שקע חשמלי לא עובד

מחפשים חשמלאי לטיפול בשקע חשמלי שלא עובד? ריכזנו עבורכם את החשמלאים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו חשמלאי עכשיו:

מקובל לחשוב כי כאשר שקע חשמלי לא עובד, קל להחליפו. אך למעשה, מדובר בעבודה רגישה ומורכבת אשר חייבת להתבצע על ידי חשמלאי מוסמך בלבד. חשוב לזכור כי חשמל הוא לא משחק ילדים, והתעסקות בו דורשת ידע מקצועי וניסיון. כמו כן, לפני החלפת השקע, בודק החשמלאי כי חוטי החשמל אכן מתאימים לחיבור מכשירי חשמל כבדים. 

חשמל הינו דבר יעיל וחשוב אשר משמש את כולנו מידי יום, כל היום. מערכות החשמל אשר פועלות בביתנו מאפשרות לנו חיים נוחים ותקינים. לכן, בעת תקלה כלשהי, כמו שקע חשמלי לא עובד, יש צורך להזמין באופן מיידי איש מקצוע, אשר מגיע לאתר את מקום הבעיה ולטפל בה. 

 

שקע חשמלי לא עובד – כמה עולה להחליף?

המחירים נוטים להשתנות בהתאם להתמחות וניסיון החשמלאי, ובהתאם לסוג השקע, כאשר המחיר הממוצע של החלפת שקע חד פאזי עומד על 300 שקלים, מחיר החלפת שקע תל פאזי, יקר יותר בלפחות ארבעים אחוזים. מומלץ לערוך סקר שוק והשוואת מחירים, על מנת לקבל הצעת מחיר הוגנת וסבירה. 

החשמלאי הגיע להחליף שקע? שלושה טיפים

  1. לפני שהחשמלאי מטפל בשקע, הקפידו להוריד את החשמל בבית, ולהוציא מהשקעים את מכשירי החשמל. 
  2. תוודאו כי החשמלאי מצלם את החיווט של השקע הישן, זאת על מנת לבדוק כי הוא אכן מתקין את השקע החדש באותו האופן בדיוק. 
  3. לפני החלפת השקע, דרשו מהחשמלאי לבדוק כי אכן חוטי החשמל מתאימים גם לחיבור של מכשירים זוללי חשמל. 

החלפת שקע חשמלי – רק חשמלאי מוסמך

כאמור, החלפת שקע יכולה להיתפס כפעולה פשוטה, בעיקר כאשר היא מתבצעת על ידי איש מקצוע מוסמך. אך חשוב לקחת בחשבון כי החלפה עצמאית, ללא ניסיון או ידע מקצועי, יכולה להוות סכנה ממשית. לכן, חשוב במיוחד לבצע את הפעולה רק על ידי חשמלאי בעל ניסיון, כזה שמתמחה בתחום. 

מתי יש צורך בהחלפת שקע חשמל?

החלפת שקע יכולה להתבצע בשלושה מקרים שונים:

  1. שקע שרוף: במקרה של שקע חשמלי לא עובד או שרוף, מומלץ להזמין חשמלאי בהקדם האפשרי על מנת ליהנות מחיבור תקין לחשמל. כמובן כי על בעל המקצוע לאתר את מקור הבעיה, ולדאוג כי לאחר ההחלפה הכל תקין. 
  2. נוחות: במקרים מסוימים, ניתן להחליף שקעים חשמליים בעקבות צורכי נוחות, למשל, להחליף שקע נוכחי בשקע כפול. 
  3. אסתטיקה: ישנם מקרים רבים בהם החלפת שקע חשמלי מתבצעת בעת שיפוץ, זאת על מנת להשיג תוצאה אסתטית רצויה. 

החלפת שקע חשמל – איך זה עובד?

אחרי שערכתם סקר שוק מקיף, עשיתם השוואת מחירים, ואתם יודעים את טווח המחיר המקובל בשוק כיום להחלפת שקע חשמלי לא עובד, חשוב כי גם תדעו את שלבי העבודה, ומדוע כה חשוב כי החשמלאי יבצע את העבודה על הצד הטוב והמקצועי ביותר. 

