תיקון גופי תאורה

מחפשים תיקון גופי תאורה? ריכזנו עבורכם את החשמלאים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו חשמלאי עכשיו:

מכירים את ההרגשה הזו כשנכנסים לבית ומיד יש אווירה חמימה שמחבקת אותך? ובכן אנחנו יודעים מי האחראי לכך – האור המופץ בבית משפיע על מצב הרוח של דיירי הבית והאורחים. קחו לדוגמא את 'דיכאון החורף' – נכון שאין כמו שוקו חם ביום גשום אבל החורף מקטין את שעות האור ובעקבות כך הורמון המלטונין נמצא בגוף בכמות גדולה יותר, מה שגורם להגדלת הדיכאון והחרדה (נא לא להיכנס לפאניקה). אולי זה לא נמצא במודעות בשגרת היום יום אבל התאורה היא משמעותית, סמכו עלינו. קאצ'פרייז מועדף לחיים: "סוס מנצח לא מחליפים" – כשיש לך משהו טוב ביד אל תחליף אותו.
אם גוף התאורה מתלבש בצורה מושלמת בלוקיישן, נותן את האווירה שרצית לחלל ופתאום הוא נמצא תקול לא צריך להחליף באחד חדש, אנחנו נדאג לתקן אותו. תיקון גופי תאורה דרכנו.

 

☑️ תיקון גופי תאורה מהיר ומקצועי.

☑️ ייעוץ ראשוני ללא עלות.

☑️ אחריות רשמית בכתב על העבודה.

☑️ מתמחים בתיקון גופי תאורה מכל הסוגים.

☑️ ביצוע העבודה מא' ועד ת'.

☑️ הקפדה על איכות ומחיר הוגן.


כך תדע שגוף התאורה שלך מצריך תיקון

כשגוף תאורה מהבהב או מתעמם ולא עובד בצורה תקינה גם לאחר החלפת נורה או שהוא חם למגע ומשמיע רעש של זמזום זו הדרך שלו לספר לך שהוא קצת עייף והוא דורש תיקון. אז אילו בעיות עשויות להיות בגוף התאורה והסיבות לכך:

אורות מהבהבים ומנורה שנשרפת בתדירות גבוהה

אורות מהבהבים נוצרים עקב חיבורים רופפים או חלקים רופפים בגוף התאורה עצמו וזה מעיד שהמגעים בתוך המתקן שחוקים. חיבורים רופפים ישפיעו על כמות האור במעגל בין גוף התאורה למנורה, חיבורים רופפים בגוף הראשי ישפיעו על כל האורות בחלל.

שימו לב, תאורה מהבהבת יכולה להעיד על מנורות באיכות נמוכה ולאו דווקא על גוף התאורה. בנוסף אורות עשויים להבהב עקב עומס יתר על המעגל החשמלי או בגלל משאבה לא חזקה מספיק.

 

גוף התאורה מתחמם

גופי התאורה מתחממים בשל חיבורים רופפים בין הנורה לגוף התאורה. גופים או מנורות באיכות נמוכה שעשויים מחומר מגע באיכות ירודה מתבלים מהר יותר וכך המוצר כבר 'עייף' בשלב מוקדם וההתחממות שלו זו רמיזה ראשונית לכך. לעתים החום יכול להיות בגלל סוג הנורה הספציפי אבל את זה רק מומחה ידע להגיד ועדיף לא לקחת את הסיכון.

קיים מצב שהנורה בגוף התאורה היא בעלת ספק גבוה יותר משל המתקן עצמו וגם זה עשוי להוביל להתחממות יתר של הגוף ולהעמיס על החיווט, זה נפוץ במקומות ישנים בהם יכולים להיות כבלים קטנים ושחוקים לעומת המוצר החדש.

 

מפסק החשמל הראשי 'קופץ' בכל פעם שאותו גוף תאורה נדלק או דולק זמן מה

מעגל החשמל מוגבל לגודל מסוים של זרימה במצב של עומס הוא לא יוכל לשאת את גובה הזרם ומיד המפסק הראשי 'יקפוץ' (כמו שאנחנו אוהבים להגיד), יתכן גם שיש קצר במקור חשמל מסוים בבית.
עזרה ראשונה איך לטפל בלוח חשמל?

