התקנת מוצרי חשמל

מחפשים התקנת מוצרי חשמל? ריכזנו עבורכם את החשמלאים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו חשמלאי עכשיו:

יש! סוף כל סוף המקרר שלכם הגיע במשלוח שהזמנתם בשבוע שעבר. המוביל העלה אותו אליכם לדירה, ועכשיו נשארתם עם ארגז חום גבוה שעומד לכם במרכז המטבח. המקרר הישן כבר עושה את דרכו החוצה, ועכשיו כל מה שנותר לכם זה להמתין לחשמלאי שיבוא להתקין אותו בצורה מקצועית ואיכותית. נשמע לכם כמו משהו שהייתם יכולים לבצע בעצמכם? אז זהו, שממש לא. התקנת מוצרי חשמל היא אחד הדברים הכי חשובים בזמן שאתם מקבלים מוצר חשמלי חדש, וללא חשמלאי אתם עלולים למצוא את עצמכם חשופים לסכנת חיים ממשית. אז בואו נראה למה החשמלאים שלנו הם הסופרמנים של מוצרי החשמל, ואיך בטלפון אחד אלינו תוכלו לארגן לעצמכם התקנת מוצרי חשמל עוד היום.

 

☑️ התקנת מוצרי חשמל מהירה ומקצועית.

☑️ ייעוץ ראשוני ללא עלות.

☑️ אחריות רשמית בכתב על העבודה.

☑️ מתמחים בהתקנת מוצרי חשמל.

☑️ ביצוע העבודה מא' ועד ת'.

☑️ הקפדה על איכות ומחיר הוגן.

 

מה הבעיה? יש שקע, יש תקע – פשוט מחברים והנה לנו מקרר חדש

לצערנו, קיימים לא מעט אנשים שחושבים שכל הסיפור של התקנת מוצרי חשמל נגמר בחיבור של תקע לשקע. אם אתם נמנים עם האנשים האלו, זה בדיוק הזמן לספר לכם שממש לא בכך נגמר הסיפור הזה.

מכשירים חשמליים, בייחוד כאשר הם חדשים וזקוקים להתקנה, זקוקים לטיפול ראשוני מקצועי מידיו של איש מקצוע שיודע בדיוק מה לעשות על מנת לחבר אותם כמו שצריך וכדי לדאוג לכך שהתקנת מוצרי חשמל תתבצע בהצלחה ועם אפס סיכונים בדרך.

מה הבעיה_ יש שקע, יש תקע – פשוט מחברים והנה לנו מקרר חדש

 

האם כל המכשירים זקוקים לה?

התקנת מוצרי חשמל מאפיינת בעיקר את מוצרי החשמל הגדולים. מקררים, תנורים, מכונות כביסה, מייבשי כביסה, מזגנים ועוד הם מוצרי חשמל שבפירוש מצריכים התקנה, אולם מכשירים חשמליים קטנים ולא מורכבים כמו מדפסת או טלוויזיה הם בהחלט מכשירים חשמליים שתוכלו לחבר באופן עצמאי, בהתאם, כמובן, להוראות הבטיחות של היצרן שלהם.

 

התקנת מוצרי חשמל היא חובה, אבל למה בעצם אני לא יכול לעשות את זה בעצמי?

חשמלאי מקצועי מחזיק בכלים ובידע שיכולים לסייע לו לבצע התקנת מוצרי חשמל בצורה בטיחותית ומקצועית. לעומת זאת, אתם בתור אנשים פרטיים לא מחזיקים באותם הכלים ובאותו הידע, ולכן ההתקנה עלולה לעלות לכם ביוקר, וכן – אנחנו מדברים כאן על סכנת חיים של ממש.

התקנת מוצרי חשמל היא חובה, אבל למה בעצם אני לא יכול לעשות את זה בעצמי

 

"מירי, תחזיקי לי את זה רגע"

התקנה שמתבצעת בצורה עצמאית היא מסורבלת, לא בטיחותית ומלווה באווירה של אלתורים אין סופיים. חיבור של חוטי חשמל בצורה לא תקינה עלולה לגרום במקרים הקלים לקצר קל, ואילו במקרים הקשים היא עלולה להגיע גם לכדי דליפות חשמל שעלולות להסתיים בהתחשמלות במוות. נשמע קיצוני? אז זהו – שממש לא.

