התקנת מאוורר תקרה

מחפשים התקנת מאוורר תקרה? ריכזנו עבורכם את החשמלאים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו חשמלאי עכשיו:

עם המזגן קר לכם מדי, בלי המזגן חם לכם מדי, עם מזגן בלילה אתם רועדים מקור ובלי מזגן בלילה אתם מוצאים את עצמכם נצמדים לקיר במטרה לקבל קצת קור ממנו. כן, סוגיית מזג האוויר במדינת ישראל היא סוגיה לא פשוטה שמותירה רבים מאיתנו ללא פתרון ממשי לימי הקיץ החמים. החום הגדול משתלט על כל חלקה טובה, ולפעמים אנחנו כבר ממש לא יודעים מה לעשות עם עצמנו כדי להתקרר איכשהו. במקום להיות במצב חוסר האונים הזה, התקנת מאוורר תקרה יכולה לפתור לכם את הבעיה. אז איך עושים אותה, כמה זה עולה ומי יכול לבצע אותה? אל דאגה, כל הפרטים למטה. במקביל אנחנו מציעים לכם להתקשר אלינו ולקבל שירות התקנת מאוורר תקרה מקצועי ומיומן מטובי החשמלאים שלנו. אוקיי, עכשיו הכל מוכן ואפשר לצאת לדרך! מוכנים? קדימה, התחלנו.

 

☑️ התקנת מאוורר תקרה מהירה ויסודית.

☑️ ייעוץ ראשוני ללא עלות.

☑️ אחריות רשמית בכתב על העבודה.

☑️ מתמחים בהתקנת מאוורר תקרה.

☑️ ביצוע העבודה מא' ועד ת'.

☑️ הקפדה על איכות ומחיר הוגן.

 

זה שלשמוליק חם, לא אומר בהכרח שגם לכם חם

רבות המריבות בנושא המזגן. כן, אם אתם עובדים בעבודה משרדית בוודאי יצא לכם לחוות על בשרכם את העובדה שנושא המזגן תמיד יעלה בשלב כזה או אחר, ולמה? פשוט מאוד – אנחנו בני אדם שונים עם טמפרטורת גוף שונה, ולכן הרבה פעמים אנחנו מוצאים את עצמנו במצב שלמישהו אחד חם מאוד ולמישהו אחר דווקא ממש נעים.

ברגע הזה מתחיל קונפליקט כמעט בלתי נגמר – שמוליק, לצורך הדוגמה, רק רוצה להדליק את המזגן ולהתקרר קצת, ואתם מוצאים את עצמכם רועדים מקור ומחכים בקוצר רוח לסוף יום העבודה. במקום להמשיך ולקחת חלק במחלוקת הזו, התקנת מאוורר תקרה יכולה לעשות את העבודה. אז איך בדיוק זה קורה?

זה שלשמוליק חם, לא אומר בהכרח שגם לכם חם

 

המזגן הוא מפוצל, מאוורר תקרה הוא נקודתי

הבעיה של המזגן נובעת מכך שמזגנים מפוצלים משפיעים על כולם. בואו נחזור לשמוליק מהפסקה הקודמת, שחם לו והדליק את המזגן. לאחר שתבצעו התקנת מאוורר תקרה, לא תצטרכו עוד להתווכח עם שמוליק, אלא פשוט תוכלו להגיד לו לפתוח את מאוורר התקרה שנמצא במשרד שלו. כך שמוליק יוכל להנות מזרימת אוויר קר בחלל שבו הוא שוהה, ואתם תוכלו להנות מטמפרטורת חדר קבועה שטובה לכם.

המזגן הוא מפוצל, מאוורר תקרה הוא נקודתי

 

מכירים את זה שהאוויר עומד?

לפעמים יש תחושה באוויר שהאוויר פשוט עומד. זה לא חייב להיות יום חם במיוחד, ולפעמים תחושת האוויר העומדת פשוט מתרחשת ממגוון סיבות שונות. תחושת האוויר העומד גורמת לנו להרגיש תחושות של מחנק, כאילו לא נכנס לנו אוויר לריאות. התקנת מאוורר תקרה יכולה להיות יעילה במיוחד גם למצבים כאלו, והוא יוכל לגרום לזרימת אוויר טובה יותר.

 

התקנת מאוורר תקרה – זה לא עומד לעלות לי ביוקר?

