שלוש שאלות שחשוב לשאול את המדביר

מקקים, פרעושים, טרמיטים או פשפשי מיטה, כל אלו דורשים הדברה מקצועית כדי לשים סוף למטרד. אך לפני שאנחנו בוחרים מדביר, חובה לדעת מהן שלוש השאלות שחשוב לשאול את המדביר לפני ההזמנה. במאמר זה נבדוק מה הכי חשוב לדעת לפני שמבצעים הדברה, במיוחד אם מדובר בבית שגרים בו בעלי חיים, ילדים או אוכלוסיות רגישות אחרות. 

 

הדברה מקצועית זה מזיקיס

מזיקיס הינה חברת הדברה מקצועית הפועלת על פי חוק ומקפידה הקפדה יתרה בכל הנוגע לחומרים שבה היא נעזרת, מיקום ההדברה והיקף תופעת המזיקים. החברה מציעה שירותי הדברה לכל מטרה, למסעדות, מפעלים, משרדים ובתים פרטיים למגוון של מזיקים באמינות ובאחריות. כשאתם מזמינים הדברה עם מזיקיס אתם יכולים להיות בטוחים שבחרתם בטובים ביותר.

שליטה מזיקה

שלוש שאלות שחשוב לשאול את המדביר

סובלים ממטרד כמו יונים, מכרסמים, מקקים או פרעושים? אין ספק שאתם זקוקים לשירותיו של מדביר מקצועי. אבל לפני שתמהרו לקבוע מועד להדברה, חשוב שתשאלו אותו את שלוש השאלות הבאות, הם יכולות להציל חיים, פשוטו כמשמעו:

  • באיזה חומר הדברה אתה משתמש? בשנת 2008 הוסדרו בחוק החומרים המותרים להדברה ביתית בישראל, כאשר החומר הנפוץ והמסוכן זרחן אורגני נאסר לשימוש. כיום נוטים המדבירים לעבוד עם חומרים כימיים המבוססים על פיריתרואיד המותר על פי חוק, אך כמובן שיש צורך בהבנה במינונים.
  • איזו סוג הדברה זו? הדברה ירוקה, אורגנית או ביולוגית? המונח הדברה ירוקה נשמע כל כך פסטורלי ונעים לאוזן כאילו מדובר בגירוש המזיקים בעלי חסה. אך גם הדברה ירוקה הינה שימוש בחומרים כימים, מותרים אמנם, אבל עדיין, רעילים. הדברה אורגנית היא שימוש בחומרים טבעיים כגון אדמה דיאטומית, שמן נים, מלכודות וכדומה, והדברה ביולוגית היא שימוש בבעלי חיים אחרים כגון תנשמות וחתולים, אויביהם הטבעיים של המזיקים.
  • תוך כמה זמן אני יכול לחזור הביתה?  אף פעם אל 'תשכחו' לספר למדביר מי חי בבית, אנשים עם רגישויות בדרכי הנשימה ואלרגיות, בעלי חיים, במיוחד כאלה שנוטים לרבוץ הרבה, תינוקות, ילדים, קשישים, נשים בהריון, כל אלו רגישים הרבה יותר מאחרים לחומרים ויש לשקול היטב באיזה סוג הדברה לנקוט.

 

תהליך ההדברה

בזמן ההדברה תידרשו לצאת מהבית. המדביר ירסס את כל חלקי הבית בהתאם לסוג המזיק אותו אתם רוצים להדביר, יחפש חורים, מקומות מסתור, יתמקד באיזורים שבו שוהים בעלי חיים ולאחר מספר שעות תוכלו לחזור הביתה. כבר למחרת תחושו הקלה משמעותית כשהמטרד יגווע לאיטו או יעזוב. יש להקפיד על הוראות המדביר לאחר החזרה הביתה כדי לשמור על בריאותכם ועל יעילות ההדברה.

 

לסיכום

הדברה מקצועית מתחילה בשמירה על החוק, בהבנה עמוקה של עיסוק בחומרי ההדברה וכיצד לנהוג לאחריה. במזיקיס תקבלו שירות אמין ומקצועי, תוצאות נהדרות והקפדה יתרה על חומרים בטוחים לשימוש.

מַדְבִּיר

מַדְבִּיר