגיעו עם רישיון כך שלפני העבודה יהיה אפשר לראות את רמת ההסמכה וההתאמה לעבודה.

 

עלות תיקון לוחות חשמל

סוג התיקון טווח מחירים
החלפת מפסק ראשי 300₪ – 480₪
החלפה של ממסר פחת 330₪ – 460₪
החלפת פקק 200₪ – 300₪
תיקון מגעים 260₪ – 380₪
שעון שבת 420₪ – 520₪
איתור תקלה בלוח החשמל 300₪ – 450₪

חשוב לבדוק בשיחה מול החשמלאי האם המחיר שהוצע לך כולל את חומרי הגלם לצורך תיקון לוח החשמל, במקרה של שעון שבת \ החלפת פקק \ ממסר פחת \ מפסק ראשי.

 

מה כן אפשר לעשות לבד בלוח החשמל?

את עבודות החשמל תשאירו למומחים אך יש בדיקה בלוח החשמל שניתן לעשות לבד. במקרה של הפסקת חשמל מקומית ניתן לגשת ללוח החשמל ולזהות את המפסק ש'קפץ' ולהרים אותו. שלבי בדיקת מפסק ש'קפץ':

  1. מורידים את המפסק הראשי.
  2. מורידם את מפסק הפחת, במידה והוא נשאר במצב מופעל זה סימן שלוח החשמל תקין.
  3. מרימים את המפסק הראשי.
  4. מורידים את כל המתגים ומרימים אחד אחד עד שנתקלים במתג המתנגד לעלות, המתג המתנגד מעיד על האזור הבעייתי, מומלץ להרים את המתג ולהחליף את מכשיר החשמל ולבדוק אם שוב קופץ במידה וכן יתכן שהתקלה במפסק ולא בגלל המכשיר.

 

מניעה של תיקון לוחות חשמל

ניתן לעכב תיקון של לוח חשמל ואף למנוע בעזרת שמירה על לוח החשמל כך שיהיה מכוסה היטב ושמור מפני מזג האוויר ולחות. בנוסף, הזמנה של טכנאי לבדיקה וחיזוק המגעים אחת לחצי שנה יכולה למנוע תיקון גדול יותר ולשמור על ביטחון בני הבית, זו דרך אגב המומחיות של החשמלאים שלנו! את פרטי הקשר שלנו כבר יש לך ואנחנו כבר רוצים להתחיל בעבודה.

 

מחירון תיקון לוחות חשמל כללי

תיקון לוחות חשמל מחיר מ-200₪
התקנת לוחות חשמל מחיר מ-250₪
החלפת לוחות חשמל מחיר מ-800₪