  1. לפני החלפת השקע, על החשמלאי לנתק את החשמל בבית. פעולה זו הינה בסיסית וראשונית, ומהווה חוק בטיחות מהותי וחשוב, כאשר אין לגעת בשום פנים בשקע לפני ניתוק זרם החשמל. כמו כן, לאחר ניתוק החשמל, חשוב לבדוק כי אכן אין זרם חשמל בשקע. 
  2. בשלב השני, יש להסיר את חלקו העליון של השקע, ולפי הדגם לבצע החלפת שקע, כאשר בחלק מהשקעים קיימים שני ברגים, ואילו באחרים קיימים ארבעה ברגים. לאחר מכן, מושכים החוצה את החוטים ואת הקופסה הפנימית. את החוטים חשוב לסמן על מנת להחזיר אותם למקום בצורה נכונה. 
  3. הסרה של השקע והידוק החוטים לחיבורים החדשים. את שארית החוטים חשוב להכניס מאחורי השקע החדש, על מנת שלא יקשו על הכנסתו. 
  4. לאחר ביצוע החיבורים, יש להכניס ולהבריג את השקע החדש. חשוב לוודא כי השקע אכן יציב ומוצמד למקום. לסיום, יש לבדוק את תקינות השקע באמצעות חיבור מכשיר חשמל. 

החלפת שקע חשמלי לא עובד 

חשוב כי עבודה זו תתבצע אך ורק על ידי חשמלאי אשר למד את התחום, מנוסה ומוסמך, שיכול לקחת אחריות על ביצוע עבודה תקינה, בטוחה, ומקצועית. מדובר על נקודה מהותית וחשובה במיוחד, בעיקר כשזה נוגע לטיפול בחשמל, שיכול להיות מורכב ומסוכן. 

חשמלאי מוסמך עד הבית – אל תתפשרו על פחות מהטוב ביותר

כמו אנשי מקצוע ושירותים רבים, לפני כל רכישה או הזמנה, חשוב ומומלץ לערוך סקר שוק מקיף, ולערוך השוואת מחירים. אחת האינדיקציות המהותיות ביותר היא קריאה של ביקורות והמלצות על איש המקצוע. ישנם ענפים בהם אפשר להתפשר על איכות בעל המקצוע, אך כאשר זה מגיע לחשמל, מדובר בעסק מסוכן. לכן, חשוב לבחור בחשמלאי שהוא לא פחות ממצויין. 

קריטריונים כמו וותק, ניסיון, התמחות, המלצות וביקורות, יאפשרו לכם לעשות את הבחירה הטובה והנכונה ביותר, ולבחור באיש מקצוע אמין, מנוסה ומקצועי, ברמה הגבוהה ביותר, ללא פשרות. כך שתוכלו להרגיש בטוחים, ולהיות מרוצים מהתוצאה. 

מתי יש להזמין חשמלאי מוסמך?

מומלץ להזמין בעל מקצוע בכל מקרה של תקלה בחשמל כגון שקע חשמלי לא עובד, קצרים, מפסק ראשי לא עובד ועוד. חשוב לזכור כי עבודות חשמל הן עבודות רגישות ומורכבות אשר חשוב לעשות אותן ביסודיות וזהירות רבה. 

תפקידו המרכזי של חשמלאי הוא לשפר את האיכות של תשתית החשמל בבית, לתקן בעיות שונות, ולעשות זאת על הצד הבטוח ביותר.  ככל שהעבודה תתבצע על הצד המקצועי ביותר, כך מכשירי החשמל יאריכו ימים, והמגורים בבית יהיו נעימים ובטוחים יותר. 

כאשר אנו מזמינים חשמלאי הביתה, יש להזמין בעל מקצוע מוסמך בלבד. כידוע, לא כל בעל מקצוע הינו בעל רישיון והתמחות. לכן, בדקו כי אכן קיים ברשותו רישיון בתוקף, (ניתן לבקש לשלוח תמונה עם רישיון בתוקף לנייד) על מנת שתוכלו ליהנות מתחושת ביטחון, ועבודה מקצועית, בטוחה ואיכותית.