מגדרים את החצר? כך תעשו זאת נכון

גדרות טובות עושות שכנים טובים, כך אומר פתגם ידוע, ואנחנו אומרים גדרות טובות הן גדרות עץ. בניית גדר מעץ בשילוב דלת מעוצבת או שער כניסה מהודר יכולים לשדרג כל גינה, מרפסת וחצר. העץ הינו חומר טבעי המשתלב נהדר עם אבן, לבנים, טיח צבעוני, מתכת ועוד כיד הדמיון הטובה עליכם, ויהפוך כל חומה לחגיגה לעיניים ולבית שלכם להראות נפלא. 

גדרות עץ

סגנון הבנייה הצפוף בארץ מאלץ שכנים רבים לסוכך את המרפסות וחצרות שלהם על מנת להשיג פרטיות, אך אין זה אומר שלא נוכל לעשות את זה בסטייל ותוך שמירה על הקו העיצובי של הבית שלכם. בניית גדר עץ בעיצוב הנכון תשתלב נפלא בחומרים שמהם בנוי הבית וימשיך את הסגנון העיצובי שלכם.

בניית גדר עץ

קצת עלינו

חברת אמן העץ הוקמה ב – 2012 על מנת לתת מענה לצרכים העיצוביים של גינות, חצרות, מרפסות ובתים באמצעות שימוש בעץ טבעי כחומר גלם. אנו בונים פרגולות המשמשות גם כסוכות כשרות, דקים, חיפויי עץ לקירות, הקמת מחסני עץ ובניית בתי עץ לילדים, ריהוט גן מעץ וסגירת מרפסות וחצרות לימי החורף. באתר שלנו תוכלו לראות עבודות שביצענו לשביעות רצונם של לקוחותינו.

 

יתרונות השימוש בעץ

עץ טבעי הינו חומר נוח לעיצוב, לצביעה ולתחזוקה. הוא מחזיק מעמד גם בשמש קופחת וגם בגשם שוטף ומחזיק מעמד לאורך שנים. המראה הטבעי שלו מעניק לביתנו מראה נפלא המשתלב עם הטבע סביבנו ואין בנמצא חומר שאינו נראה נפלא ליד עץ. מתכת, טיח צבעוני, בד, אבן ולבנים ישתלבו איתו נהדר.

 

הסגנונות השונים של גדר העץ

על מנת להתאים לביתכם את גדר העץ המושלמת עלינו לבדוק תחילה מה הסגנון שלכם. באתר הבית שלנו תוכלו לצפות בסגנונות אשר יצרנו עבור לקוחות מרוצים ואם יש לכם רעיון עיצובי בסגנון משלכם נשמח לשמוע ולהחוות את דעתנו, ולאחר מכן אנו נכין עבורכם את הגדר המתאימה ביותר עבורכם.

 

סוגי גדרות עץ

ניתן לבנות גדר עץ כגדר היקפית השומרת על הפרטיות של החצר והגינה, ניתן לחצוץ בין מרפסות כאשר חומת האבן נמוכה מדי כדי לאפשר פרטיות, ניתן לגדר שטח מסוים בחצר לטובת חיות מחמד או לגדר בריכה לצורכי בטיחות מפני ילדים קטנים. ניתן גם לקבוע בגדר שערים ודלתות על פי רצונכם.

 

לסיכום

חברת אמן העץ מתמחה בכל סוגי עבודות העץ לבית ולחצר, אנו בונים דקים, פרגולות, גדרות, בתי עץ ומחסני עץ, חיפויי עץ לקירות ועוד. העץ הטבעי משתלב נהדר עם צבעים ומרקמים שונים, מאפשר לכם להשיג פרטיות, בטיחות והגנה מפני הגשם או השמש הקופחת.

באתר שלנו תוכלו לצפות בעבודות שביצענו לשביעות רצונם של לקוחותנו, להתרשם מן הסגנונות השונים והעיצובים המרהיבים ובתוך זמן קצר גם אתם תהנו מהם.

בניית גדר עץ

בניית גדר עץ