רוב מקרי ההתחשמלות שמתרחשים בעולם נובעים מהתעסקות לא נכונה עם חוטי חשמל חשופים או פגומים, וגורמים לפגיעות בדרגות משנות – החל מעקצוצים או כוויות ועד פגיעה ממשית במערכות שונות בגוף ומוות. אז תעשו לנו טובה, במקום להסתבך עם כל אלו – פשוט תתקשרו לחשמלאי.

 

החשמלאי הגיע להתקנה? מעולה – נצלו את הביקור שלו עד הסוף

יתרון נוסף של התקנת מוצרי חשמל על ידי חשמלאי הוא שאתם בהחלט מוזמנים לשאול אותו שאלות נוספות שמטרידות אתכם בנוגע למוצרי חשמל בבית שלכם. אם יש לכם שקעי חשמל חשופים, מוצרי חשמל מקולקלים או כל שאלה אחרת, שווה לכם לשתף את החשמלאי שנמצא אצלכם בנוגע לכל אלו, ומי יודע? אולי הוא יוכל לסייע לכם ולגרום לכם לתפוס שתי ציפורים במכה אחת.

החשמלאי הגיע להתקנה_ מעולה – נצלו את הביקור שלו עד הסוף

 

ומה בנוגע לאחריות של מוצרי חשמל?

אם עד עכשיו לא השתכנעתם, הנה גורם נוסף שיסייע לכם להבין את החשיבות של התקנה זו על ידי בעל מקצוע. לכל מוצרי החשמל באשר הם מצורפת תעודת אחריות, שיכולה לשמש אתכם אל מול היצרן בשעת הצורך.

תקלות, החלפות או תלונות על המוצר החשמלי יכולות להתקבל אצל היצרן רק בהנחה וטיפלתם בו כמו שצריך, ואם אתם מצליחים לנחש כבר – טיפול נכון כולל גם התקנה על ידי החשמלאי. במידה ותרצו לחסוך את השלב הזה ותתקינו את המוצר בעצמכם, תעודת האחריות שלכם עלולה להיות, ברגע האמת, שווה כקליפת השום.

 

חוששים להכניס את היד עמוק מדי לכיס? זה לא יקרה כמו שחשבתם

ההתקנה לא מלווה בהוצאה נוספת של אלפי שקלים, והיא תסתכם בדרך כלל בכמה מאות שקלים בלבד, בהתאם למוצר החשמלי שזקוק להתקנה. כדי להבין קצת יותר בבירור את המספרים, בואו ונראה כמה דוגמאות:
התקנה של גוף תאורה משולב עם מאוורר תקרה תעלה בדרך כלל סכום שנע בין 550 ש"ח לבין 900 ש"ח. עבור התקנה של מזגן עילי תשלמו סכום של כ-1500 ש"ח. עבור התקנה של טיימר לדוד שמש תשלמו בין 200 ש"ח לבין 400 ש"ח ועוד.

חוששים להכניס את היד עמוק מדי לכיס_ זה לא יקרה כמו שחשבתם

 

ומה לגבי מוצרי יד שנייה?

אנשים מסוימים יכולים לחשוב שהתקנת מוצרי יד שנייה יכולה להיעשות באופן עצמאי, היות ומדובר על מוצר שכבר היה בשימוש ורק משנה את המקום שלו. אז זהו, שמדובר כאן על טעות רווחת. בסופו של דבר, מוצרי חשמל מתבססים על פעילות חשמלית שמתקיימת במקום מסוים, ואיך שלא נסתכל על זה – זרימת החשמל היא שונה ממקום למקום, חוטי החשמל חדשים או ישנים יותר ובהתאם לכך המוצר החשמלי יכול להגיב אל כל אלו בצורה שונה.

התקנת מוצרי חשמל, גם במידה ומדובר במוצרי חשמל יד שנייה, חייבת גם היא להתבצע על ידי חשמלאי מוסמך, כזה שידע להבחין בהבדלים בין החיבורים ולדאוג לכך שהמוצר יעבוד גם אצלכם בצורה תקינה.

ומה לגבי מוצרי יד שנייה

 

אז מה עושים עכשיו?

אז אחרי שהבנו את החשיבות העליונה של התקנת מוצרי חשמל בידי חשמלאי, זה הזמן שלכם לגשת למכשיר הטלפון שלכם, לצלצל אלינו ולהנות משירות מקצועי ואיכותי. מחכים לכם!

 

מחירון התקנת מוצרי חשמל כללי

התקנת מוצרי חשמל מחיר מ-200₪
תיקון מוצרי חשמל מחיר מ-250₪
החלפת מוצרי חשמל מחיר מ-200₪