כמה מרוויח טכנאי סלולר?

טכנאי סלולר צריך עובר קורס של עד שבעה חודשים ולאחר מכן יכול להשתלב בשוק העבודה במשכורת גבוהה מהמינימום. במאמר הבא נבין מה השכר של טכנאי סלולר, נציג פרטים אודות הקורס שהטכנאי צריך לעבור על מנת לעבוד בתחום, ונפרט על אפשרויות התעסוקה שלו.

 

משכורת ממוצעת של טכנאי סלולר

שאלת השאלות שכל אדם שואל לפני שבוחר מקצוע, כמה באמת ניתן להרוויח כטכנאי סלולר? המשכורת הממוצעת של טכנאי בתחום הסלולר עומדת על כ-8000 ש״ח אך יכולה להשתנות. רוב החברות והמעבדות מציעות בונוסים על מהירות תיקון, איכות גבוהה של התיקון ותיקונים חוזרים. ברוב המקרים כאשר הטכנאי צובר וותק, ניתן להתקדם בתפקיד ולהפוך לראש צוות או מנהל עבודה בתוספת שכר גבוהה משכרו של טכנאי מתחיל.

 

כמה עולה קורס טכנאי סלולר?

ניתן ללמוד קורס טכנאי סלולר במוסדות לימודים או באונליין. ברוב הקורסים מתכונת הלימודים דומה והמחיר משתנה בהתאם להיקף הקורס ואורכו. מוסדות לימוד הנמצאים בפיקוח של משרד הכלכלה מציעים לימודים במחיר מסובסד על חשבון הפיקדון מהשירות הצבאי או השירות הלאומי. עלות הקורס לפני הנחה נעה בין 5000-14,000 ש״ח.

 

משך ומהלך קורס של טכנאי סלולר

קורס טכנאי סלולר הוא לרוב בין 3-7 חודשים ואורך הקורס תלוי בתחום ההתמחות, מתכונת הלימודים ומוסד הלימודים שתבחרו. כל מוסד מציע תוכנית לימודים שונה, שעות שונות ומספר מפגשים שונה. ברוב הקורסים מהלך הקורס כולל מבוא לעולם הסלולר, אבחון ופתרון תקלות, התמקדות במערכת ההפעלה מסוגי אנדרואיד ו- ios, איך נעשית עבודה מול לקוח ונושאים נוספים הקשורים בעולם החשמל, אלקטרוניקה והמולטימדיה.

 

אפשרויות התעסוקה כטכנאי סלולר

בזמנים בהם תחום הסלולר הוא כל כך משגשג וחלק בלתי נפרד מחייו של כל בן אדם בעולם מגיל ילדות ועד גיל בגרות אפשרויות התעסוקה בתחום הן רבות ומגוונות וככל הנראה בעתיד הנראה לעין יישאר הצורך בטכנאים. ניתן למצוא עבודה כטכנאי מתחיל בחברה מוכרת או במעבדה פרטית ואף לפתוח עסק עצמאי המעניק שירותי תיקון ומכירה וכך להעלות את מחזור ההכנסות שלך. הרקע הלימודי והניסיון ישפיעו מאוד על פתיחת דלתות בתחומים טכניים נוספים ושירות מקצועי.

 

איך להפוך לטכנאי סלולר?

אם אחרי שקראת את המאמר אתה מעוניין להתמקצע כטכנאי סלולר הצעד הראשון הוא מידת המקצועיות שאתם רוצים בתחום, מאחר וקיימים קורסים שונים המציעים מסלולי לימוד מגוונים ובמגוון סוגי התמחות. בחירת רמת ההשכלה בתחום הסלולר תשליך באופן ישיר על ההשתלבות  בשוק העבודה של התחום.

טכנאי סלולר מרוויח כ-8000 ש״ח בתור התחלה, ועל מנת להרוויח את הסכום הזה עליו לעבור קורס של עד שבעה חודשים אשר מכשיר אותו במגוון תחומים בנושא הסלולר. כאשר הטכנאי צובר וותק, ניסיון ומקצועיות הוא יכול להתקדם בתחום ולפתוח עסק עצמאי או להשתלב בתחום בתפקידים מורכבים יותר וכך משכורתו תעלה.

מכשיר סלולר

 

סלולר