מהם הגורמים לנזילות מים?

אין סיטואציה יותר מעצבנת מאשר זו שמתגלה לנו כי יש נזילה של מים בדירה או בבניין. שכן, הדבר גורם התעסקות מייגעת שעדיף היה שהיא פשוט לא תבוא לידי ביטוי. אבל מה לעשות שנזילות מים אף פעם לא באות לנו בזמן טוב ואי אפשר לתזמן אותן או לבקש מהן לא לקרות. מדריך זה יציין בפניכם את הגורמים לנזילות מים כדי שתוכלו אולי להקטין את הסיכויים שהן יקרו. הישארו אתנו ותגלו מהם.

 

האנשים שעומדים מאחורי המדריך

רגע לפני שנציין בפניכם את הגורמים לנזילות מים, ראוי שתדעו מיהם האנשים שעומדים מאחורי המדריך (חוץ מאתנו, הכותבים). כדי שנוכל להציג בפניכם את הגורמים המדוברים, היינו  צריכים לפנות אל חכמת ההמונים – אל האנשים שנמצאים ברשתות החברתיות. וכך עשינו, פרסמנו סקר ובו ציינו שאנחנו מחפשים אנשים שמבינים דבר או שניים בנזילות כדי שילוו אותנו במדריך זה. זו ההזדמנות להודות ל – 6 האנשים שנבחרו לסייע לנו. תודה שהקדשתם מזמנכם. שכן, בזכותכם, המדריך הנוכחי רואה אור והוא צפוי להביא למודעות בנושא.

 

הגורם ה – 1 לנזילת מים : בלאי

מרבית האנשים שסייעו לנו בכתיבת המדריך ציינו כי אצלם הגורם היה בלאי של הצנרת. צינורות הם בעלי אורך חיים ממוצע של כ – 15 שנה. כך שלאחר מספר שנים שכזה, הם עשויים להתפוצץ או להישבר. ראוי לציין כי בחברות בנייה שמשתמשות בצינורות שהם לא מגובלנים עשויות להביא לכך שאורך החיים של הצינורות יתקצר ל- 7 שנים או מקסימום 10. אם תרצו לקרוא פרטים נוספים בנושא זה ,היכנסו אל האתר הבא בו תקבלו את כל המידע המקיף: https://leak-detector.co.il.

 

הגורם ה – 2 לנזילת מים : דליפת מים איטית מצנרת

מסתבר שישנה תופעה נפוצה ביותר של רטיבות שנובעת מנזילה של צינורות שונים, למשל:

  • צינורות מים
  • צינורות דלוחין
  • צינורות ביוב

נזילה מסוג זה עשויה להוביל לסדק קטן מאוד בצנרת, אבל ברגע שהנזילה מתפשטת באופן הדרגתי, היא גורמת לרטיבות שיכולה בסופו של דבר להוביל לנזק רחב אם לא מטפלים בה בזמן.

 

הגורם ה – 3 לנזילת מים : נזקי צנרת

לא מעט אנשים שסייעו לנו בכתיבת המדריך ציינו שהיו להם נזקי צנרת בבית. הנזקים הללו נובעים לא פעם מפיצוץ בצנרת של מבנה משותף או של בית פרטי.  נזקים אלו לא תמיד מתגלים באופן מידי. יש מצבים שבהם הם נחשפים רק לאחר שאירע נזק כבד. כדי למזער את הנזק הזה, צריך לבצע בדיקה של איתור נזילות ורטיבות עם בעל מקצוע מוסמך בהקדם האפשרי.

 

כמה מילים לפני סיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את הגורמים לנזילות של מים במבנים שונים. כעת, כשידועים לכם כל הפרטים, אתם צריכים פשוט ליצור קשר עם בעל מקצוע אמין שיגיע למקום ויאבחן את הסיבה לנזילה.

נזילות מים

נזילות מים