יש תקלה במערכות החשמל בבניין? מי צריך לטפל בה?

קרה לכם פעם שבמשך כמה ימים האור בחדר המדרגות לא עבד ולא הצלחתם להבין של מי האחריות על כך, עם מי אמורים לדבר ובאופן כללי איך מתמודדים עם תקלות ששייכות למרחב הציבורי של הבניין? בדיוק בשביל זה יש חברת אחזקת מבנים.

 

המרחב הציבורי בבניין

בכל בניין אם זה מגורים או משרדים המרחב הציבורי הוא אחד המקומות החשובים והרגישים כיוון שעל הדירה או המשרד כל אחד אחראי באופן אישי, מעצב, מארגן, מסדר ומנקה כפי שנוח ומתאים לו אך שמדובר במרחב הציבורי קשה יותר לשמור עליו ועולה השאלה – על מי האחריות? זו כמובן אחריות אישית של כל מי שעובר בבניין להתייחס אל המרחב הציבורי – חדר המדרגות, מעלית, כניסה וכו' בכבוד הראוי כמו לכל דבר בחיים ובכל זאת יש אחזקת מבנים שיש לבצע.

 

תחזוקת המבנה

תחזוקת המרחבים הציבוריים היא לא רק חדר המדרגות והמעלית אלא היא נוגעת לדברים משמעותיים יותר כמו מערכות החשמל בבניין, אינסטלציה ואבטחה. תחזוקת מבנה שוטפת וראויה עוזרת לשמור על התשתיות ראויות ומתפקדות מה שמאפשר לאיכות החיים לעלות כיוון שככל שהתחזוקה טובה יותר כך יהיו פחות תקלות שיהיו לא נעימות לכל הצדדים.

 

איזה שירותים חברת האחזקה נותנת עבור הבניין?

  • תחזוקת מערכות החשמל – כל עבודות החשמל שיש לעשות ינוהלו על ידי חשמלאי אחד מוסמך שמכיר את כל הלוחות ודרכי הפעולה בבניין. מערכות החשמל אחריות על דברים רבים בבניין כמו שער הכניסה לחניה, מערכת אינטרקום, מצלמת אבטחה, מעלית וכמובן על האור בחדר המדרגות והמסדרונות.
  • תיקוני אינסטלציה – מערכת האינסטלציה בבניין הינה חשובה ורגישה בהחלט כיוון שהיא מחוברת ובעיות בדירה אחת עלולות להשפיע על דירה אחרת. בבניינים מגורים רבים קיימות גם מערכות חימום סולאריות עבור מים חמים ועל כל אחראי גם איש האינסטלציה.
  • שירותי נקיון – אחד הפרמטרים החשובים בכל מבנה שניתן להבחין בו אפילו לפני הכניסה למבנה הוא הנקיון, מקום נקי הוא מקום שנעים בו יותר בהכרח אם זה בניין מגורים, קניות, מתחם מסחרי או משרדים. שירותי הנקיון הם חלק בלתי נפרד ואולי השוטף ביותר של תחזוקת מבנה. שירותי הניקיון כוללים את חדר הלובי, חדר מדרגות, השטח הציבורי בכל קומה ועוד.
  • שירותי גינון – גינה נעימה ומסודרת עבור תושבי הבניין היא דבר חשוב מאוד, חשוב שתהיה ממוגנת ממזיקים שונים שיכולים להיכנס פנימה ולהוות בעיה תברואתית וכמובן גם נעים יותר לחיות במקום שיש שיחים, פרחים ועצים גזומים ומסודרים.
  • אבטחה – ישנם בניינים שכוללים שומר בלובי מעבר למצלמות האבטחה וגם את השירות הזה תוכלו לקבל מחברת האחזקה כך שתהיו שקטים בלילה.

 

לסיכום,

חברת ניהול ואחזקה אורקל מציעה את כל השירותים שפורטו ובנוסף על כך גם לנהל את ועד הבית, גביית כספי הועד והניהול השוטף של כל מה שצריך בבניין.

ארון חשמל

 

איש תחזוקה