פה קבור הכלב – כך תזהו את מקור הרטיבות

סובלים מנזילה או מרטיבות בבית? משתגעים מהעובדה שלא ברור לכם מאיפה מגיעים כל המים האלה? אל דאגה, הגעתם בדיוק למקום הנכון. הכנו כאן במיוחד עבורכם, אנשים שסובלים מנזילות ומרטיבות בבית, מדריך מקיף ומיוחד.

במדריך הזה נלמד כיצד אפשר לזהות במהירות וביעילות את מקור הרטיבות, וכל זה בלי להרוס חלקים מהקירות ולחשוף את צנרת המים. אז איך בדיוק עושים את זה, ומהן הטכניקות שבהן משתמשים? המשיכו לקרוא ותגלו!

 

זיהוי מקורות רטיבות בעבר

איתור רטיבות בבית בעבר היה סיפור מורכב ומסתכל מאוד. בהיעדר אמצעים משוכללים ושיטות מתקדמות היה צורך להגיע באופן פיזי אל צינורות המים שנחשדו כפגומים או בעייתיים. זה דרש כמובן הרס של חלקים גדולים מהקירות, וגם אם במקרה הטוב הצליחו להגיע למקום שבו הצינור היה פגום ולתקן אותו, התהליך היה ארוך ומייגע, עלה לא מעט כסף, וכלל הרבה כאבי ראש ועצבים.

זיהוי

איך מזהים כיום את מקור הרטיבות?

אם אתם סובלים מרטיבות בלתי מוסברת בבית, וחוששים להתחיל בתהליך זיהוי מקור הרטיבות בדיוק בגלל מה שסיפרנו לכם בפסקה שעברה, כדאי מאוד שתתקדמו לשנת 2023. כיום ישנן שיטות סופר מתקדמות ואמצעים מתוחכמים מאוד שמסייעים לנו לזהות את מקור הרטיבות במדויק ולהגיע אליו במהירות ובאופן יעיל מאוד.

כך אפשר לתקן את התקלה באופן נקודתי ולפתור את בעיית הרטיבות אחד ולתמיד. אז איך עושים את זה? ישנן כמה שיטות.

 

גילוי מקור הרטיבות בעזרת מצלמה טרמית

אחת השיטות היעילות לגילוי מקור הרטיבות היא שימוש במצלמה טרמית. המצלמה הטרמית ששולחת גלי אינפרא אדום מסוגלת בעצם לזהות הבדלים בין טמפרטורות ולשקף אותן למפעיל המצלמה. כך אפשר למשל לזהות את מקור הרטיבות והנזילה שיהיה כנראה רטוב יותר וקר יותר מאזורים אחרים. אופציה נוספת לעבוד עם המצלמה הטרמית היא לפתוח את ברז המים החמים, ומקום הנזילה יופיע במצלמה ככתם חם ובולט.

 

גילוי מקור הרטיבות בעזרת גז

דרך נוספת ומתוחכמת מאוד לגילוי מקור הרטיבות, כזו שמשמשת יותר לגילוי מקורות רטיבות בחצרות ובגינות, כוללת שימוש בגז. לפני תחילת העבודה מרוקנים לגמרי את כל הצנרת מהמים שיש בה, ואז מזרימים לתוכה גז. הגז מתפשט במערכת, וכמובן שבמקום הנזילה הוא מתחיל לדלוף החוצה. בעזרת מכשיר עם חיישנים מיוחדים ניתן לעקוב אחר התפשטות הגז, לזהות היכן הוא יוצא מהצינור ומתרכז, וכך בעצם לעלות על המקום המדויק של התקלה.

זיהוי המקור

מה היתרון של השיטות החדשות?

יתרונן של השיטות החדשות לגילוי מקור הרטיבות עצום. הן מהירות הרבה יותר, זולות הרבה יותר, ומאפשרות עבודה ממוקדת ויעילה בלי הרס נרחב שדורש גם שיפוץ מקיף אחריו.

 

סיכום

רטיבות בבית היא דבר שכדאי לטפל בו כמה שיותר מהר. אם יש לכם בעיה כזו, פשוט פנו לאנשי המקצוע שיסגרו לכם את הפינה במהירות וביעילות.

הכלב קבור

הכלב קבור