חישוב עומס חשמל

מחפשים חשמלאי לחישוב עומס חשמל? ריכזנו עבורכם את החשמלאים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו חשמלאי עכשיו:

כל מכשיר חשמלי אשר נמצא בביתנו, במשרד, במקום העבודה, או בכל מקום אחר, צורך חשמל. בעונות הקיץ והחורף, ניתן לראות כי צריכת החשמל מתגברת באופן ניכר, מה שיוכל להוביל לעיתים למצב של עומס חשמל. בהתאם לכך, חישוב עומס חשמל הינה בדיקה מהותית וחשובה, אשר חייבת להתבצע אך ורק על ידי חשמלאי מוסמך ומנוסה.

 

☑️ חישוב עומס חשמל מהיר, יסודי ובעיקר מקצועי.

☑️ ייעוץ ראשוני ללא עלות.

☑️ אחריות רשמית בכתב על העבודה.

☑️ מתמחים בחישוב עומס חשמל.

☑️ ביצוע העבודה מא' ועד ת'.

☑️ הקפדה על איכות ומחיר הוגן.

 

מה היא צריכת חשמל?

צריכת חשמל הינה למעשה אנרגיה בה המכשיר משתמש, או יותר נכון לומר, צורך, בעת בה הוא פועל. צריכה זו נמדדת ביחידות אשר נקראות קילוואט, כאשר על מנת לחשב את צריכת חשמל של מכשירי חשמל, מה שצריך לעשות הוא להכפיל את הכמות של האנרגיה אשר נצרכת בשעות. 

 

מהו חישוב עומס חשמל?

מדובר בבדיקה ספציפית אשר אינה מתקיימת באופן שגרתי, כחלק מבדיקת חשמל כללית, אלא רק בהתאם לדרישה. כלומר, רק במקרה בו ניתן לזהות מצב של עומס חשמל. בעת חישוב עומס חשמל, מתבצעת בדיקה מעמיקה ומקיפה של מדידת הזרם אשר נצרך בפועל, זאת על מנת לוודא התאמה בין תשתית חשמל, לבין הזרם אשר עובר בה. 

חישוב עומס חשמל נדרש גם לצורך ביצוע של איזון פאזות. במידה והמפסק הראשי קופץ ללא סיבה ידועה, ייתכן כי מדובר בבעיה של עומס חשמל, במקרה כזה, חישוב עומס חשמל על ידי חשמלאי מוסמך ומקצועי, תצליח לכוון לפתרון המתאים ביותר, זאת על פי תוצאות הבדיקה. 

 

מהו הפתרון לבעיית עומס חשמל?

במקרה שקיים אצלכם בבית עומס חשמל, חשוב במיוחד לבצע הפרדה בין שקעי חשמל בהם מחוברים מכשירים אשר נוטים להקפיץ את החשמל בעת השימוש בהם. במילים אחרות, במידה ובמטבח בביתכם מחוברים לשני שקעים גם תנור וגם מיקרוגל, והשימוש של שניהם מקפיץ את חשמל, סביר כי יש צורך בהתקנה של נקודת חשמל ישירה מלוח החשמל, עבור אחד מן המכשירים. 

יש לקחת בחשבון כי העברה של קו חשמל מהלוח דורשת ידע, ניסיון והתמחות בתחום, כאשר פעולה זו הינה מורכבת ורגישה במיוחד. לכן, מומלץ וחשוב לבצע את ההעברה על ידי חשמלאי מנוסה, מוסמך ומקצועי, אשר יודע כיצד לבצע את התהליך על הצד היעיל והטוב ביותר.  

כמו כן, בבית בו ישנה צנרת חדשה, יהיה ניתן לבצע העברה של קו חשמל בתוך הצנרת עצמה, אך בבתים ודירות ישנות, בהם התשתית ישנה במיוחד, כנראה כי לא יהיה מנוס מהעברה של קו החשמל מהלוח עצמו, זאת באמצעות תעלות חיצוניות. 

 

האם מצב של עומס חשמל מסוכן?

בעיות של עומס חשמל בהחלט יכולות להיות לא נוחות, מטרידות, ואף להפריע בחיי היום-יום. בהתאם לכך, רצוי לא לדחות את הנושא, ולטפל בבעיה בהקדם האפשרי, זאת על ידי הזמנת חשמלאי מוסמך אשר יכול להעניק לכפ פתרון לבעיית העומס. 

