איך לבנות בהתאמה אישית שולחן קקל לבית ספר

שולחן קקל הינו שולחן חובה בכל בית ספר.

שולחנות מסוג זה תמיד היו פופולאריים, אך בשנים האחרונות מבינים בתי הספר את כל היתרונות הגלומים בשולחנות קקל.

לכן, חשוב להכיר את המידע השוטף על שולחנות קקל, היתרונות בהם, ואיך לבנות אותם בהתאמה אישית.

 

מהם שולחנות קקל?

שולחנות קקל או שולחנות פקניק בשנים המשני הינם שולחנות מעץ שניתן לשבת משני צידי השולחן. כך, שנוצרת תחושה של מעגל ושל ביחד בין יושבי השולחן. השולחנות עשויים בדרך כלל מעץ. ניתן לשים שולחנות קקל בן במבנים סגורים והן במבנים פתוחים. חשוב לשים גגון בשולחנות הקקל כשמציבים אותם בחוץ.

ניתן לבחור את גודל השולחנות ולהוסיף גגון כשמזמינים אותם בהתאמה אישית והדבר מומלץ. בwoodlee תוכלו לרכוש שולחנות קקל במבצע. ניתן לרכוש את שולחנות המבצע גם בהתאמה אישית וכך להתאים את השולחנות ספציפית למרחב הלמידה בבית הספר שלכם.

 

מהם היתרונות של שולחנות קקל

מרחב למידה ללימודים פרטניים 

לימודים פרטניים הינם לימודים בקבוצות אשר מותאמים ליכולות הילדים. כשמושיבים את הילדים בשלחן זה, ניתן לראות את כולם. בנוסף, האווירה של הביחד סביב השולחן שונה מאד מהאווירה בכיתה.

ייתכן שלילד בעל קשיי למידה המתקשה עם המסגרת הכיתתית, יימצא את דרך הלמידה המתאימה לו באמצעות לימוד בספסל קקל, המשרה אווירה קלילה יותר בין הלומדים והמורה. בנוסף, המורה יכולה לראות בעיניי התלמידים האם הבינו או לא, שזה ייתרון משמעותי.

 

מקום משחק

שולחנות הקקל הינם מקומות משחק מעולים. כשחורף, והילדים לא יכולים לצאת החוצה, שולחנות הקקל הינם מקום מפגש בו יכולים לשבת ילדי הכיתה ולפטפט, או לשחק משחקי קלפים. גודל השולחנות תלוי בכם, משום שניתן לייצרם בהתאמה אישית, וכך תוכלו לבחור להפוך את שולחנות הקקל למרכז המפגש החברתי.

בנוסף, שולחנות הקקל יכולים להיות גם בחוץ וכך כשיש ילדים שרוצים לשבת עליהם בהפסקה ולשחק משחק יותר מתון, גם להם תהיה האופציה להיות עם כל הילדים בחוץ, ולא להישאר לבד בכיתה.

 

אינטראקציות חברתיות נעימות

שולחנות הקקל יוצרים תחושת ביחד מיוחדת. דרך הישיבה שלהם היא מאד חברתית. אתה יכול לראות את כל מי שמסביבך. בניגוד לספסלים בהם אם יושבים שלושה אנשים לא תראה אף אחד מלבד זה שלידך, שולחנות הקקל מאפשרים ראיה של כולם. צורת ישיבה זו מאפשרת שיח פתוח. וכך, יכולה להיווצר בין הילדים כימיה טובה יותר שתוביל לאינטראקציה טובה יותר בכותלי בית הספר.

זכרו! את שולחנות הקקל ניתן לבחור בהתאמה אישית. התאימו את השולחן לבית הספר בו אתם מלמדים. אם בית הספר שואף להרבה קבוצות פרטניות, מקמו שולחנות רבים ברחבי בית הספר. אם אתם שואפים לתחושת ביחד, צרו שולחן גדול בו כל הילדים יוכלו לשבת.

 

נהר

שולחן