תיקון מוצרי חשמל

מחפשים חשמלאי לתיקון מוצרי חשמל? ריכזנו עבורכם את החשמלאים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו חשמלאי עכשיו:

מוצרי חשמל הם מוצרים העוטפים אותנו מכל מקום. אנחנו בטוחים שאם עכשיו תסיטו את המבט שלכם ימינה או שמאלה, תמצאו שם מדפסת, מתקן מים, מזגן  או טלוויזיה. נכון שאנחנו צודקים? כמובן שכן. היות ומוצרי חשמל הם אחד הדברים היותר שימושיים שיש לנו בחיים, אנחנו צריכים לוודא שהם אכן תקינים ומסוגלים לשרת אותנו נאמנה ולמלא את התפקיד שלשמו את נועדו. לעומת זאת, מוצרי חשמל שהם אינם תקינים בגלל תקלות כאלו ואחרות עלולים לגרום לקצרים ולהעמיד את לוח החשמל שלכם, ובהתאם גם אתכם בפני סכנת חיים אמיתית. תיקון מוצרי חשמל הוא בגדר חובה במצבים כאלו, ולכן ביקור של חשמלאי הוא רעיון מצוין למצב כזה. צלצלו אלינו ונדאג לבקר אצלכם בקרוב ולהעניק לכם שירות מצוין של תיקון מוצרי חשמל שונים.

 

☑️ תיקון מוצרי חשמל מקצועי ובטיחותי.

☑️ ייעוץ ראשוני ללא עלות.

☑️ אחריות רשמית בכתב על העבודה.

☑️ מתמחים בתיקון מוצרי חשמל.

☑️ ביצוע העבודה מא' ועד ת'.

☑️ הקפדה על איכות ומחיר הוגן.

 

תיקון מוצרי חשמל לפי אזורי שירות

תיקון מוצרי חשמל במרכז

תיקון מוצרי חשמל בצפון

תיקון מוצרי חשמל בדרום

תיקון מוצרי חשמל בשרון

תיקון מוצרי חשמל בחיפה

תיקון מוצרי חשמל בירושלים

תיקון מוצרי חשמל ביהודה ושומרון

 

"מה כבר יכול להתקלקל?"

כל ישראלי טוב מכיר את גישת ה"הכל יהיה בסדר", וזו גישה שמכווינה אותנו פעמים רבות בחיים. מצד אחד מדובר על גישה אופטימית שמנסה להסתכל על הדברים החיוביים, אך מצד שני היא גישה לא ממש ריאלית, שכן החיים גדושים במצבים שעלולים להסתבך.

מוצרי חשמל שמתקלקלים הם ממש לא עניין נדיר בנוף. מספיק שמשהו מסתבך בחוטי החשמל, המנוע התקלקל או המוצר פשוט הפך בלאי – והנה לכם מוצרי חשמל פגומים שעלולים לקצר את החשמל בכל הבית.

 

 

סוגי תקלות שמצריכות תיקון מוצרי חשמל

אז לא כל התקלות הן דרמטיות, אך בהחלט צריך להכיר את האפשרויות העומדות בפניכם. על מנת לזהות מוצר שמצריך תיקון מוצרי חשמל או דווקא לסווג אותו בתור מוצר שתוכלו להתמודד עם התקלה שלו באופן עצמאי, כדאי לבצע כמה פעולות פשוטות רגע לפני שקוראים לחשמלאי.

הפעולות שאנחנו מדברים עליהן כוללות בדיקה של לוח החשמל. תצטרכו לשים לב שכל השאלטרים מורמים כלפי מעלה. במידה ולא, תוכלו להניח שהמכשיר החשמלי הוא זה שמקצר את החשמל ולפיכך הדבר יצביע על תקלה בו. במידה והדבר אכן מתרחש בצורה הזו, קריאה לחשמלאי מוסמך תהיה בלתי נמנעת.

 

סוגי תקלות שמצריכות תיקון מוצרי חשמל

 

מה היתרונות של הזמנת חשמלאי על פני טיפול עצמאי?

אז לא, אין כאן עניין של יתרונות מול חסרונות, אלא עניין של הכרח ממשי. ברגע שקיימת תקלה במוצר חשמלי כלשהו, אך ורק חשמלאי מוסמך שמשתמש במגוון כלים מתקדמים ובידע המתאים יוכל לבצע תיקון מוצרי חשמל. החשמלאי, שיגיע לרוב עם ארגז כלים הכולל כפפות מבודדות חשמל, קאטרים, מברגים ועוד, יוכל לפענח את הבעיה ולטפל בה במקום.

כמובן שקיימים טיפולים פשוטים יותר לעומת טיפולים מורכבים יותר, אולם בכל אחד מהמקרים החשמלאי ידע לבצע את העבודה שלו על הצד הטוב ביותר, בוודאי לעומתכם – שאין לכם כל ידע מקצועי או בסיס לתיקון מוצרי חשמל באופן עצמאי.

