למה ביקור אינסטלטור בדירה הוא חובה לפני החורף?

יש זיכרון אחד שחרוט בנו מהילדות שלנו. אתם תופתעו אולי לשמוע שלא מדובר בהגעה לחנות הממתקים השכונתית או הנסיעה השבועית לים. מדובר בביקור השנתי של האינסטלטור שהיה דופק בדלת רגע לפני שהגשם דפק בחלון.

היום אנחנו מבינים שההורים שלנו הזמינו אותו לפני כל חורף, כדי לשמור על הבית שלנו חם ונעים. החלטנו להעלות מדריך שיעסוק בחשיבות שבהזמנה זו, כדי להיזכר בימים עברו ועל הדרך להעלות את המודעות בנושא. הישארו כאן ותהיו בטוחים שיהיה לכם ולילדיכם חורף חם ונעים.

 

הסיבה הראשונה: כדי לשלול נזילות

תאמינו לנו שאתם לא רוצים לגלות שחשבון המים שלכם הפך למפלצתי בימי החורף. נסביר שאין מדובר בתופעה נדירה. לצערנו, יש לא מעט אנשים שמגלים באמצע החורף שחשבון המים שלהם תפח באופן משמעותי, כך שהם צריכים לשלם פי 2 ולעיתים אף יותר מהתשלום הממוצע.

מדובר בתרחיש שבא לידי ביטוי בעקבות נזילות שמתרחשות בתוך קירות הבית. ההמלצה להזמין אינסטלטור לפני החורף נובעת מתוך הקושי לזהות את הנזילה בימי החורף הקרים. שכן, יש מי שחושבים שמדובר בכניסה של מי גשמים, כך שאלה ממתינים לסיום ימי הגשם, כדי שניתן יהיה לאטום. אנחנו כאן כדי לומר – מדובר בטעות נפוצה שראוי להימנע ממנה. שכן, נזילה עשויה לגרום לנפילה של חלקי קיר ולסכן את הדיירים.

הסיבה הראשונה_ כדי לשלול נזילות

הסיבה השנייה: כדי למנוע הצפה בביוב

מי הגשמים גורמים לא פעם להצפות של מי הביוב. מדובר בהליך ידוע שניתן למנוע אותו. אנו ממליצים לפנות לאינסטלטור בשם יגאל חביב מאתר igl אינסטלציה שמכיר בהליך מקרוב. הוא יוכל להגיע למקום, לבצע ניקוז מקצועי של מי הביוב ובכך להפחית את הסיכוי להצפה שתתקיים בימים גשומים.

 

חשיבות הפנייה לאינסטלטור מומלץ

סביר להניח ששמתם לב שהמלצנו לכם לפנות לאינסטלטור מסוים. בחרנו להתעכב על העניין לרגע, כדי להדגיש בפניכם את החשיבות שבפנייה לבעל מקצוע שהומלץ מצד גורמים שמבינים דבר או שניים בנושא. שכן, אינסטלטור צריך לבצע את עבודתו נאמנה. אם תפנו למישהו שיתגלה כ"חאפר" אתם עשויים לשלם על כך ביוקר מ – 2 בחינות. הראשונה, הכסף שלכם ילך לפח. השנייה, אתם תגלו שהחורף שלכם לא יהיה כל כך יבש.

 

הסיבה השלישית: כדי לנקות את צינור הניקוז של המטבח

כל אחד מאתנו מכיר את הרגע הזה שבו צינור הניקוז של המטבח מתמלא בשאריות אוכל. הילדים לפעמים זורקים לשם שאריות שמונעות מהמים להמשיך לזרום. אם אתם רוצים להעביר את החורף מבלי להתעסק עם תרחיש מעיק זה, תצטרכו לפנות לאינסטלטור שינקז את הצינור ויפחית את הסיכוי להתמודדות עם הלכלוך.

 

לסיום

ביקור של אינסטלטור בדירה שלכם לפני ימי החורף הקרים הוא עניין חובה שאסור לפספס. אם זו הפעם הראשונה שאתם שומעים על המלצה זו, כדאי שתנסו אותה ותגלו את ההשפעה החיובית שלה על חייכם.

הסיבה השלישית_ כדי לנקות את צינור הניקוז של המטבח

למה ביקור אינסטלטור בדירה הוא חובה לפני החורף