ננעלתם עקב תקלה בחשמל – זה הזמן להזמין מנעולן

יש מצבים שבחיים שאם לא מתכוננים אליהם הם הופכים ליותר מורכבים, ופריצה לבית או לרכב זה רגע כזה. מי היה חושב שיום אחד הוא יינעל בתוך הבית או מחוץ לו? אף אחד. אבל עדיין חשוב שתתכוננו לזה כדי שברגע האמת תדעו כיצד לפעול. הפעולה החשובה שעליכם לעשות היא למצוא מנעולן קרוב לביתכם שיוכל לבצע פריצה בעת הצורך. אז איך בוחרים מנעולן? והאם הוא יכול לעזור לכם עם מנעול חשמלי? הכל בכתבה הבאה.

 

המנעולן המודרני יודע לפרוץ למנעולים חשמליים

מנעולן בבת ים יוכל לפתור לכם כל בעיה שתהיה לכם במנעול החשמלי שלכם. כיום רוב הבתים, ובעיקר בערים שיש בהם הרבה פריצות, משתמשים במנעול חשמלי. מנעול זה סוגר את הדלת בצורה חשמלית ורק באמצעות קוד, תביעת אצבע או כל דרך אחרת ניתן לפתוח אותו. אמנם לרוב הוא בטוח יותר אבל לפעמים נוצרת בו תקלה חשמלית, או שיש בעיה חשמלית בביתו אז גם הוא נפגע. במקרים כאלה תוכלו לקרוא למנעולן שיסדר את הבעיה.

 

למה אי אפשר להסתדר בלי מנעולן?

אם תנסו לתקן מנעול חשמלי בלי מנעולן מוסמך ומקצועי, ולמעשה כל מנעול שהוא, אתם לא תצליחו ואולי אפילו תסבכו את המצב יותר. אנו מציעים לכם לא לנסות לבד, בעיקר כשמדובר בביטחון של הבית שלכם – אתם לא רוצים לחשוב שתיקנתם את המנעול החשמלי ואז לגלות שפרצו לכם כי המנעול לא היה באמת מתוקן.

 

איך כדאי לבחור מנעולן?

  1. אנו מציעים לכם לבחור במנעולן שלקוחותיו מרוצים – כי לקוחות מרוצים לא טועים. למשל – דור שירותי חילוץ פריצה ומיגון.
  2. בחרו במנעולן שמוסמך לטפל במנעולים חשמליים, אחרת הוא עלול גם להרוס לכם את המנעול.
  3. בחרו במנעולן שנראה לכם אמין וישר כדי שתוכלו להיות בטוחים שהוא מתקן לכם טוב את המנעול החשמלי.
  4. השוו בין מחירים של מנעולנים שונים, כדי להבין מה המחיר שאתם צריכים לשלם על השירות שתקבלו, וכך לא תבחרו במנעולן יקר.

 

איפה אפשר למצוא מידע על מנעולן?

תוכלו למצוא כיום את כל המידע באינטרנט. לכל מנעולן, ולמעשה לכל בעל עסק, יש אתר שמגדיר את השירות שלו ומציע לכם מספרי טלפונים כדי לברר את כל מה שתרצו. אנו מציעים לכם לכתוב מנעולן באזור בו אתם צריכים, למשל בת ים, ואז לבדוק על פי האתרים השונים מה הכי מתאים לכם.

 

האם תצטרכו להחליף מנעול?

ברוב המקרים מדובר בתקלה חשמלית שלא קשורה במנעול עצמו, אבל יש מקרים שבהם במנעולן יודיע לכם שהמנעול עצמו מקולקל.

 

לסיכום

חשוב שיהיה לכם מספר של מנעולן שיכול לתקן לכם את המנעול החשמלי בעת הצורך. בחרו מנעולן על פי המלצות עליו, על פי המחיר ועל פי האמינות שהוא משדר.

פריצת דלת

 

מנעול פתוח