כל מה שרציתם לדעת על פתיחת סתימות

בוודאי קרה לכם שנכנסתם לשירותים ורציתם לרחוץ ידיים בכיור אך המים לא יורדים, או שנכנסתם להתקלח ובדיוק כשרציתם לצאת מהבית נתקעתם עם אמבטיה ומים של יורדים, אל

תטרידו את הרבה כי התשובה היא פשוטה, יש לכם סתימה.

סתימה יכולה להיות מתסכלת, אך לא מדובר במשהו נורא.

יש היום שיטות המציעות פתרון לבעיה. יש האנשים שיעשו ניסיונות רבים בניסיון לפתוח ללא אינסטלטור, ויש כאלה שיזמינו ישר את שירות האינסטלטור ויחסכו מעצמם זמן וכאב ראש

מיותר.

 

איך מונעים סתימות

אומנם מדובר על תהליך יחסית פשוט בכל מה שקשור לפתיחה של סתימה באמבטיה, עדיין אפשר למנוע ולחסוך את הזמן הזה על ידי כמה פעולות פשוטות וכך להימנע מהסתימה. הקפידו להניח רשת סינון בכיור והקפידו גם לנקות אותה.

אל תזרקו בשום מצב שאריות של אוכל, קפה או שמן, ובכל פעם שאתם מתקלחים, הרימו את השערות הנערמות הפתח הניקוז. חשוב גם לשפוך מידי פעם מים חמים, פעולה זו ממיסה את השומנים. יש האומרים שגם חומץ וסודה לשתייה עוזרים, תוכלו לנסות, זה כנראה אף פעם לא יזיק.

 

אינסטלטור, תציל אותי

כאשר מדובר על סתימות יחסית קלות, ייתכן ותצליחו לפתור את הבעיה בעצמם במקרה ואתם אנשים בעלי ידיים טובות. אך אם אתם לא מעוניינים להתמודד עם סרחון קשה, שערות ולכלוך שיכול לצוץ בעת הסתימה, מומלץ לקרוא לאינסטלטור. בנוסף, יש סתימות קשות שאתם לא תדעו להתנהל מולן.

כאשר מדובר למשל במערכת הניקוז של הבית, או סתימה מתסבכת וצריך לשחרר אותה, חשוב מאוד לפנות לאינסטלטור המתמחה בכל מה שקשור אל פתיחת סתימות קשות. עדיף שבעל מקצוע ייכנס לפעולה ויטפל בכל מה שקשור לצנרת שלכם. השקט הנפשי שלכם הוא שיקול חשוב, לכן השאירו מקום לאנשים שיודעים מה לעשות במצבים מורכבים.

 

סתימות בכיור ובאמבטיה

סתימות לא קורות ביום אחד, אלא הן נחשבות כאירוע מתמשך. מבחינתכם זה יהיה פתאומי, כי אתם פתאום תשטפו כלים או תתקלחו והמים לא ירדו. כמובן שלפני המים ירדו קצת יותר באיטיות, אך לא כל האנשים שמים לב לכך. רצוי שכבר בשלב כזה מוקדם, תטפלו בבעיה. אם תבחרו להתעלם, אל תתפלאו שתמצאו את עצמכם מתקלחים בתוך בריכה והמים לא יתנקזו.

חלחול המים ימשיך להיות איטי יותר עד שיפסיק לגמרי, זה אומר שאין איך להתחמק מכך, ואתם תהיו חייבים לפתוח את הסתימה. מרבית הסתימות נגמרות מלכלוכך, שערות שמנים או קפה. הימנעו מלזרוק זאת לכיור וכך הימנעו מסתימות.

 

לסיכום

סתימות בדרך כלל קורות בהדרגה ולא קורות בבת אחת, למרות שנדמה לנו שפתאום הכיורים והתעלות ניקוז נסתמות. לרוב לא נצליח לדעת האם הסתימה היא מסובכת, לכן ברוב המקרים כדאי לקרוא לבעל מקצוע על מנת לבדוק את הצנרת וגם להציל אתכם מהסתימה שאתם מתמודדים איתה. לפרטים כנסו לאתר תרמו פרו.

אינסטלטור

 

פתח של ביוב