דחייה והעדר טיפול של בעיית עומס חשמל יכולים לגרור תקלות רבות והחמרתן כגון קפיצה בתדירות גבוהה של פקקים בלוח החשמל, זאת כתוצאה מהתחממות יתר של קו חשמל, שיכולה להוביל בסופו של יום לצורך בהחלפת קו החשמל, הפקק, או במקרים מסוימים אף לוח החשמל כולו. 

 

 חישוב עומס חשמל בשלושה צעדים פשוטים 

  1. זיהוי של מונה חשמל: בראש ובראשונה, אחד הדברים החשובים ביותר שיש לעשות הוא זיהוי המונה אשר נמצא בביתכם. 
  2. נקודת פתיחה חודשית: מדובר בפעולה אשר ניתן לבצע פעם אחת, אשר נועדה לבדוק מה היא צריכת החשמל שלכם. 
  3. חישוב: מומלץ לחשב את צריכת החשמל , כאשר החישוב מתבצע על פי קילו וואט של צריכה לפי שעה. 

 

מה כוללת הבדיקה?

אחד השלבים הראשונים והחשובים ביותר היא בדיקה חזותית, כלומר, בדיקה ויזואלית של שלמות תשתית החשמל, כמו גם החיבורים השונים. השלב השני הוא בדיקת איכות הארקה. ניתן לדעת מה היא רמת הארקה הנדרשת באמצעות גודל חיבור החשמל לאותו מתקן ספציפי אשר נבדק, כמו גם גודל חיבור המשנה. מטרת בדיקה זו היא לוודא כי איכות הארקה טובה וחזקה מספיק. 

השלב השלישי נקרא בדיקת בידוד. במילים אחרות, במהלך בדיקה זו בודקים את רמת הבידוד של המוליכים במתקן, כמו גם הבידוד של מכשירי חשמל אשר מחוברים לרשת החשמל הביתית. לאחר שלבים אלו, בודקים מבצעים חישוב עומס חשמל, זאת על ידי מדידה של הזרם הנצרך, על מנת לבדוק התאמה בין תשתית חשמל, לזרם העובר בה. 

ולבסוף, בדיקה יסודית ומקיפה של לוח החשמל, והתאמה שלו לזרם העובר בו. בדיקה זו רלוונטית במיוחד כאשר מדובר על לוחות חשמל ישנים במיוחד, או שעברו שינויים מסוימים. 

 

מתי יש לבצע בדיקת?

  1. בהתאם לדרישת חברת ביטוח 
  2. בהתאם לדרישת כיבוי אש לצורך רישיון עסק
  3. בבניין רב קומות (בדיקה אשר חייבת להתבצע אחת לשנה)

 

מה עושים במקרה של בעיות עומס חשמל?

במידה ונוצר חשש כלשהו כי אכן קיימת בעיה של עומס חשמל בביתכם, ישנן שתי אפשרויות עיקריות, כאשר ניתן לומר בפה מלא כי האחת, עדיפה על השנייה:

  1. ״מסתדרים לבד״: מדובר באופן מוחלט באפשרות הפחות מומלצת, בייחוד ללא ידע כללי וניסיון בתחום. במקרה כזה, של ניסיון להסתדר לבד, יש לנתק את מכשירי חשמל אשר קיימים בבית, הן באזור ספציפי, בו החשמל קפץ, והן בבית כולו. לאחר שלב זה, יש להרים כל מפסק, אחד אחרי השני, ובכך לבדוק איזה מכשיר גורם לקפיצת מפסק.
  2. קריאה למומחים: כידוע, כשזה מגיע לתקלה בחשמל, אין תחליף לאיש מקצוע מנוסה, אשר מתמחה בתחום ומחזיק הן בידע מקצועי רחב, והן בניסיון רב. חשמלאי מוסמך יכול להגיע לביתכם, ולאתר את הבעיה באופן יעיל ומהר, ובכך להעניק לכם פתרון לכל תקלה ובעיה.
    חשוב לזכור כי חשמל הינו תחום רגיש ומסוכן, ולכן מומלץ לא לבצע אף פעולה באופן עצמאי, זאת על מנת למנוע החמרה של התקלה או הבעיה, וכמובן למנוע מצב מסכן חיים. כיום, תוכלו להזמין שירותי חשמלאי מקצועי באמצעות האתר, במהירות, ובקלות.

 

מחירון חישוב עומס חשמל כללי

חישוב עומס חשמל מחיר מ-150₪
תיקון עומס חשמל מחיר מ-200₪
בדיקת עומס חשמל מחיר מ-150₪