כשהמפסק הראשי קפץ אנחנו ממליצים להרים את המפסק הראשי ולהשאיר את כל הפיוזים הבודדים למטה (בבית, הפיוזים הבודדים הם בדרך כלל לפי חדרים) ולהרים את פיוזים אחד – אחד, כשנתקלים במפסק שמתנגד לעלות, הופה מצאת את האזור הבעיתי. אפשר להרים את שאר המפסקים למעט אותו אחד עד תיקון הקצר.



אחרי שראינו איזה תיקונים עשויים להיות בגופי התאורה הגיע הזמן לדבר ביזנס! כמה יעלה ומה? כל המידע בטבלה שלפניך:

סוג התיקון מחיר
איתור התקלה בגוף התאורה 150₪
תיקון קצר בבית המנורה 190₪
תיקון מנורת ספוט 200₪
תיקון מנורת תליה בגדול סטנדרטי 190₪
תיקון מנורת תליה בגודל גדול מהסטנדרטי 240₪


שים לב, עלות התיקון יכולה להשתנות בהתאם למקום התיקון. ככל שהבית חדש יותר כך התיקון נחשב לקל והעלות קטנה – כיוון שבבתים חדשים מערכת החשמל במצב טוב, החוטים עבים וקלים לשימוש לעומת בתים ישנים שם מערכת החשמל תהיה במיקום שקשה להגיע אליו, החיווט ישן ולכן יהיה קשה לעבוד איתו והעלות תהיה בהתאם.

המלצה שלנו – בשיחת הטלפון עם החשמלאי עדכנו אותו בכל הפרטים על מצב מערכת החשמל ומיקומה כך המחיר יהיה הוגן ומדויק יותר למקרה שלכם.

לפני שרצים לקנות גוף תאורה חדש חשוב לדעת שניתן לתקן גופי תאורה ולפעמים אף רצוי, גוף תאורה חדש לא תמיד מהווה פתרון טוב במידה ויש בעיות בחיווט של הבית או במנורה עצמה. לאחר איתור הבעיה חשמלאי מומחה יוכל לחבר מחדש את גוף התאורה, להחליף מנורה פגומה או לעשות תיקונים בחיווט של הבית, יש הרבה אפשרויות לתיקון וחשמלאי מומחה ידע לזהות.

תיקון גופי תאורה הוא נושא שדורש הבנה בתחום ולכן חייב להיעשות על ידי מומחה, איש שאינו בעל מקצוע יכול לפגוע בגוף התאורה ואף לעשות נזק למערכת החשמל הביתית.

 

ובכל זאת, ארבעה דרכים לשמירה על גוף התאורה

  • שימוש בנורה באיכות גבוהה – נורה באיכות טובה כמו LED מחזיקה זמן רב יותר מאשר נורת פלורסנט או HPS וכך תמנעו החלפה תכופה של נורה או פגיעה בגוף התאורה בגלל איכות נמוכה.
  • התאימו את סוג התאורה לסביבה – שימו לב לאופי הסביבה בה מונחת מערכת התאורה,
    אם הסביבה רטובה ומלאה אדים כמו במקלחת או שהתאורה ממוקמת בסביבה שעשויה לצבור הרבה לכלוך כמו גינה, שימת לב תעזור לכם להתאים את גופי התאורה ובכך לחסוך הרבה תיקונים, החלפות וכסף.
  • עמום הנורה מתחת ליכולת הקיבול – הכוונה היא לתת לנורה לדלוק לא על המקסימום אלא קרוב אליו. עמעום אור מנפח 150 וואט ל- 125 וואט יפחית את הלחץ על האור ובכך מאריכים את חיי הנורה ומונעים אפשרות של התחממות גוף התאורה.
  • לא להתעצל ולדאוג להחליף נורה שנסדקה \ נשרפה.

מחירון תיקון גופי תאורה כללי

תיקון גופי תאורה מחיר מ-150₪
התקנת גופי תאורה מחיר מ-100₪
החלפת גופי תאורה מחיר מ-140₪