תיקון ארון חשמל

מחפשים תיקון ארון חשמל? ריכזנו עבורכם את החשמלאים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו חשמלאי עכשיו:

אם הגעת לפה כנראה שהמילים 'ארון חשמל' ו'תיקון' מוכרות לך בתקופה האחרונה. קודם כל חשוב שתדע שארון החשמל מהווה מקור לתפקוד של כל מערכת החשמל בבניין וטוב שהגעת לתקן אותו. החשמלאים שלנו מומחים בחשמל ובתחום תיקון ארונות חשמל במיוחד ולכן סיכמנו בשבילך כמה דברים שכדאי לדעת בנושא.

 

☑️ תיקון ארון חשמל באופן מהיר ויסודי.

☑️ ייעוץ ראשוני ללא עלות.

☑️ אחריות רשמית בכתב על העבודה.

☑️ מתמחים בארונות חשמל.

☑️ ביצוע העבודה מא' ועד ת'.

☑️ הקפדה על איכות ומחיר הוגן.

למה צריך ארון חשמל?

כל מערכת חשמל מורכבת בלוח החשמל והוא עצמו מורכב מפיוזים, מבודדים, כבלים, מפסק ראשי, מונה ועוד. על מנת שכל הרכיבים יעבדו ברצף תקין ויספקו את החשמל לצרכנים חשוב מאוד לשמור על סביבה מותאמת לכך וכאן נכנס הארון החשמל. 

תפקידו הראשון של ארון החשמל זה לשמור על כל הציוד של מערכת החשמל במקום סגור ובכך למנוע פגיעה ושחיקה שלו ומצב של סכנות וחוסר בטיחות למשתמשים.

תכנון ארון חשמל

למרות שיש ארון חשמל בכל בניין, מבנה ובית עדיין ארונות החשמל יהיו שונים אחד מהשני, למה? לפני שלב הבניה של הארון חייב לתכנן מה הוא יכיל ואילו רכיבים יהיה בלוח החשמל על פי הצורך של הצרכנים. כיוון שלכל מבנה יש שימוש אחר כך גם הצורך של המשתמשים שונה ולכן ארון החשמל מתוכנן ונבנה על פי מאפיינים שונים.

מרכיבי ארון החשמל

כאמור כל ארון חשמל נבנה על פי הצרכים של המשתמשים ומכאן נובעת השונות ביניהם אך כל ארונות החשמל מורכבים מאותם קריטריונים.

חומר גלם

ארונות חשמל יכולים להיות עשויים ממתכת \ פוליאסטר \ עץ \ פח.

 

גודל

הגודל והעומק של ארון חשמל חייב להיעשות רק לאחר תכנון כל מערכת החשמל.

 

עמידות

כיוון שהארון לרוב יהיה בשטח פתוח וחשוף לפגעי טבע כמו חול, אבק, עפר, לחות ועוד, מומלץ להקפיד על אטימות מקסימלית של דלתות הארון.

 

תיקון ארון חשמל

את ארונות החשמל אנו מקימים על מנת להגן על כל מערכת החשמל ומכאן חשיבותם. כדי לשמור על ארון החשמל יש להקפיד על בדיקה שגרתית מידי שבוע ולבדוק את תקינות לוח החשמל ומרכיביו והם יעידו על רמת האטימות והשמירה של ארון החשמל.

החשמלאים שלנו ממליצים: מומלץ להזמין איש מקצוע מידי שנה לבדוק את הרכיבים הפנימיים של לוח החשמל וכן את תקינות ארון החשמל, בדיקה כזו יכולה לזהות התחלה של תקלות ולמנוע סכנות ואסונות גדולים יותר בעתיד.

גורמים לשחיקת ארון החשמל

גורמים סביבתיים

ארון החשמל לרוב ממקום בחוץ ולכן הוא חשוף למפגעים חיצוניים כמו סופות חול \ לחות \ אבק \ גשם \ לכלוך, כל אלו עלולים לפגוע בטיב הארון ובעקבות כך גם לוח החשמל עלול להיפגע ולגרום לבעיות חשמל בהמשך.

