שיפוץ חלומי – 5 טיפים לשיפוץ המטבח

שיפוץ מטבח חייב להיות השקעה משתלמת. אין סיבה להשקיע במטבח מבלי לדאוג להתקנת מטבח איכותי שיחזיק מעמד לשנים רבות וימשיך לשרת את דיירי הבית בנאמנה גם כעבור מספר שנים מים גמר השיפוץ. בגלל שהישראלי הממוצע לא משפץ כל שנה מטבח, ריכזנו עבורכם טיפים לשיפוץ המטבח שיסייעו לכם ויתנו נקודות אור על מה שצריך לשים דגש.

 

טיפ ראשון – משקיעים באיכות

הטרנדים האופנתיים מתחלפים אחת לתקופה, אך יחד עם זאת, ניתן למצוא את העיצובים הקלאסיים שיכולים להתאים ולהישאר יפים לשנים ארוכות. הבעיה מתחילה כאשר רוכשים מטבח מחומרי גלם לא מספיק איכותיים. מטבח כזה לא יכול יכול להחזיק לאורך שנים. מסיבה זו, ההמלצה היא להשקיע באיכות חומרי הגלם.

נכון שמחירי חומר גלם איכותי הוא יקר יותר בדרך כלל, אך הוא מתברר כהשקעה משתלמת לטווח הרחוק. בבחירה מטבחים שמים דגש על מטבחים לאורך שנים.

 

טיפ שני – מגדירים תקציב

עלויות שיפוץ הן לא זולות. לפעמים השיפוץ מסתכם רק בהחלפת ריצוף או ארונות, אך במרבית הפעמים עבודות השיפוץ הן מקיפות יותר ולכן ההמלצה היא להגדיר מראש תקציב לשיפוץ. קל להיסחף ולרכוש עוד ועוד וחבל. בדקו מבצעים משתלמים. אתם יכולים למצוא בקלות מטבחים במבצע ייחודי שמאפשרים לכם ליהנות משיפוץ איכותי במחיר נמוך משמעותית תוך עמידה במסגרת התקציב שהקצבתם לעצמכם.

 

טיפ שלישי – נותנים לעיצוב דגש

עבודה במטבח מעוצב היא עבודה אחרת מעבודה במטבח לא מעוצב. חבל להשקיע בשיפוץ מבלי לתת טאצ' עיצובי למטבח. הקפידו על כך שארונות המטבח, הריצוף והכיורים, ישתלבו היטב במראה חלל החדר. אין סיבה לשפץ מטבח ולהרוס את עיצוב החלל הקיים ולא לדאוג לחלופה הוגנת. קל למצוא מטבחים מעוצבים ויפים שיוסיפו טאצ' ייחודי למטבח הביתי שלכם.

 

טיפ רביעי – תכננו את החלוקה הפנימית במטבח

כל מטבח מצריך מקומות אחסון רבים ושטחי עבודה רבים. יחד עם זאת, קיימים טרנדים עיצוביים הנותנים דגש לנראות המטבח ולא מייעלים את העבודה בה. אל תיסחפו אחר כל טרנד עיצובי. תנו דגש לחלוקה הפנימית במקומות האחסון. דאגו שלכל פריט יהיה מקום. מיקסר, מעבד מזון, מיני בר ואפילו טוסטר.

כמו כל כלי אחסון שיש לו מקום, גם מכשירי חשמל אלו צריכים מקום נוח ושימוש משלהם. תוכלו להיעזר לצורך תכנון נכון במעצב פנים. השקעה בעיצוב פנים היא השקעה משתלמת שאמורים ליהנות מתוצאותיה שנים רבות לאחר מכן…

 

טיפ חמישי – משאירים אור בעיניים

הטרנד האופנתי הדוגל במינימליזם ושישים ריקים מפריטים מיותרים, נותן אור בעיניים. אתם לא צריכים לדאוג שהשיש יהיה ריק כדי שיהיה אור בעיניים. דאגו לגוונים מאירים ובהירים, שישים תואמים וקו עיצובי אחיד שייתן את האמירה שלו בסופו של דבר. השאירו מרחב במטבח או לפחות תנו אשליה שיש מרחב במטבח הקטן שלכם.

, מטבח

משפצת, המטבח