 

מה היתרונות של הזמנת חשמלאי על פני טיפול עצמאי?

 

הפסקת החשמל גמרה לי את המכשיר!

גם הפסקות חשמל תדירות עלולות לגרום לתקלות במוצרים חשמליים. אין זה נדיר שמוצר חשמלי מסוים לא מצליח להתאושש אחרי הפסקת חשמל, גם כאשר כל השאלטרים מורמים כלפי מעלה. במקרה כזה תיקון מוצרי חשמל יתחיל בבדיקת מקור הבעיה, שכן אולי הוא טמון בהפסקת החשמל.

 

הפסקת החשמל גמרה לי את המכשיר!

 

דחוף יותר, דחוף פחות – עם הזמנת חשמלאי לא כדאי להתמהמה

מוצרי חשמל כמו מקרר לא יכולים להמתין זמן רב לחשמלאי שיבוא לטפל בהם, מהסיבה הפשוטה שבדרך כלל נמצאים בו מוצרים שמצריכים קירור או הקפאה ועלולים להתקלקל לולא ביקור החשמלאי. גם מזגן תקול יצריך תיקון מהיר על מנת שתוכלו להמשיך ולהנות מקירור או חימום שלו – בהתאם לעונה.

לעומת זאת, תיקון מוצרי חשמל כמו, למשל, תנור שמשמש אתכם רק מדי פעם אולי לא נתפס כמו תיקון דחוף. חשוב לנו בנקודה הזו להדגיש שבכל אחד מהמקרים הזמנת חשמלאי היא חובה, וכדאי לבצע את התיקון כמה שיותר מהר על מנת למנוע שחיקה ובלאי.

 

דחוף יותר, דחוף פחות – עם הזמנת חשמלאי לא כדאי להתמהמה

 

אילו תקלות במוצרי חשמל נפוצות בשוק?

חשמלאים במדינת ישראל בפרט ובעולם בכלל לא ממש נהנים ממנוחה על זרי הדפנה, וקיימים לא מעט סוגים של תיקונים שנפוצים מאוד בשוק.

מקרר שלא מקרר, מכונת כביסה שלא סוחטת, מייבש שלא מצליח לייבש, מדיח כלים שעולה על גדותיו, תנור שלא מחמם, מזגן שלא נדלק, כיריים חשמליות שלא פועלות ועוד הם רק חלק מהמקרים בהם החשמלאי מוזנק אל זירת התקלות ואמור לספק תיקון מקצועי ואיכותי.

 

אילו תקלות במוצרי חשמל נפוצות בשוק?

 

למה זה בכלל קורה?

זוכרים את סבתא שושנה שהייתה מחזיקה בשני מקררים – אחד במטבח ואחד בחדר הקטן שאחרי המסדרון? ובכן, בוודאי סבתא שושנה סיפרה לכם לא פעם שהמקררים שלה מחזיקים עוד מימי מלחמת ששת הימים, ואתם מופתעים בכל פעם מחדש לפתוח את המקפיא ולהוציא לכם ארטיק קפוא, ולגלות שהמקררים שלה עובדים פשוט כמו חדשים. אז למה היום זה לא ככה?

אמנם הטכנולוגיה שועטת קדימה בצעדי ענק ומנסה להכניס בכל מוצר חשמלי מגוון פיתוחים שיאפשרו לו להיות מוצר חשמלי מתקדם וחכם, אולם לא תמיד קריטריון האיכות מצליח להישמר. בעקבות כך, אנשים רבים מוצאים את עצמם עם הצורך לתיקון מוצרי חשמל לעיתים די קרובות.

 

למה זה בכלל קורה?

 

חורף, קיץ, יום או לילה – חשמלאי הוא הפתרון בשבילכם

טווח המחירים עבור תיקון מוצרי חשמל הוא טווח רחב שתלוי בעיקר בסוג המוצר החשמלי ובסוג התקלה. לשם הדוגמה, עבור תיקון מקרר או מכונת כביסה תשלמו בין 250-500 ש"ח, עבור תיקון מייבש תשלמו כ-400 ש"ח ובאופן כללי מדובר כאן על לא יותר מכמה מאות שקלים בלבד עבור תיקונים כאלה.

 

מחירון תיקון מוצרי חשמל כללי

תיקון מוצרי חשמל מחיר מ-250₪
תיקון מערכת גילוי אש מחיר מ-400₪
החלפת ממסר פחת מחיר מ-200₪

 

שאלות ותשובות

הסכנות יכולות להיות רציניות מאוד ולא מומלץ לחכות עם התקלה. מכשירים פגומים יכולים לגרום להתחשמלות ולפגיעה פיזית, לקצרים ובעיות חשמל נוספות, לשריפות ועוד.
כן. כמובן שמומלץ להתקשר לחשמלאי ולהסביר לו מה בדיוק הבעיה ואיך הוא יכול לעזור. מוזמנים להיכנס ולהתקשר >>>