התקנת מצלמות אבטחה

מחפשים התקנת מצלמות אבטחה? ריכזנו עבורכם את בעלי המקצוע המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו בעל מקצוע עכשיו:

אם היינו מספרים לכם שיש דרך שבאמצעותה תוכלו להיות רגועים לאורך כל היום – הייתם מאמינים לנו? אם היינו אומרים לכם שהעסק או הבית שלכם יכול להיות מצולם בכל רגע ורגע ולאסוף מידע ונתונים על מה שמתרחש בהם, בין אם אתם נמצאים בהם ובין אם לא, הייתם מהססים לרגע או קופצים מיד על המציאה? ככל שהזמן עובר, יותר ויותר אנשים ובעלי עסקים מבינים את החשיבות הקיימת בהתקנת מצלמות אבטחה, ופונים אל חשמלאים שיוכלו לבצע עבורם את העבודה ולדאוג להם לאותו שקט נפשי וביטחון אישי.

אז איך עושים את ההתקנה? אנחנו מזמינים אתכם להישאר איתנו ולקרוא קצת יותר על התהליך, ובסופו צלצלו אלינו – אנחנו מבטיחים להסביר לכם לעומק את כל הפרטים, לתת לכם הצעת מחיר הוגנת ולהגיע אליכם לביצוע התקנת מצלמות אבטחה בצורה אמינה, מהירה ומקצועית.

 

☑️ התקנת מצלמות אבטחה מהירה ויסודית.

☑️ ייעוץ ראשוני ללא עלות.

☑️ אחריות רשמית בכתב על העבודה.

☑️ מתמחים בהתקנת מצלמות אבטחה.

☑️ ביצוע העבודה מא' ועד ת'.

☑️ הקפדה על איכות ומחיר הוגן.

 

התקנת מצלמות אבטחה לפי אזורי שירות

התקנת מצלמות אבטחה במרכז

התקנת מצלמות אבטחה בצפון

התקנת מצלמות אבטחה בדרום

התקנת מצלמות אבטחה בשרון

התקנת מצלמות אבטחה בחיפה

התקנת מצלמות אבטחה בירושלים

התקנת מצלמות אבטחה ביהודה ושומרון

 

מי בכלל צריך מצלמות אבטחה?

בעולם שבו אנחנו חיים היום, בו עולם הגזל, הפשע והגניבה הולך ומשתכלל מרגע לרגע, חשוב שנדע איך לשמור על עצמנו ולמגן את עצמנו בכל אמצעי האבטחה הקיימים. לצד דלתות פלדה עם מנעולים מתקדמים, קודנים שמגנים על הרכב והכניסה לבניין שלנו ואמצעים נוספים, נמצא גם אמצעי מוכר ונפוץ מאוד – מצלמות אבטחה.

באופן עקרוני, לשאלה "מי בכלל צריך מצלמות אבטחה?" יש תשובה אחת ברורה וחדה – כולנו. לא, אין שום צורך לחיות כאן בפחד ולחשוש ממה יהיה עלינו מחר, אבל למען השקט הנפשי שלנו הצבת מצלמות אבטחה יכולות להיות לכולם.

 

איך הן עוזרות?

מצלמות אבטחה היום נמצאות בקדמת ההתפתחויות הטכנולוגיות, והן משלבות שימוש באלמנטים רבים על מנת לספק תמונות חדות וברורות שמאוחסנות בזיכרון שלהן לאורך זמן רב. היום, מצלמות אבטחה הן בעלות כושר צילום ללא תלות בתנאים של מזג אוויר או תאורה, והן יעילות גם בתנאי פנים וגם בתנאי חוץ.

אחרי שמצלמות אבטחה "תופסות" את מה שמתרחש במבנה שלכם, הן שומרות את החומרים על תוכנה שמאפשרת גישה נוחה ומהירה בכל רגע נתון. העניין הזה עוזר במיוחד במקרים שבהם משהו חריג מתרחש בשטח המבנה שלכם, ושיש צורך לרדת לעומק העניין על מנת להבין מה בדיוק קרה, מי היו המעורבים ועוד. החומרים המופקים מצילומן של מצלמות אבטחה יכולים לשמש בהמשך בתור ראיות חותכות וברורות כנגד המעורבים.

 

עדיין אין לכם מצלמות אבטחה במבנה? התקנה היא חובה עבורכם

אם אתם נמנים עם האנשים שעדיין לא ביצעו התקנה במבנה שלהם, זה בדיוק הזמן. כל רגע שעובר משאיר אתכם חשופים אל מול איומים שונים שעלולים להתרחש במבנה שלכם, ואם אתם שואלים אותנו – פשוט חבל על הזמן. צלצלו אלינו עוד היום ונדאג להגיע לכם עם כל הכלים הרלוונטיים להתקנת מצלמות אבטחה ביעילות.