הרבה אנשים חושבים שהצבה של עשרות מאווררי תקרה לאורך החלל הם רעיון שעלול לעלות להם ביוקר, ולמה? במקום שמזגן אחד או שניים יהיו דולקים ויקררו את כל החדרים במקביל, מדובר כאן על עשרות מאווררי תקרה פעילים שיקררו באופן נקודתי כל חלל וחלל.

אז זהו, שאם בעבר החשש הזה היה מוצדק – הרי שהיום אין כל צורך לחשוש. התקנת מאוורר תקרה יכולה להביא איתה את מאווררי התקרה המתקדמים ביותר, שהם חסכוניים בחשמל ומסוגלים לעבוד בצורה תקינה לאורך זמן רב, מבלי שתצטרכו להכניס את היד עמוק מדי לכיס.

התקנת מאוורר תקרה – זה לא עומד לעלות לי ביוקר

 

עבור מי התקנת מאוורר תקרה יכולה להיות יעילה?

מאוורר תקרה הוא פתרון מעלה היום למגוון ענק של חללים. בתים פרטיים, לדוגמה, יכולים להנות ממאווררי תקרה שמונחים בכל חלל בנפרד ומאפשרים לשוהים בו להנות מאוורור וזרימת אוויר קר כל אחד על פי רצונו האישי. גם במשרדים העיקרון הזה עובד בצורה דומה, אבל זה ממש לא נגמר רק בבתים או במשרדים. אז עבור מי עוד התקנת מאוורר תקרה היא רעיון מושלם? בואו נמשיך הלאה.

עבור מי התקנת מאוורר תקרה יכולה להיות יעילה

 

"זה היה בסוף הקיץ, האוויר היה חמים"

כן, כולנו מכירים את אוויר הקיץ החמים שמביא איתו לא רק טמפרטורות גבוהות של 30 מעלות ומעלה, אלא גם לחות בלתי נסבלת שמציפה את הגוף שלנו בזיעה.

בימי הקיץ כולם אוהבים להיות בחוץ ולנצל את השמש בשביל שיזוף והנאה ממי הים הנעימים, אבל עם רדת החשכה אנחנו נשארים עם מזג אוויר שפשוט לא מאפשר לנו לבצע שום פעולה מלבד ישיבה בבית אל מול המזגן.

העניין הזה משפיע באופן ישיר על מה שקורה במסעדות ובברים. כולם רוצים לשבת בתוך החלל ולהנות מהמזגן הצונן, אבל מה קורה עם מי שנשאר עם איזור הישיבה החיצוני? מדובר עבורו על סבל גדול. התקנת מאוורר תקרה גם בשטח הישיבה החיצוני יכולה לעשות את ההבדל בין בר שאי אפשר לשבת בו לבין בר שכולם רק רוצים להנות בו בשל התנאים המושלמים בו.

זה היה בסוף הקיץ, האוויר היה חמים

 

בתי קפה כחללי עבודה – ללא מאוורר תקרה אף אחד לא ישאר

בוודאי יצא לכם לא פעם לשבת בבתי קפה כאשר מסביבכם יושבים עוד עשרות אנשים שמצוידים במחשבים הניידים שלהם. כן, עבודה בבתי קפה הפכה היום לרווחת בקרב המון צעירים ומבוגרים כאחד, אבל ללא התנאים המתאימים – הם פשוט לא יוכלו לשבת בהם לאורך זמן.

מאווררי תקרה שנמצאים בבתי קפה יכולים לדאוג לכך שהישיבה תהיה נעימה לכל אורך הזמן, ושהפרילנסרים ירגישו בנוח לשבת בבית הקפה במשך שעות ולהנות מאוכל טוב לצד תנאים טובים.

 

העלות של התקנת מאוורר תקרה

אז באיזה מחיר כל הסיפור הזה מסתכם? ככלל מדובר כאן על טווח מחירים שנע בין 200 ש"ח ל-650 ש"ח, בהתאם לגורמים כמו כמות המאווררים המותקנים, סוג החלל שבו מותקנים המאווררים ועוד. בכל מקרה, לתחושות הנעימות שלכם אין כל תחליף, ולכן אנחנו נשמח שתצרו איתנו קשר על מנת שנוכל לבצע עבורכם התקנת מאוורר תקרה בצורה מקצועית ואיכותית. מחכים לכם!

 

מחירון התקנת מאוורר תקרה כללי

התקנת מאוורר תקרה מחיר מ-200₪
תיקון מאוורר תקרה מחיר מ-180₪
החלפת מאוורר תקרה מחיר מ-250₪