התקנת תלת פאזי

מחפשים התקנת תלת פאזי? ריכזנו עבורכם את החשמלאים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו חשמלאי עכשיו:

כל בית או בית עסק מקבל מחברת החשמל פאזה אחת עבור תפעול החשמל בבית או בבית העסק. בשנים האחרונות, בעקבות ריבוי מכשירי החשמל והכוח הגבוה שהם צורכים (למשל מזגן, מכונת כביסה, מייבש או דוד חשמלי) התעורר הצורך להעלות את הכוח החשמלי בבית. בהתאם לכך, התחילו בתי עסק, כמו גם בתים פרטיים, בהתקנת תלת פאזי – טכנולוגיה שלמעשה מכפילה פי שלוש את כוח החשמל ומאפשרת הפעלה של מספר מוצרים חשמליים יחד מבלי שתיווצר נפילה של המערכת החשמלית.

 

☑️ התקנת תלת פאזי באופן מהיר ויסודי.

☑️ ייעוץ ראשוני ללא עלות.

☑️ אחריות רשמית בכתב על העבודה.

☑️ מתמחים בהתקנת תלת פאזי.

☑️ ביצוע העבודה מא' ועד ת'.

☑️ הקפדה על איכות ומחיר הוגן.

 

התקנה של שקע תלת פאזי – מהם השלבים?

השלב הראשון הוא לפנות לחברת החשמל בשביל לקבל אישור עבור התקנה של מערכת חשמל תלת פאזי. לאחר שקיבלנו את האישור, נוכל להזמין חשמלאי מוקשה, כלומר בעל רישיון להתקנה של תלת פאזי (חשמלאים בעלי רישיון מוסמך, חשמלאי ראשי או לחילופין טכנאי חשמל). החשמלאי ישדרג את לוח החשמל הביתי לתלת פאזי ולפיכך גם יבצע את השינויים שנדרשים בבית בעקבות ההתקנה. לאחר מכן יגיע מהנדס של חברת החשמל יעל מנת לבחון העבודה ולתת את האישור הסופי עבור ההתקנה. לאחר קבלת האישור תחבר חברת החשמל את הבית או את בית העסק למערכת מסוג תלת פאזי.

התקנה של שקע תלת פאזי – מהם השלבים

 

מה המחיר של חיבור חשמל תלת פאזי?

כמו ברוב עבודות החשמל, המחיר משתנה בהתאם לסוג העבודה, גודל הבית, בית העסק וכמות המכשירים החשמליים שנדרשים על מנת לבצע חיבור חשמל תלת פאזי. העלות כוללת:

  • תשלום לחברת החשמל 
  • תשלום עבור קבלת אישור למערכת תלת פאזי
  • תשלום עבור בדיקת מהנדס מורשה שיאשר את תקינות החיבור
  • עלות עבודת החשמלאי (שכר העבודה)
  • עלות החומרים הנדרשים לביצוע העבודה

אם נבחר להתקין מערכת חשמל תלת פאזי בביתנו או בבית העסק שלנו, נהיה חייבים להיעזר בשירותיו של חשמלאי מורשה ומוסמך בהקשר לתלת פאזי, שיעניק שירות מהיר ובטוח.

מה המחיר של חיבור חשמל תלת פאזי

 

התקנת לוח חשמל תלת פאזי

בעקבות העלייה התמידית בשימוש במכשירים זוללי חשמל (למשל מזגן או מייבש כביסה), הסטנדרט המקובל היום הוא לוחות חשמל תלת פאזיים שיכולים לעמוד בעומס גדול יותר מאשר בעבר. על החשמלאי שמבצע את העבודה לבנות תשתית ל- 25X3 אמפר, או 3X40 אמפר, כמובן בהתאם לרמת הצריכה של המקום בו מתבצעת ההתקנה. בסיום העבודה, החשמלאי יבצע ביקורת קפדנית למערכת החשמל בבית ובמידה ויתגלו ליקויים יתקן אותם באופן מידי. לאחר מכן, החשמלאי יחתום על טופס שמאשר את תקינות המערכת ויזמין את חברת החשמל לביקורת, שבה הוא כמובן יהיה חייב להיות נוכח.

