מתי חשוב לקנות חלקי ספייר למזגן

במדינת ישראל המילה מזגן היא שם נרדף למציל חיים.

לכולנו יש מזגן ויותר בביתנו אשר למעשה מצילים אותנו מהחום הנוראי בימי הקיץ הלוהטים או מהקור בימי החורף הגשומים.

מזגן מקולקל בימים אלה היא למעשה מעין בשורת איוב לכולנו, לכן מומלץ להחזיק חלפי ספייר למקרה של תקלה.

במאמר זה נפרט מספר סיבות לכך.

 

זמין כאן ועכשיו

בימים קשים המחייה ללא מזגן היא קשה מאוד עד בלתי אפשרית, לכן במקרה של תקלה במזגן נרצה שתתוקן בהקדם האפשרי. קניית חלקי ספייר מבעוד מעוד תבטיח לנו זמינות ויכולת תיקון והחלפה מיידית שימנעו מאיתנו את ההמתנה להספקת החלקים במידת בצורך. כך למשל, נרצה שיהיה ברשותנו סלוט למזגן למקרה שהסלוט שברשותנו יתקלקל ולא יהיה אחד כזה במלאי.

 

אמינות היא שם המשחק

כאשר אנו מזמינים טכנאי לתיקון תקלה, אנו למעשה סומכים עליו שיתקן את הבעיה בצורה הטובה ביותר ובמידת הצורך יחליף את החלקים התקולים בחלקים איכותיים. לצערנו, לא כל הטכנאים אמינים ועלולים להספק חלקי חילוף לא טובים או במחירים מופקעים. על כן, החזקת חלקי חילוף שנקנו על ידינו לפי בחירתנו והמחיר הרצוי לנו תבטיח שהחלקים יהיו איכותיים.

 

דבר זה בא לידי ביטוי בעיקר כאשר מדובר באנשים מבוגרים אשר לא מבינים בפרטים טכניים או במחירים. אנו , כילדיהם או נכדיהם נוכל לגרום להם להרגיש בטוחים ולא מרומים ע"י קניית חלקי חילוף מתאימים עבורם כך שבמידת הצורך הטכנאי שיגיע יצטרך רק להשתמש בהם ולא לסחור ולמכור עימם בחלקי חילוף.

 

להשאיר את השליטה בידינו

יתרון נוסף בקניית חלקי חילוף למזגן הוא העובדה שהם יספקו לנו עצמאות ויכולת עבודה עצמאית ותיקון עצמאי. במידה ויהיה לנו חלקי חילוף בבית, נוכל לנסות ולהחליף אותם בעצמנו מבלי הצורך לקרוא לטכנאי שיצטרך להביא חלקים מעצמו. דבר זה יחסוך לנו גם זמן בהמתנה לטכנאי וגם את עלות התיקון שלעיתים רבות היא גבוה.

 

התאמה אישית

קניית חלקי חילוף למזגן מבעוד מועד מביאה לנו את הגמישות לבחור לעצמנו את החלקים בהם נשתמש להחלפת חלקים תקולים במקרה הצורך. יתרון זה בא לידי ביטוי למשל כאשר נרצה לקנות חלק ספציפי הזהה לחלק המובנה במזגן שלנו, חלק זה עשוי לא להיות מוצע למכירה כבר בעת התקלה שלנו ועל כן שמירה שלו בבית תבטיח לנו את זמינותו.

למשל, למזגנים ספציפיים יש תריס מיזוג אוויר ספציפי ולכן במידה ונרצה לשמור על סוג זה לשנים רבות גם במקרה של תקלה, רצוי שנקנה אותו ונשמור אותו בביתנו כחלק חילוף לשעת הצורך.

 

תקנו, לא תצטערו

במאמר זה סקרנו מספר סיבות המצדיקות קניית מוצרי ספייר למזגנים. אנו ממליצים לשמור מספר חלקי חילוף עיקריים לשעת הצורך כך שיהיו זמינים לנו במקרה של תקלה. חשבו על חלקי החילוף להם אתם וקרוביכם זקוקים וקנו אותם לעצמכם מבעוד מועד.

מכשיר חשמלי

 

מזגן דולק