שולחנות משחק לאירועים – מגוון אפשרויות

כאשר ניגשים לארגן אירוע המיועד לילדים או בני נוער, יש כל כך הרבה אופציות שונות שקל ללכת לאיבוד בין מגוון האפשרויות. עם התקדמותה המהירה של הטכנולוגיה בשנים האחרונות, רק נוספו עוד ועוד אטרקציות פוטנציאליות לאירועים אלו. אך במידה ואתם מעוניינים באטרקציות הקלאסיות, כאלו שעד היום אף טכנולוגיה לא הצליחה להחליף, הנה מגוון אפשרויות של שולחנות משחקים לאירועים.

 

לאילו אירועים שולחנות משחק להשכרה מתאימים בכלל?

במידה ואתם שואלים את עצמכם האם מתאים להזמין לאירוע שאתם מתכננים שולחנות משחק להשכרה, התשובה הקצרה היא – כן. לא משנה אם מדובר באירוע למבוגרים בלבד, אירוע לילדים בלבד או אירוע משולב, שולחנות משחק הינם אטרקציה המתאימה לכל הגילאים. מכיוון שלא מדובר במשחק מורכב שדורש ידע נרחב בהפעלתו, כמו חלק מן עמדות המולטימדיה שמציעות חברות שונות, שולחנות משחק יכולים להתאים ולשפר כל אירוע.

 

יש עוד שולחנות משחק שהם לא ביליארד?

אם תעצרו אדם ברחוב ותבקשו ממנו לתאר שולחן משחק, ככל הנראה הוא לא יצליח לתת יותר משתיים שלוש תשובות, שאחת מהן בוודאות תהיה ביליארד. אך כמובן שיש מספר רב של שולחנות משחק אחרים, למעט ביליארד. למען הסר ספק, אין שום בעיה עם ביליארד והוא אכן אחד משולחנות המשחק להשכרה הפופולריים ביותר באירועים, אך חשוב להכיר גם את שאר האפשרויות הקיימות.

 

אז אילו שולחנות משחק אחרים יש?

בין המגוון הרחב של שולחנות המשחק, ניתן למצוא טניס שולחן, או בשמו המוכר יותר, פינג פונג. אך שימו לב, מעבר לשולחן הפינג פונג הסטנדרטי, ניתן למצוא גם שולחנות פינג פונג המתאימים ל-3 ואפילו ל-4 משתתפים בו זמנית. כמובן שגם בשולחן רגיל ניתן לשחק ארבעה בו זמנית, במשחק טניס שולחן בזוגות, אך קיימים גם שולחנות עם ארבעה צדדים נפרדים. כמו כן, קיימים גם שולחני הוקי אוויר, אשר גם בהם ניתן למצוא שולחנות בעלי שלושה צדדים. בנוסף, בין השולחנות הפופולריים ביותר ניתן למצוא את שולחן הכדורגל שולחן, אשר קיימים במגוון גדלים שונים.

 

יש שולחנות משחק גם למבוגרים?

כפי שנכתב קודם, שולחנות משחק משפרים על אירוע, ולכן לא מוגבלים רק לאירועים של ילדים ונוער. אך חשוב לומר, שמעבר לשולחנות הרגילים עליהם הרחבתי בפסקה הקודמת, קיימים גם מגוון שולחנות משחק המיועדים למבוגרים – שולחנות קזינו שונים. ניתן למצוא שולחנות בלאק ג'ק, שולחנות רולטה, שולחנות פוקר ועוד מגוון שולחנות נוספים המיועדים למבוגרים בלבד. בערב הפוקר הבא הזמינו שולחן פוקר וצרו חוויה בלתי נשכחת לכם ולחבריכם, במקום לחפש חבילות קלפים ישנות ולהמר באמצעות פקקים.

 

סיכום

במידה ואתם מארגנים בקרוב אירוע, לא משנה אם מדובר באירוע עבור ילדים או אירוע למבוגרים, מומלץ לשקול הזמנת שולחנות משחק שישדרגו את האירוע. ניתן לבחור בין שולחנות קלאסיים, כמו ביליארד והוקי שולחן לבין שולחנות למבוגרים, עם פוקר ובלאק ג'ק.

משחקים לאירועים

שולחנות משחק לאירועים – מגוון אפשרויות