התקנת לוח חשמל תלת פאזי

 

ביצוע הגדלת החיבור לרשת החשמל

ביצוע הגדלת החיבור (עד לגודל של 25*3 אמפר) ייעשה בתוך שלושים ימי עסקים ממועד התשלום. עבודות ההגדלה מתבצעות בתשתית החיצונית. מפני שחברת החשמל לא מעורבת בעבודות החשמל שנעשות בתוך הדירה או הבית עצם, יהיה עלינו להזמין חשמלאי מורשה מטעמנו על מנת שיתאים את מתקן החשמל הפרטי לגודל החיבור שהזמנו (החלפת נתיכים, החלפת חוטי חשמל לחוטים עבים יותר, בדיקת תקינות הארקה, מפסק מגן נגד התחשמלות וכיוצא בזה).

 לאחר שחברת החשמל מסיימת את הבדיקה שלה והחשמלאי הפרטי שהזמנו סיים את העבודה שלו, יהיה עלינו להזמין את חברת החשמל פעם נוספת על מנת שזו תבדוק את תקינות מערכת החשמל החדשה שלנו.

ביצוע הגדלת החיבור לרשת החשמל

 

למי יש אפשרות להזמין הגדלת חיבור לרשת החשמל?

 

לקוח ביתי שרוכש דירה בבית משותף או פרטי מקבלן

 לקוח ביתי שרוכש דירה בבית משותף או פרטי מקבלן ומעוניין להגדיל את החיבור שהתבצע על ידי הקבלן, יכול לפנות באופן עצמאי לחברת החשמל. זו תאתר את הזמנת הקבלן ותוסיף אליה את הבקשה הרלוונטית. במעמד הבקשה תבדוק חברת החשמל את תזמון הבקשה ביחס לעבודות שמתבצעות בבניין:

במידה והבקשה הוגשה לפני שעבודות החיבור לבניין הסתיימו – יידרש הלקוח להוסיף על חשבונו סכום שתלוי בפרטי ההזמנה, וכך למעשה יחסוך חלק מעלות הגדלת החיבור ובנוסף את עלות בדיקת המתקן.

במידה והבקשה הוגשה לאחר שנגמרו העבודות אך לפני בדיקת המתקן – יידרש הלקוח לשלם עבור הגדלת חיבור רגילה וכך יחסוך את התשלום עבור הבדיקה של מערכת החשמל החדשה.

במידה והבקשה הוגשה לאחר ביצוע חיבורים ובדיקת המתקן – יידרש הלקוח לשלם על הגדלה רגילה כולל הבדיקה של חברת החשמל.

 

לקוח ביתי שמתגורר בבית משותף או לקוח ביתי שמתגורר בבית פרטי

 באפשרותו של לקוח ביתי שמתגורר בבית משותף או פרטי להזמין הגדלה של חיבור בכל עת, ובכך לחסוך בעלויות. יש להתאים את מערכת החשמל בבית לצרכי העבודה מבעוד מועד. במידה ונרצה לבצע שינויים בחיבור לאחר שעבודות החיבור ובדיקת המתקן התקיימו, יהיה עלינו לשלם על הגדלה רגילה (כולל בדיקה). מומלץ לחסוך עלויות על ידי הזמנה משותפת של כמה דיירים שמתגוררים באותו הבניין. 

 

הגדלת החיבור עקב תוספת בניה או שיפוץ

במידה והבניין או הבית בו אנו מתגוררים עומד לפני שיפוץ שמחייב שינוי בחיבור החשמל שקיים, עלינו לעבור את התהליך המקובל לאספקת החשמל בבניין כמפורט במדריך חיבור לרשת החשמל של חברת החשמל. במועד הגשת הבקשה, יהיה עלינו לדווח עבור חברת החשמל אם הגדלת החיבור קשורה בתוספת בנייה ויהיה עלינו להראות את היתר הבנייה המתאים. בהתאם להוראות התכנון והבנייה הארציות, חברת החשמל מחויבת לזהות את היתר בנייה בכל אתר בו התבצעו תוספות והרחבות שכן בלעדיו היא אינה מסוגלת להגדיל את החיבור.

ביצוע הגדלת החיבור לרשת החשמל

 

סיכום

במידה ונרצה להתקין חיבור תלת פאזי עבור ביתנו או בית העסק שלנו, נהיה חייבים להיעזר בשירותיו של איש מקצוע מוסמך ואמין שיבצע עבורנו את העבודה ברמה האיכותית ביותר תוך שמירה על תקנות הבטיחות של חברת החשמל.

 

מחירון התקנת תלת פאזי כללי

התקנת תלת פאזי מחיר מ-840₪
תיקון תלת פאזי מחיר מ-420₪
החלפת תלת פאזי מחיר מ-440₪