מה היא שאיבת הצפות?

הצפה בגלל חדירת מי גשמים או התפוצצות צינור ביוב הינה אירוע מסוכן לנפש והרסני לרכוש. רז ביובית זמינים 24/6 לכל מקרה חירום של הצפה באיזור גוש דן, השפלה והשרון ויגיעו במהירות לצמצם ככל הניתן את נזקי ההצפה על ידי שאיבת המים או הביוב ולהביא לשיפור מיידי במצב הבלתי נעים ומסכן החיים שבו אתם נמצאים.

 

הצפה בתוך הבית, במקלט או בחניון

גשמים עזים או פיצוץ בצינור עלולים לגרום לקילוחי מים חזקים להציף את הבית, את המקלט או את החניון והמצב גרוע שבעתיים אם מדובר במי ביוב. בכל מקרה של הצפה צרו קשר במהירות עם רז ביובית כדי לבצע שאיבת הצפות מהירה ויעילה כדי לצמצם ככל הניתן את נזקי ההצפה. רז ביובית מחזיקים בביובית המתאימה גם לחניונים בגובה הנכון המסוגלת לשאוב מים גם ממקומות נמוכים כגון מקלט או מרתף הבית.

 

הצפה, למה זה קורה לי?

הצפה יכולה להתרחש מסיבות רבות. בדרך כלל הסיבה תהיה העדר תשתיות איכותיות או סתימה בניקוז הגורמים לגשמים עזים לחדור לתוך הבתים והמרתפים ולהוות סכנה ממשית לחיי אדם ולנזק מאסיבי לרכוש. סיבה נפוצה נוספת היא פיצוץ עז בצינור מים או ביוב הגורמים להצפה בתוך מבנים. הצפת ביוב מורכבת אף יותר מהצפת מים בגלל הסכנה התברואתית שהיא יוצרת ויש לטפל בה במהירות האפשרית באמצעות קבלן ביובית מקצועי.

 

כיצד הביובית יכולה לסייע במקרים של הצפה?

הביובית הינה משאית הנושאת על גבה משאבה עוצמתית וכלי לקיבול המים הנשאבים. לאחר השאיבה וייבוש האיזור יש לבדוק מהיכן נבעה ההצפה. במידה ומדובר בפיצוץ בצינור הנגרם כתוצאה מסתימה, יכולה הביובית לסייע פעם נוספת על ידי שאיבת הלכלוך והשומן שסתמו את הצינור, או לפנותו באמצעות סילון מים עוצמתי ובכך לפתור את הבעיה אחת ולתמיד.

 

למה אני לא יכול לעשות זאת בעצמי?

כל מגע עם מי ביוב אינו בריא ומסוכן תברואתית ויש צורך לזהות במדוייק מה גרם להצפה ולאפשר לאיש מקצוע לאמוד נכונה את מצב הצינור שהתפוצץ. בנוסף, המים הגואים עלולים להיות מסוכנים ולגרום לטביעה או החלקה. למען בטיחותכם, קראו למקצוענים אשר יודעים כיצד להתנהל במקרה של הצפה.

 

רז ביובית

רז הינה חברת ביובית ואינסטלציה המתמחה בפתיחת סתימות קשות בצינורות ומרזבים, ניקוי צינורות ביוב, שאיבה, מתן שירותי תחזוקה למניעת סתימות ותיקוני פנים צנרת. החברה מציעה גם שירותי אינסטלציה בכל איזור גוש דן, השפלה והשרון, 24/6 במקרי חירום, באדיבות ומקצועיות רבה. הביובית של רז ביובית מתאימה גם לחניונים.

 

לסיכום

בכל מקרה של הצפה קראו לרז ביובית אשר יגיעו במהירות ויטפלו במקצועיות רבה במי ההצפה ולאחר מכן בסיבות שגרמו לה במידה ומדובר בפיצוץ צנרת. השירות האדיב והנסיון הרב עומדים לשירותכם תמיד לכל איזור גוש דן, השפלה והשרון.

שאיבת מים

שאיבת מים