ריח שרוף יוצא מהשקעים

ריח שרוף יוצא מהשקעים? אל תהססו! ריכזנו עבורכם את החשמלאים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו חשמלאי עכשיו:

ישנן תקלות שונות אשר ניתן לדחות במשך חודשים. לעומת זאת, קיימות תקלות אשר מחייבות טיפול מיידי, על מנת למנוע אסון אפשרי. ריח שרוף יוצא מהשקעים הינו מקרה אשר מחייב טיפול מיידי, שכן מדובר על סכנה של ממש שיכולה להוביל להתלקחות ושריפה בבית. מומלץ וחשוב לקרוא לחשמלאי מוסמך בהקדם האפשרי, ללא דחייה. כאמור, ריח שרוף מהשקעים הינה תקלת בטיחות מדרגה ראשונה, ואין להקל בה ראש. חשוב במיוחד לא לנסות לפתור את הבעיה באופן עצמאי, אלא לקרוא לאיש מקצוע מוסמך מיד, על מנת למנוע מצב אפשרי של החמרה כגון התלקחות או שריפה. 

 

מדוע ריח שרוף יוצא מהשקעים?

ישנן שתי סיבות מרכזיות אשר יכולות להוביל לריח שרוף מהשקע:

  1. חיבור מכשיר חשמל לא מתאים: למשל, מכשיר חשמלי אשר צורך חשמל רב, כמו מכונת כביסה, מזגן, או תנור חימום, אינם יכולים להיות מחוברים לשקע חשמל ״רגיל״. 
  2. חוטי חשמל רופפים: במקרה בו חוטי החשמל אשר בשקע רופפים, או לא מהודקים מספיק, מכשיר החשמל שחיברתם למעשה גורם לחימום החוטים, ולהרס מיידי של הבידוד. 

 

חשמלאי מוסמך ידע להבחין האם מדובר בשריפה של חלקו העליון בלבד של השקע, או בחלקו הפנימי. במידת הצורך, תתבצע החלפה של השקע כולו, אך אם מדובר על החלק החיצוני בלבד, אז נדרשת רק החלפה של הכיסוי עצמו. כמו כן, איש מקצוע אמין ומקצועי יבצע גם בדיקה של חוטי החשמל. במידה והם שרופים, יסיר מהם את הבידוד, יחתוך ויחבר לשקע חדש. 

מדוע ריח שרוף יוצא מהשקעים?

 

מה עושים כשמריחים ריח שרוף יוצא מהשקעים?

בראש ובראשונה, כאשר אתם מריחים ריח שרוף מכיוון השקע, הורידו את החשמל בבית והזמינו בהקדם האפשרי חשמלאי מוסמך. חשוב במיוחד לא לדחות את הטיפול בבעיה, מהסיבה הפשוטה כי מדובר על תקלה בטיחותית ממדרגה ראשונה, אשר יכולה להוביל להתלקחות או שריפה בבית. 

 

מה הגורמים הנפוצים ביותר לריח שרוף מהשקע? 

בדרך כלל הסיבה העיקרית היא עומס חשמל. כלומר, חיבור של גופי חימום שונים לשקע לא מתאים. חיבור של מכשיר זולל חשמל לשקע שהוא לא שקע כוח, מוביל לעומס ולשריפה של חוטי חשמל. 

 

ריח שרוף יוצא מהשקעים – כיצד ניתן לתקן את הבעיה וכמה זה יעלה? 

בראש ובראשונה, חשמלאי מוסמך יבדוק את לוק החשמל ויאתר את מקור הקצר. במידה והשקע שרוף, יחליף אותו בהתאם למידת הנזק (כיסוי עליון בלבד, או חלק פנימי). במצב בו החוטים נשרפו, יחליף החשמלאי את הבידוד הישן בבידוד חדש ויחזק את החוטים בלוח החשמל, במידת הצורך. 

טווח המחירים של תיקון מסוג זה נע בין 500 ל-600 שקלים, זאת כמובן בהתאם למורכבות של התיקון. המחיר בדרך כלל כולל עבודה, חומרים וכמובן מע״מ. 

 

כיצד ניתן למנוע? 

