מבשלים בסטייל: הכול על עיצוב המטבח מחדש

בזמן שאנחנו נעשים יותר ויותר מכורים לעונות של מאסטר שף ומשחקי השף, הריחות של הבישולים בבית רק צוברים תאוצה עם השנים. אנחנו עם שאוהב לאכול, לארח ולהעלות סירים על הגז כל השבוע, ובשביל זה, אנחנו צריכים גם מטבח מעוצב ומותאם. הנה כל מה שצריך לדעת על בישול בסטייל, המשיכו לקרוא. 

בישול בסטייל הוא דרך חיים, ומי שאוהבים לבשל יודעים עד כמה חשוב להיות מצוידים במטבח הנכון. בבואכם לתכנן את עיצוב המטבח הבא שלכם, קודם כל, אנחנו ממליצים לקחת בחשבון את נושא הפרקטיות של המטבח. אין ספק, העיצוב חשוב ומשחק תפקיד משמעותי בשדרוג המטבח, אבל הפרקטיקה לא פחות חשובה. וכשמדברים על מטבח פרקטי, מדברים קודם על בחירת הציוד הנכון ועל התאמת פתרונות אחסון.

 

בחירת ציוד ופתרונות אחסון למטבחים

אם הפרקטיות של המטבח נלקחת בחשבון בשלב הראשון, אז בד"כ מומלץ להתחיל עם סוגי מכשירי החשמל והציוד שתצטרכו במטבח שלכם. מטבחים מומלצים לא רק ליופי, אלא גם לבישול מעשי, אז נתחיל עם התנור. בבחירת התנור, נהוג בימינו לבחור בתנורים מובנים שלמעשה מהווים חלק מהעיצוב של המטבח.

מעבר לתנור, הקפידו לוודא שיש לכם מספיק מקומות אחסון עבור שאר הציוד ומכשירי החשמל שלכם. אם אין לכם מספיק ארונות מטבח, תמיד ניתן לרכוש פתרונות אחסון בנפרד (כמו כונניות למטבחים, "סטנד" אחסון וכו'). לאחר שעשיתם סדר בנושא אחסון הציוד והציוד עצמו, הגיע הזמן לעבור לבחירת גופי תאורה למטבח.

מטבחים מומלצים

קבלת השראת עיצוב מטבחים!

מה אנחנו בעולם הזה, אם לא מקור השראה אחד לשני? וכך עובד גם עיצוב מטבחים, שבשלבו השני יהיה כדאי לסקור, לבחון ולבדוק לעומק כל מיני תיקי עבודות של מטבחים. מעבר לכך שתוכלו להתבונן בכל מיני קטלוגים של מטבחים באתרי אינטרנט של קמעונאים גדולים, אפשר גם לבדוק תיקי עבודות של מעצבי פנים.

ללא קבלת השראה, יהיה קשה להמשיך הלאה לשלבים הבאים של עיצוב המטבח. המלצה מאיתנו, כדאי לסקור גם תיקי עבודות של חברות מטבחים מחו"ל. אמנם לא בטוח שתוכלו למצוא את אותם חומרי גלם בישראל, אבל חשוב בכל מקרה לראות מה אנשים מבצעים במטבחים שלהם כדי לקבל רעיונות.

 

בחירת תאורה למטבחים והתחשבות באור טבעי

לא משנה באיזה סוג מטבח מדובר, תמיד תצטרכו לקחת בחשבון את נושא האור הטבעי שחודר או לא חודר למטבח שלכם. כאשר תגוללו באינטרנט מונחים כמו מטבח מומלץ, אתם תגלו בעיקר מטבחים מוארים מאוד. מדוע? מכיוון שלתאורה יש כמה אפקטים חשובים.

מצד אחד, תאורה מחיה ומאירה את המטבח, מה שיוצר אווירה נעימה. מצד שני, תאורה היא חובה במטבחים כדי לבשל ולראות מה אתם עושים. מצד שלישי, תאורה טבעית מסייעת בהפחתת חשבון החשמל.

לבסוף, מה המסקנה? אם יש לכם חלונות מטבח מאירים, אל תחסמו אותם עם וילונות או בכל צורה אחרת. נסו לשלב כמה שיותר את בחירת גופי התאורה יחד עם האור הטבעי, התבוננו בתיקי עבודות שונים ותבנו לעצמכם את העיצוב בהתאמה אישית לצרכים שלכם. ואם צריך עזרה בנושא, תמיד אפשר לקבלה ממעצבי פנים, חברות מטבחים וגורמים אחרים בתחום.

מטבחים מומלצים

מטבחים מומלצים