צבע או טפט? כך תקבלו החלטה

פעם בכמה שנים עולה צורך לצבוע מחדש את קירות הבית או המשרד. מעבר לצורך הבסיסי לצבוע קיר, אנחנו בדרך כלל גם נרצה לנצל את ההזדמנות הזו לשם עיצוב מחדש ואולי בחירה בצבעים נועזים יותר. מלבד צביעה של קיר, קיימת אפשרות לעשות שימוש במדבקות טפט לקיר, שיכולות להעניק אפקט משמעותי בעיצוב הקיר. אנחנו כאן כדי להשוות בין האפשרויות.

 

מדבקות טפט לקיר

טפט לקיר הוא פשוט יריעת הדבקה גדולה שאותה ניתן לשים על קיר על מנת להעניק לו מראה קצת שונה מזה שאנחנו רגילים אליו. וולקס טפטים מאפשרים לכם להנות ממגוון רחב של טפטים בצבעים ובצורות שונות כך שכל דבר שאתם רוצים יוכל להתנוסס על הקיר שלכם. ישנם מספר הבדלים בין צביעה ובין הדבקה של טפטים, ואנחנו כאן כדי לעזור לכם לקבל את ההחלטה המתאימה עבורכם.

 

  1. מחיר

השאלה הראשונה שאותה אתם צריכים לשאול את עצמכם היא מה המחיר שאתם מוכנים לשלם. צביעה של בית בדרך כלל נעשית בבת אחת, מה שאומר שהיא תהיה יקרה יותר. אם בוחרים בבעלי מקצוע טובים, צביעה יכולה לעלות כמה אלפי שקלים. בניגוד לצביעה, את הטפטים ניתן להדביק בבית בשלבים, ולא צריך לקנות טפטים לכל הבית בבית אחת.

 

  1. זמן

צביעה היא תהליך שלוקח בדרך כלל מספר ימים, ודורש מכם להכין את הבית בצורה ניאותה. גם לאחר הצביעה תצטרכו להחזיר את כל החפצים שלכם למקום, ותהליך הצביעה יכול לקחת שבוע מקצה לקצה. לעומת זאת, טפטים לקיר ניתן להדביק בצורה מהירה, וברגע שהטפטים נמצאים אצלכם אתם יכולים בתוך זמן קצר מאוד לשים אותם על הקיר בבית שלכם.

 

  1. מה אנחנו רוצים להשיג

טפטים מגיעים במגוון רחב של עיצובים, ובניגוד לצביעה רגילה שנעשית בדרך כלל במספר מצומצם של צבעים, בעולם הטפטים השמיים הם הגבול. כל תמונה, נוף או דמות שאתם רוצים לראות על הקיר בחדר שלכם אפשרית, אם רק תדעו היכן לחפש את הטפטים. תוכלו כמובן גם לעצב אותם באופן אישי, אז אם אתם רוצים עיצוב ייחודי, הבחירה שלכם צריכה להיות ברורה.

 

  1. מה מצב הקירות בחדר

אם המצב של הקירות החדר לא טוב, כנראה שאין מנוס מצביעה שלהם. המדבקה אמנם יכולה לשנות את המראה של הקיר, אולם בלי שהקיר במצב סביר מבחינת הצבע שלו, לא כדאי לעשות בה שימוש.

 

לסיכום

ההתלבטות האם לצבוע את החדר או לעשות שימוש במדבקות כדי להעניק לו מראה חדש היא התלבטות לא פשוטה. מצד אחד צבע לחדר מעניק לנו קירות חלקים, דבר שנעים למראה, אולם הוא  יכול לייצר עיצוב בנאלי לחדר. המדבקות מאפשרות לנו להכניס עיצוב מרענן לחדר, מה גם שבמקרה ולא אהבנו אותן אפשר להסיר אותן בקלות ולבחור טפטים חדשים, דבר שבצביעה לא כל כך אפשרי.

סלון

 

קיר טפטים