מה נכון לעשות במקרים של אובדן כושר עבודה?

כאשר אדם נפצע, בין אם בתאונה ובין אם בכל דרך אחרת, סביר להניח שמעבר לפגיעה הפיזית בגופו הוא יחווה גם ירידה חדה בכושר העבודה שלו וביכולת ההשתכרות שלו, שלעיתים אף מגיעה לאובדן כושר עבודה מוחלט. מה נכון לעשות במקרים של אובדן כושר עבודה?

 

מהו אובדן כושר עבודה?

כאשר מדובר על אובדן כושר עבודה, כשמו כן הוא, מדובר על הפסקת יכולתו של אדם לעבוד באופן סדיר ולפרנס את עצמו בכבוד, כפי שהוא עשה לפני קרות התאונה או הפציעה. לכל עובד במשק הישראלי ישנו הסדר ביטוחי עם אחת מחברת הביטוח הפועלות בארץ, שמבטח אותו גם כנגד מקרים של אובדן כושר עבודה ואובדן יכולת ההשתכרות שהייתה לו לפני התאונה.

עם זאת, פעמים רבות חברות הביטוח מנסות להימנע מתשלום הביטוח עבור מבוטחיהן, ומנצלות כל מיני פרצות בפוליסת הביטוח או חוסר בראיות והוכחות על מנת לנסות ולהתחמק מהתשלום שעליהן לשלם.

 

מה נכון לעשות במקרים של אובדן כושר עבודה?

במידה וקרתה לכם או למי מיקיריכם תאונה או פציעה, שגרמה לאובדן כושר עבודה ויכולת השתכרות, הצעד הנכון ביותר לעשות הוא לפנות לעורך דין שמתמחה בתחום אובדן כושר עבודה. עורך הדין ידאג למיצוי כל הזכויות המשפטיות והכלכליות שמגיעות לכם בעקבות התאונה או הפציעה, והוא ייצג אתכם מול חברות הביטוח השונות ומול ערכאות משפטיות.

עורך הדין יוכל לדאוג לכך שחברות הביטוח ישלמו את מלוא התשלומים המגיעים לכם בעקבות הפציעה שלכם ואובדן כושר העבודה שנגרם לכם, כך שתוכלו להיות "בראש שקט" לפחות מהפן הכלכלי, ולהקדיש את כל זמנכם ומרצכם לשיקום והחלמה מהתאונה או מהפציעה שקרתה לכם.

 

זקוקים לעורך דין אובדן כושר עבודה מומלץ?

זקוקים לעורך דין אובדן כושר עבודה, שיעניק לכם את הסיוע המשפטי המקיף והרחב ביותר וייצג אתכם ואת האינטרסים שלכם בצורה הטובה ביותר?

תוכלו לפנות לפייפר כהן עורך דין אובדן כושר עבודה. משרד עורכי הדין פייפר כהן מתמחה בכל הקשור בתחום אובדן כושר עבודה, תאונות דרכים, תאונות עבודה, התמודדות אל מול ביטוח לאומי וחברות הביטוח, קבלת פיצויים בגין נזקי גוף ועוד.

הסטטיסטיקה מראה כי כאשר חברות הביטוח מתמודדות מול מבוטח שאינו מיוצג על ידי עורך דין כלל, או על ידי עורך דין שאינו מומחה בתחום התאונות ואובדן כושר עבודה, הן נוטות יותר לנסות ולהתחמק מתשלום עבור המבוטח, או לכל הפחות להפחית מהתשלום שמגיע למבוטח בגין מצבו. כאשר עומד לצידכם עורך דין מומחה לתחום אובדן כושר עבודה, הוא ידע בדיוק מהי הגישה הטובה ביותר להתמודד אל מול חברות הביטוח והביטוח הלאומי, כך שתוכלו לקבל את מלוא הזכויות המגיעות לכם ולא לדאוג לרגע בגין הפן הכלכלי וחוסר היכולת לחזור לשוק העבודה!

Claimaccident / Pixabay