כמה עולה סוללה של טסלה?

רכב הטסלה נחשב לאחד הרכבים הכי פופולריים בעולם. הסיבה לכך היא לא רק היוקרה הרבה שנלווית לרכב אלא גם העובדה שהרכב הזה נע באמצעות חשמל בלבד. אם יש לכם טסלה אתם כבר לא צריכים לתדלק, וכל מה שיש לכם לעשות כדי להניע את הרכב זה לדאוג שהסוללה שלו תקינה ומכילה מספיק אנרגיה. יוני קינן מחברת תלקון כאן כדי לספר לכם על הסוללה הזו. 

 

מתי צריך להחליף סוללה

המקרים הנפוצים שבהם אנחנו צריכים להחליף את הסוללה של הרכב הם כמובן לאחר תאונה או פגיעה אחרת שהובילה להרס של הסוללה. בנוסף, לאחר נסיעה של מאות אלפי קילומטרים או מספר שנים שבהם הרכב אצלנו, הסוללה עלולה להישחק. בדיוק כמו המנוע של הרכב, גם לסוללה יש אורך חיים מוגבל, ואם הוא עבר עלינו לגשת ולהחליף אותה. לפרטים נוספים על סוללות טסלה היכנסו: https://telkon.co.il.

מתי צריך להחליף סוללה

מחיר

המחיר של סוללה לטסלה משתנה כמובן לפי הדגם שיש לכם. בטסלה מודל 3 הפופולרית מאוד בישראל המחיר מגיע ל100 אלף ₪. המחיר של סוללה עבור הדגמים אחרים מעט שונה, אולם זהו טווח המחירים של הסוללה. יחד עם זאת, יש לנו גם בשורה טובה עבורכם.

מחיר

אחריות

אם ראיתם את המחיר של הסוללה ואתם חושבים שוב האם הטסלה היא הרכב הבא שלכם, כדאי לדעת שלמשך מספר שנים לא מבוטלות יש לכם אחריות מלאה על חלקי הרכב לרבות הסוללה. חברת טסלה מודעת למחיר הגבוה של הסוללה, ולכן היא מעניקה לכם את האחריות הזו. הפרטים המדויקים משתנים לפי סוג הרכב, אולם האחריות בדרך כלל אמורה לכסות אתכם.

 

שמירה על הסוללה

כפי שהבנתם, הדבר הטוב ביותר הוא פשוט לא להגיע למצב שבו אתם זקוקים להחלפת סוללה. כדי לשמור על הסוללה הדבר הראשון שעליכם לעשות הוא כמה שפחות להטעין את הרכב בעמדות טעינה מהירות. על אף הנוחות הרבה של העמדות הללו הן נחשבות לדבר שפוגע באורך החיים של הסוללה. כמו כן אל תגיעו למצב שבו הסוללה שלכם טעונה במלואה, זה עלול להזיק לה.

דבר נוסף שעליו חשוב להקפיד הוא לא להגיע למצב שבו הרכב נמצא במשך זמן ממושך בחום קיצוני. הסוללה של הטסלה אמנם לא עדינה כמו סוללה רגילה, אולם עדיין היא עלולה להיפגע במצב כזה. בעת האצת הרכב עשו את זה בצורה מדורגת אל תסחטו בבת אחת את הדוושות של הרכב כיון שזה שוחק את הסוללה.

 

לסיכום

הסוללה של הרכב החשמלי היא בדיוק כמו המנוע ברכב הרגיל. בלי הסוללה הזו הרכב שלנו פשוט לא יוכל לנסוע. המחיר של סוללה חדשה משתנה כמובן לפי סוג הרכב והחלקים הנוספים שאותם צריך להחליף יחד עם הסוללה. כאן קיבלתם סקירה על המחיר של סוללת טסלה. זכרו להקפיד על הכללים לשמירת הסוללה, וכך תמנעו מעצמכם את ההוצאה הכבדה שכרוכה בהחלפת סוללה.

כמה עולה סוללה של טסלה

כמה עולה סוללה של טסלה