האם כריית מטבעות תהיה רלוונטית גם בשנת 2023

לא פעם אנחנו מוצאים את עצמנו תוהים מה צופה לנו העתיד? והאם דברים שקורים בהווה צפויים להישאר אתנו בהמשך? אם אתם עוקבים אחר המדריכים שלנו, אתם בוודאי יודעים שבכל פעם אנחנו בודקים לעומק את הרלוונטיות של נושא מסוים בעוד שנה, שנתיים או יותר. המדריך הנוכחי יעסוק בכריית מטבעות ובהמשך, נציין בפניכם את הסברה של המומחים בתחום, כך שתוכלו לדעת האם הדבר צפוי להיות רלוונטי גם בשנת 2023.

 

רקע לכתיבת המדריך

לפני שנציין בפניכם את הדעות של המומחים שסייעו לנו בכתיבת המדריך הנוכחי, יש לציין תחילה מיהם המומחים המדוברים. כדי לציין בפניכם האם כריית מטבעות תהיה רלוונטית גם בשנת 2023, היינו צריכים להיפגש עם 3 המומחים הבאים:

  1. יועץ פיננסי
  2. מנהל בנק
  3. מומחה לכריית מטבעות

מומחים אלו שמחו לסייע לנו בכתיבת המדריך הנוכחי. הם אף ציינו בפנינו שזו כבר תקופה ארוכה שהם מחפשים מקום להציג בו את הדעות שלהם בנושא. עכשיו, אחרי שהודנו להם על המידע שחלקו עמנו, אפשר להתחיל במדריך.

 

הדעה של שלושת המומחים שעמם נפגשנו בנוגע לכריית מטבעות

אנו מוכרחים לציין כי במהלך הפגישה עם 3 המומחים, סברנו שנשמע כמה דעות סותרות בכל הנוגע לכריית מטבעות ולרלוונטיות של העניין בשנת 2023. אתם בוודאי מבינים שהופתענו לשמוע ש- 3 המומחים הציגו דעה זהה.

הם אפילו שוחחו ביניהם על המקומות שבהם ניתן לרכוש ציוד לכריית מטבעות ואף דירגו את האתרים המקוונים שמציעים את ציוד זה בסדר עולה. המומחים ציינו בפנינו שבשנת 2023 כריית מטבעות תהיה רלוונטית יותר מתמיד. לדבריהם, אנשים שסבורים כי הדבר ייעלם מהעולם כל כך מהר – טועים ובגדול.

 

מה אנחנו חושבים על כריית מטבעות?

אם תשאלו אותנו, אנחנו סבורים שהליך כריית המטבעות צפוי להישאר עוד זמן מה. לדעתנו, זה עניין של כמה שנים טובות, אולי עשור, עד שהעניין ייעלם מהעולם. כבר היום אנחנו רואים לא מעט הליכים שונים שפשוט נעלמים מחיי היום יום שלנו, אחרי שהם היו חלק בלתי נפרד ממנו. אנחנו מתכוונים למשל לתיקון נעליים, תיקים וכל מיני פריטים. עניין שהיה נהוג בעבר ועם השנים הוא נעלם.

 

מה אתם חושבים על כריית מטבעות?

הלוואי שהיה אפשר לפתוח שולחן ולשמוע את דעתכם בנוגע לכריית מטבעות. שכן, אנחנו מאמינים שאתם, הקוראים שלנו, לא דוגלים בדעה אחת בכל הנוגע להליך. אם יש לכם דעה אחרת בנושא, אנחנו מזמינים אתכם לשתף את הקרובים שלכם ואת המומחים בתחום, כדי להציף את התהייה הזו בקרב אנשים רבים. שכן, נראה שהתחום נותר קצת מאחורי הקלעים ויש צורך להעלות אותו לשיח היום יומי כדי לבחון מתי יגיע השינוי.

 

לסיום

עכשיו אתם יודעים שהמומחים מאמינים שכריית מטבעות תהייה רלוונטית לשנת 2023, כך שכעת, נותר לנו לחכות ולראות.

כריית מטבעות

כריית מטבעות