כמה זמן לוקח להתקין רשת צל חשמלית

כולנו שמענו על רשת צל חשמלית – אחד המוצרים שהולכים והופכים לאופנה. רשת צל חשמלית מתאימה לעידן הבתים החכמים וגם להתחממות הגלובלית, שנותנת את אותותיה המעיקים מדי קיץ בישראל. איך מתקינים רשת צל חשמלית? מה זה דורש וכמה זמן זה אורך? הכל במאמר שלפניכם.

 

הצלה של הצללה

חם בארץ, חם ושמשי. זה עשוי להישמע נחמד ואפילו מסביר פנים, אבל לנו, הישראלים, יש סיוט מחום. גלי חום שתוקפים אותנו כמעט מדי קיץ, חם מהרגיל לעונה הוא התיאור המושלם של מזג האוויר במחצית מימי השנה, לפחות… בקיצור, חם פה. אין כמו מרפסת, חצר או פטיו. שילוב מושלם בין בית סגור ופרטי לבין חוץ, רענן ואוורירי. כדי שנוכל להנות מהמרפסת או מהחצר שלנו גם בקיץ, אנו זקוקים להצללה איכותית. בין שלל פתרונות ההצללה ניתן למצוא פרגולות, סוככים, מפרשים, ציליות ועוד. גולת הכותרת בפתרונות ההצללההמודרניים היא ללא ספק רשת צל חשמלית.

 

רשת צל חשמלית – למה?

תשאלו – מה עניין חשמל לרשת צל? כלומר, מה חסר ברשת צל רגילה? הנה התשובה: רשת צל רגילה עלולה להיפגע במקרים של מזג אוויר קשה. בנוסף, רשת צל רגילה היא "גמישה" הרבה פחות ופחות מותאמת לצרכים שלנו. ובואו נזכור עוד משהו – לא תמיד אנחנו רוצים את רשת הצל. רשת צל חשמלית היא בעצם רשת צל גמישה, הניתנת לקיפול ופתיחה קלים. לחיצת כפתור, ורשת הצל מתקפלת וכך מוגנת במקרים של סופות, גשם ומזג אוויר קשה.

כיום, רשתות צל חשמליות מתקדמות במיוחד מציעות מגוון פונקציות נוספות, לשליטה מלאה ברשת. נוכל לבחור בין פתיחה, גלילה וקיפול, ואפילו לתכנן אותם מראש (למשל, לפני שבת או חג). אפשר להחליט אם כל המרפסת תוצל, או רק חלקים ממנה. פיצ'רים מתקדמים מגינים על רשתות צל מנזקים של חום כבד במיוחד או זרמי אוויר חזקים. כך, רשת הצל נשארת אתנו הרבה יותר שנים.

 

מה דורשת התקנה של רשת צל חשמלית?

התקנה של רשת צל חשמלית דורשת תכנון יסודי ומדוקדק.

  • יש צורך לאתר נקודות עגינה לרשת
  • יש צורך להבין מהן דרישות הלקוח, לגבי המיקום וצורת הקיפול והפתיחה של הרשת
  • יש לבחור בבד באורכים מתאימים ובזרועות אלומיניום מתאימות
  • לבסוף יש להתקין את הזרועות ולמתוח על גביהן את רשת הבד

 

כמה זמן זה לוקח?

תהליך מתוכנן ומדוקדק זה, לוקח אמנם זמן, אבל הוא משתלם. בסופו של דבר, לא היינו רוצים להצל על אזור שממילא מוצל או להסתיר את השמש בחלון החדר שנרצה אותו שטוף אור (כמו המטבח, למשל). בקיצור, התקנת רשתות צל חשמליות דורשת את שלה, אך מספקת תוצאה מותאמת, מושלמת ומאוד מאוד איכותית. כדי שההתקנה תארך מינימום זמן, ותתבצע באופן הטוב ביותר (כך שהבדים מתוחים היטב), חשוב לפנות לאיש מקצוע טוב, המנוסה בתחום.

עם רשת צל איכותית כל הבית נראה הרבה יותר טוב! איך אומרים, לכל דבר צריך איזון – אפילו לאור… כשמתקינים רשתות צל מבינים כמה זה נכון: רשתות צל משפרות את איכות החיים בבית, ואפילו מפחיתות את השימוש במזגן!

צילייה

ansgarscheffold / Pixabay