בלאי והתיישנות

ארון החשמל הוא הראשון שסופג את כל המפגעים החיצונים ולכן הוא הראשון שיגיב אליהם. שמש חזקה וגשם רציף כל אלו יפגעו ברמת האטימות של ארון החשמל ובחוזקת חומר הגלם שממנו הוא עשוי ויפגעו בתפקודו.

 

חומר גלם

יתכן שארון החשמל עשוי מחומר גלם שאינו איכותי או שעבר זמן והחומר כבר בלוי ולכן נוצרים מרווחים ונוצרת חשיפה של מערכת החשמל, דבר זה כאמור משפיע על כל הספקת החשמל במבנה.

 

תקלות נפוצות בלוח החשמל

כאשר דוחים את תיקון ארון החשמל כל המערכת חשופה ועלולים להיווצר מגוון של בעיות.

שרפה בלוח החשמל – בעקבות הצטברות של לכלוך המגעים נפגעים ומתרופפים וכך נוצרת התחלה של שרפה.

קורוזיה בלוח החשמל – תקלה בעקבות בלאי וחלודה של לוח החשמל בעקבות חשיפה למפגעים סביבתיים.

בלאי של חוטים ורכיבים נוספים במערכת החשמל בעקבות חשיפה ללחות \ לכלוך ועוד.

טיפ שלנו: לא להתעצל ולהזמין חשמלאי לתיקון הבעיה וכך למנוע תיקון גדול יותר בכסף וגם בזמן, בנוסף לתיקון מהיר ויעיל של הבעיה תשמרו על הבטיחות של כל הדיירים וצרכני החשמל במבנה.

החשמלאים שלנו מעדכנים: בשיחת הטלפון לאיש המקצוע לפני תחילת תיקון לוח החשמל כדאי לברר מה יהיה המחיר במקרה שיש צורך בהחלפה של ארון החשמל או רכיב אחד במערכת החשמל.

בטיחות במהלך תיקון ארון חשמל

כל עבודת חשמל שהיא חייבת להתבצע על ידי איש מקצוע, גם כאשר החשמלאי שהזמנת הוא בעל הכשרה מתאימה עדיין חלה עליו חובה להשתמש באמצעי בטיחות לפי גובה מתח החשמל שהעבודה כוללת. לגבי סביבת העבודה יש כללי בטיחות שהחשמלאי חייב לשים לב אליהם.

סביבה ניטרלית

אין זרימה או דליפה של מים באזור העבודה או קרוב אליה.

 

גידור האזור

על ידי הצבה של מחסום לעוברים ושבים כדי למנוע הפרעות והתחשמלות של איש המקצוע או עובר אורח.

 

התראה מראש

כלל זה חל לגבי מזמין העבודה. חשוב לעדכן את כל הדיירים וצרכני החשמל במבנה על שעות עבודת החשמל ומקום התרחשות של העבודה. התראה מראש תמנע מצב שמישהו אחר יגע במעגלי החשמל ויסכן את החשמלאי עצמו. 

כאשר אדם ללא ניסיון מתעסק בחשמל זה מסוכן מאוד ויכול לגרום לפגיעה ברכוש ובגוף. עבודה של תיקון לוחות חשמל חייבת להיעשות בידי חשמלאי בדרגה המתאימה ולכן מספר הטלפון של החשמלאים שלנו כבר מופיע פה!

החשמלאים שלנו עוסקים בתיקון ארונות חשמל כבר זמן רב ולכן העבודה תעשה בצורה מהירה, נקיה, בטיחותית והכי חשוב – מקצועית.

 

מחירון תיקון ארון חשמל כללי

תיקון ארון חשמל מחיר מ-330₪
החלפת ארון חשמל מחיר מ-1,400₪
תיקון לוחות חשמל מחיר מ-300₪