כיצד מצלמים קווי ביוב?

כיום קיימות דרכים חדישות ויעילות לפתירת בעיות אינסטלציה, הגעה נגישה יותר על מערכת הצינורות והבנה יעילה כיצד הכי כדאי לפתור את הבעיה. אחת הדרכים האלו היא המצאת מצלמת קווי ביוב.

 

מה זה אומר לצלם את קווי הביוב

צילום קווי ביוב מתבצע באמצעות סיב אופטי שמושחל דרך מערכת צינורות הביוב התת – קרקעיים, ומאפשר הבנה וקביעת מצבו הפנימי של הצינור.

 

כיצד זה עובד?

בקצה הסיב האופטי מורכבת מצלמת וידאו על מוט גמיש שמצלמת סרטון צבעוני ברזולוציה גבוהה שמאפשר בדיקה חזותית של מצב הצינור. סרטוני הוידאו מועברים אל האינסטלטור ומאפשרים לו ניתן קל ויעיל של הבעיה. בנוסף על הסיב האופטי מותקן גם משדר רדיו שמאפשר לאינסטלטור לדעת בדיוק היכן נמצאת הבעיה בתוך הצינור באמצעות נתונים במדויקים של עומק ומיקום פיזי של התקלה.

 

איך צילום קווי ביוב עוזר לאינסטלטור לפתור את הבעיה?

הסיב האופטי מעביר לאינסטלטור את כלל המידע הנחוץ לו להבנת הבעיה ובכך גם לפתרונה. כאשר יודע האינסטלטור היכן ממוקמת הבעיה בדיוק, מה גורם אותה ואיך היא נראת – יוכל לייעל את אופן הטיפול בה לאופן המיטבי ביותר.

לדוגמא אם גילתה המצלמה שבקצה הסיב האופטי הצטברות של פסולת בנקודה מסויימת בצינור, ידע האינסטלטור שיש לטפל בצורה מסוימת, לעומת אם הסתימה נוצרה מהצטברות של שומנים שיכולה להיפתר באמצעות טיפול שונה. אותה תקלה – סתימת ביוב. אשר אינה נראת לעין ממבט חיצוני.

 

למה חשוב לשכור שירות של אינסטלטור בעל ציוד צילום קווי ביוב

כיום בעיות האינסטלציה שלכם יכולות להיפתר בצורה קלה יותר מבעבר. תקלת אינסטלציה שפעם דרשה טיפול יקר, ארוך ובזבזני לטובת פתירת בעיה לא ידועה – כיום יכולה להיפתר בזריזות, בקלות ובמחיר נמוך בהרבה.

מכיוון שתחום האינסטלציה נמצא עמוק בתוך הצינורות, היכולת לראות פיזית מה מתרחש שם במקום לנסות לנחש מה הבעיה, יכולה לחסוך לכם הרבה זמן וכסף, מבלי לנחש או לסמוך על אינסטלטור שאינו יודע בוודאות מה הוא עושה.

 

ביטחון בעבודת האינסטלציה

כאשר הכל מתועד וממוקם, השירות של בעל המקצוע הוא מבוקר, שקוף ונעים – מאפשר ללקוח לראות יחד עם האינסטלטור את מקור הבעיה ולדעת להבא כיצד למנוע אותה. לכן, לא מספיק שלאינסטלטור יהיה את הציוד הדרוש – אלא מומלץ שיהיה אדם נעים ומסביר פנים שידע להסביר את מקור הבעיה ולהכין את דיירי הבית לאופן שבו יוכלו להימנע ממנה בפעם הבאה.

 

למי כדאי לפנות לטיפול בבעיות אינסטלציה שדורשות צילום קווי ביוב?

ההמלצה שלנו היא לפנות לארז שאול – אינסטלטור מקצועי בעל נסיון ארוך שנים ויחד עם זאת טכנולוגי ומתקדם – אדם מסביר פנים שיעזור לכם לפתור את בעיית האינסטלציה שלכם באמצעות צילום קווי ביוב על הצד הטוב ביותר ללא הסתבכות, בזמן הקצר ביותר ובצורה היעילה ביותר – שתפתור אתכם מנזקי אינסטלציה בהמשך.

אינסטלציה

קווי ביוב