 

מתקדמות יותר, מתקדמות פחות – זה לא משנה, העיקר שיהיו

אנשים מסוימים לא תמיד מבינים את החשיבות שבהתקנה, אולם בכל אופן מעוניינים להיות מכוסים ולהתקין אותם במבנה שלהם.

לכן, הם מעדיפים לבצע התקנה מסוג יחסית זול ופשוט. לעומת זאת, אנשים אחרים מבינים בהחלט את החשיבות שבהתקנה, ובוחרים לבצע התקנת מצלמות אבטחה סופר מתקדמות ומשוכללות, עם יכולות טכנולוגיות חדשניות כמו שילוב של הקלטות קוליות.

בין אם אתם נמנים עם קבוצת האנשים הראשונה ובין אם אתם נמנים עם קבוצת האנשים השנייה – הכי חשוב הוא שתדאגו להתקנה במבנה שלכם, כדי שתוכלו להשתמש בחומרים שלהן במקרה הצורך, שלא נדע.

 

איפה ואיך כדאי לבצע התקנת מצלמות אבטחה?

ברגע של התקנה יש כמה החלטות שתצטרכו לקחת, וביניהן איך כדאי לכם למקם את מצלמות האבטחה. קיימים אנשים שמעוניינים להציב את מצלמות האבטחה שלהם במקומות חשופים, ואילו לעומתם קיימים אנשים אחרים שמעוניינים להציב את מצלמות האבטחה שלהם במקומות נסתרים. חשבו על הצורך שלכם והגיעו למסקנה הנכונה עבורכם.

דבר אחד שאפשר להגיד בבירור הוא שהתקנה בצורה שחשופה לעין של העוברים והשבים במבנה היא אמצעי להרתעה, ויכולה בהחלט להבריח גנבים או פורצים שמתכננים לבצע פעולה בלתי חוקית בשטח המבנה שלכם.

 

באילו מצבים ההתקנה היא ממש קריטית?

ככלל אנחנו מאמינים שכל עסק זקוק להתקנת מצלמות אבטחה, אולם יש מקרים שבהם העניין הזה הופך לרגיש ומכריע. לדוגמה, עבור חנות יהלומים שמחזיקה בתכשיטים בשווי מאות אלפי עד מיליוני שקלים התקנת מצלמות אבטחה היא לא פחות מחובה, שהרי נזק שנגרם לחנות מהסוג הזה עלול לגרום לה, לא פחות ולא יותר, לפשוט רגל.

במקרה כזה, בעל החנות עלול לרדת מנכסיו ולמצוא את עצמו שוקע בחובות, כאשר אין שום חומרים שיכולים לסייע לו להפליל את האשמים ולהשיב לו את התכשיטים היקרים שנגנבו ממנו.

כמובן שגם מוסדות כמו בנקים חייבים בצורה קריטית לבצע התקנה, היות וכאן מדובר לא רק על מיליוני שקלים אלא על סכומי עתק של מיליארדי שקלים ששייכים לציבור במדינת ישראל. כאן הנזק מתפרש גם להרבה יותר כיוונים וגם השווי שלו הוא פשוט עצום.

 

ומה לגבי הבית שלכם – המקום הכי רגיש שלכם?

התקנה בבית הפרטי שלכם גם היא יכולה להיות רעיון מעולה שיעזור לכם להעביר את החיים שלכם בשקט נפשי ובשלווה. המצלמות יוכלו לתת לכם תמונה ברורה של פנים הבית ושל חוץ הבית, ולהראות לכם את המתרחש בו.

 

 

המחיר של התקנת מצלמות אבטחה

המחיר של התקנת מצלמות אבטחה נקבע בהתאם לכמות המצלמות, סוג המבנה וגורמים נוספים. באופן כללי מדובר כאן על טווח שנע בין 250 ש"ח ל-1,500 ש"ח. אנחנו מחכים לטלפון שלכם ומצפים לבצע אצלכם התקנה בהקדם!

 

מחירון התקנת מצלמות אבטחה כללי

התקנת מצלמות אבטחה מחיר מ-200₪
החלפת מצלמות אבטחה מחיר מ-200₪
החלפת ממסר פחת מחיר מ-200₪

שאלות ותשובות

ישנם מספר סוגים: קבועות, מתכווננות, נסתרות, אלחוטיות ועוד. היכנסו לאתר, התקשרו וקבלו שירות התקנת מצלמות אבטחה יוצא דופן >>>
כל בעלי המקצוע שלנו עומדים בתנאים נוקשים של בדיקות ותקנים. ההמלצות עליהם מלקוחות חיוביות ברוב המוחץ של המקרים. אל תהססו, התקשרו עכשיו והזמינו >>>