מהם המשחקים שילהיבו את כל הגילאים בבר מצווה?

אירועי בר מצווה הם אירועים חגיגיים ומשמחים אליהם מגיעים אורחים משלל הגילאים. אם אתם רוצים להכפיל את ההנאה במסיבה, מומלץ להביא אטרקציות – ובמיוחד משחקים שישאירו את האורחים שלכם אקטיביים ומעורבים. אבל איזה סוגים של משחקים יכולים להתאים לקהל המגוון? אנחנו פה בשביל לשתף איתכם כמה רעיונות.

 

משחקי מחשב

אם החלטתם לשכור עמדות מולטימדיה לאירוע, אתם בטח מתלבטים איזה משחקי מחשב כדאי להטעין על המחשבים. כיום יש שלל משחקים לבר מצווה שניתן ליהנות מהם גם בתור ילדים וגם בתור מבוגרים. יש משחקים קלאסיים כמו מריו, סוניק הקיפוד וריימן, שתמיד כיף לשחק לבד או עם מספר משתתפים במקביל.

יש משחקי סימולציה בהם אפשר לבנות עיר, להקים משפחה ועוד. קיימים משחקי מירוץ בהם צריך לנצח בתחרות ולנסוע הכי מהר. כמובן שיש משחקי מכות ויריות כאלה ואחרים, בהם צריך להתגונן בפני הרעים ולעזור לטובים לנצח. לא כל המשחקים מתאימים לילדים צעירים מדי, על כן מומלץ לבדוק אותם לפני שנותנים להם לשחק.

 

משחקי מציאות מדומה

מציאות מדומה היא אחד מהפיתוחים המגניבים ביותר בתחום הגיימינג של השנים האחרונות. באמצעות משקפת ניתן להיכנס אל עולם בו אפשר לראות את הסביבה שלכם ב-360. דבר זה מעצים את חווית המשתמש ומאפשר לילדים ולמבוגרים לשחק במשחקים מיוחדים שמותאמים לכך.

יש כל מיני משחקי מציאות מדומה. קודם כל, כמובן שיש משחקי יריות כאלה ואחרים. מבוגרים נהנים מזה וכך גם ילדים ונערים. קיימים משחקי הרפתקאות, בהם השחקן צריך לחקור את העולם הוירטואלי ולפתור שלל חידות. משחק זה משלב בין חשיבה לבין מיומנויות פיזיות.

גם משחקי ספורט יכולים להשתמש במציאות מדומה כדי לשדרג את עצמם- אפשר לשחק בכדורסל, כדורגל, טניס ועוד. יש משחקי ציור שבהם ניתן לצייר בתלת מימד סביבך. מדובר בחוויה ייחודית ומהנה. חוץ מכל אלה קיימים גם משחקי סימולציה. מדובר על משחקים שמדמים פעילויות בעולם האמיתי, כמו הטסת מטוס, רכיבה על סקייטבורד ועוד.

 

משחקי שולחן

אם אתם רוצים לתת לאורחים זמן בנפרד ממסכים, אפשר להשכיר עמדות משחקי שולחן שונות. הוקי שולחן הוא משחק פופולרי ותחרותי מאוד. גם פינג פונג, כדורגל שולחן ומשחקי ארקייד הם מהנים ביותר לכל המשפחה.

 

מה צריך לבדוק לפני שמביאים משחקים לאירוע בר מצווה?

קודם כל, חשוב לוודא שהילד שלכם שחוגג את בר המצווה יתחבר אל המשחקים. בסופו של דבר זה האירוע שלו והכי חשוב שהוא ייהנה ממנו. אחר כך יש לחשוב על האורחים- חשוב להתאים את המשחקים לגיל שלהם ולתחומי העניין. חישבו גם על האם אתם רוצים משחקי סולו או משחקים שמתאימים למספר משתתפים. לבסוף, חישבו על התקציב שלכם ועל כמה כסף אתם יכולים להוציא על האטרקציות.

משחקים לבר מצווה

משחקים לבר מצווה