בעת הזמנת חשמלאי, מומלץ לבדוק את כל השקעים ברחבי הבית, גם אלו שמסתתרים מאחורי מכונת הכביסה, המקרר, המידח וכדומה. במידה ומתגלה שקע סדוק, רופף, שבור, או עם סימני שריפה, רצוי להחליפו. בנוסף, אחת הדרכים היעילות למנוע ריח שרוף שיוצא מהשקע היא חיבור מכשירי חשמל כבדים אך ורק לשקע כוח. 

כאמור, שקע כוח נועד לספק לאותו מכשיר חשמל עוצמת חשמל גבוהה הדרושה לו. חיבור המכשיר לשקע רגיל יכול להוביל לעומס יתר, חימום, והתלקחות, מה שמעמיד את כל דיירי הבית בסכנה ממשית. 

ריח שרוף יוצא מהשקעים - כיצד ניתן לתקן את הבעיה וכמה זה יעלה? 

 

מה תפקידו של חשמלאי מוסמך?

חשמלאי הינו איש מקצוע אשר עוסק בכל הקשור לתקלות ובעיות שונות אשר נוגעות למערכת החשמל. במקרה של תקלה, חשוב לא לנסות לאתר את מקור הבעיה באופן עצמאי, אלא לקרוא לאיש מקצוע מומחה, בעל ניסיון. כל ניסיון לפתור את הבעיה לבד יכול לפגוע בכם, ואף להוות סכנה ממשית. 

מיד כאשר צצה תקלה בחשמל, יש להזמין, ללא כל דחייה, חשמלאי מוסמך, לצורך בדיקה, איתור התקלה וטיפול בה. אין ספק כי הזמנת חשמלאי הינה האפשרות המועדפת כיום על רבים, ובצדק. איש מקצוע מוסמך מביא עימו יתרונות רבים, וטיפול מהיר ויעיל בבעיה. 

מה תפקידו של חשמלאי מוסמך?

 

תקלה בחשמל? העדיפו חשמלאי מוסמך ובעל ניסיון

כולנו משתמשים בחשמל כל הזמן, לכן תקלה או בעיה כלשהי בחשמל חייבת להיפטר בהקדם. העדר זרם חשמל תקין משבש את השגרה שלנו, כאשר כמעט ולא ניתן להמשיך בסדר היום ללא חשמל. לכן, חשמלאי מוסמך זמין בכל עת. כל מה שעליכם לעשות הוא לחפש איש מקצוע אמין ומנוסה, כזה שיגיע לביתכם ויטפל בבעיה במהירות האפשרית.

 

כיצד לבחור חשמלאי?

אחד הקריטריונים המהותיים ביותר בבחירת חשמלאי מוסמך הוא מידת הזמינות שלו. בנוסף, חשוב לוודא כי לחשמלאי התמחות ורישיון בתוקף לעסוק בתחום. כידוע, חשמל הינו תחום מורכב ורגיש, כזה שדורש ידע מקצוע וניסיון. איש מקצוע ללא התמחות או ניסיון יכול להוות סכנה ממשית לכם ולשאר דיירי הבית, לכן, הקפידו לבחור חשמלאי מוסמך, בעל רישיון בתוקף, ניסיון והמלצות.  

 

כך תשמרו על שקעי החשמל תקינים

עכשיו, לאחר שקראתם לחשמלאי מוסמך, שתיקן לכם את התקלה, זה הזמן ללמוד כיצד ניתן להימנע מכך בעתיד.

  1. מעת לעת, בצעו בדיקה של כל השקעים בבית, בדקו כי אינם שרופים, שבורים או רופפים. 
  2. הימנעו מחיבור מכשיר זולל חשמל לשקע חשמל רגיל, אלא רק לשקע כוח אשר יכול לספק להם את עוצמת החשמל לה הם זקוקים באמצעות קו הזנה ייחודי. 
  3. בשום אופן אל תכניסו תקע לשקע בהפעלת כוח. במידה ואתם צריכים להפעיל כוח, כנראה שהשקע לא מתאים. כמו כן, אל תנסו לשנות או להרחיב את צורת החורים, מדובר על סכנה ממדרגה ראשונה. 

 

רגע לפני שאתם מזמינים חשמלאי מוסמך

על מנת להבטיח כי תקבלו איש מקצוע מוסמך, אמין ובעל ניסיון, הקפידו לערוך סקר שוק קצר והשוואת מחירים. קראו חוות דעת, ביקורות והמלצות על בעל המקצוע, בקשו לקבל תמונה של רישיון בתוקף, וכמובן הצעת מחיר הוגנת וסבירה.