מה הן הלוואות DMB?

לעיתים די תכופות, ובייחוד במדינה כמו מדינת ישראל, אנשים זקוקים להלוואות כדי להמשיך בשגרת חייהם. משברים כלכליים עולמיים, גופים גדולים ואטומים, יוקר מחייה משוגע, כל אלו ועוד רבים אחרים מהווים גורמים ואירועים המובילים אנשים לקחת הלוואות. במדינת ישראל לבדה מאות אלפי אנשים לוקחים הלוואות בסכומים כאלו ואחרים ומגופים שונים, במידה וגם אתם זקוקים להלוואה חשוב שתדעו שאתם לא לבד וכמוכם יש עוד רבים וטובים. אבל מה עושים כשהבנק לא מוכן לתת הלוואה? בואו לגלות.

 

הלוואות, למה צריך אותן?

לפני שנצלול לנושא העיקרי, הלוואות DMB, כדאי להבין מה הן הלוואות למה הן משמשות. ובכן, הלוואות הן מוצר פיננסי אשר תפקידו לתת מענה כספי מידי לאלו הזקוקים לו. הלוואה מגיעה בצורה של סכום כספי מוגדר מראש אשר מגיע בפעימה אחת, סכום הכסף הזה נפרס על פניי מספר תשלומים, גם הם מוגדרים מראש ובתוספת של תשלום ריבית. כאמור, ישנם רבים אשר זקוקים לסכומי כסף מיידית כדי לספק מענה כלכלי דחוף. מצבים רפואיים חריגים, הכנסה מוגבלת, חגים, אירועים, כל אלו הם מצבים בהם אנשים זקוקים לסכום כסף גדול ומידי.

 

מי נותן הלוואות?

ובכן, הגופים הגדולים ביותר אשר מעניקים הלוואות הם הבנקים. הבנקים מעניקים הלוואות בתנאים שונים, כתלות בצורך של דורש הלוואה וכתלות במצב הפיננסי של אלו הזקוקים להלוואה. באופן פרדוקסלי, דווקא אלו בעלי המצב כלכלי טוב יותר יזכו לתנאים טובים יותר וישלמו פחות, ואלו בעלי מצב כלכלי מורכב יותר ידרשו לשלם סכומי כסף גדולים עבור הלוואה. בנוסף על כל הצרות, אלו שנקלעו למצב מורכב אף יותר, מצב של חשבון בנק מוגבל, במקרים רבים יקבלו סירוב מהבנקים ולא יזכו להלוואה בנקאית.

 

במידה והבנק מסרב לתת הלוואה – מה אפשר לעשות?

בהתאם לצורך המתמיד בהלוואות, ובהינתן ההתנהלות של הבנקים מול האוכלוסיות המוחלשות, קמו גופים חוץ בנקאיים כמו DMB אשר מעניקים הלוואות גם לאלו שהבנק מסרב להם. בנוסף לאופציה לקבל הלוואה אשר מהווה אוויר לנשימה עבור אלו שזקוקים לכסף מידי, הגופים החוץ בנקאיים נוטים להעניק הלוואות מבלי להעביר את מבקשי ההלוואה מסכת ייסורים בירוקרטית מייגעת. בניגוד לבנקים הדורשים תנאים רבים ופרטים אין סופיים עד שהם מעניקים הלוואה, גופים חוץ בנקאיים עושים זאת באופן מידי ויחסית בקלות. יחד עם זאת, באופן מסורתי הלוואות חוץ בנקאיות יהיו יקרות יותר ביחס להלוואות הניתנות על ידי הבנקים, זאת משום שמדובר בגופים קטנים יותר הנוטלים על עצמם סיכון במתן הלוואות לכל דורש.

 

איך ניתן להשתמש בהלוואה כדי לצאת מהבור הכלכלי?

העיקרון החשוב ביותר לשימוש נכון בהלוואה הוא תכנון מדוקדק מראש. במידה והחלטתם לקחת הלוואה חשוב לתכנן כל צעד וצעד, אם יש לכם חובות ראשית תדאגו לסגור אותם, לאחר מכן תכננו תכנית הבראה כלכלית מסודרת – כך תוכלו לצעוד אל עבר עתיד טוב יותר.

שטרות

 

מטבעות