התקנת מאוורר במקרר

מחפשים טכנאי להתקנת מאוורר במקרר? ריכזנו עבורכם את הטכנאים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו טכנאי עכשיו:

מקרר הוא מוצר חשמלי נפוץ וחשוב בכל בית. אחד מהחלקים החשובים ביותר במקרר הוא המאוורר, שלמעשה אחראי על תהליך הקירור וההפשרה, האלמנטים ששומרים על האוכל שלנו באיכות טובה. כאשר נבצע התקנת מאוורר במקרר ניעזר כמובן באיש מקצוע שמוסמך עבור עבודה שכזו ונשים לב לתופעות הבאות שמשפיעות על ההתקנה.

 

☑️ התקנת מאוורר במקרר מקצועית.

☑️ ייעוץ ראשוני ללא עלות.

☑️ אחריות רשמית בכתב על העבודה.

☑️ מתמחים בהתקנת מאווררים במקרר.

☑️ ביצוע העבודה מא' ועד ת'.

☑️ הקפדה על איכות ומחיר הוגן.

 

התקנת מאוורר במקרר – בריחת גז

בריחת גז היא תופעה שנפוצה בעיקר במקררים ישנים. מילוי הגז נותן פתרון סביר אך ורק במקררים בהם דליפת הגז איטית ביותר. במידה והדליפה מהירה, יש לאתר את מקור הדליפה באופן מידי ולתקן אותה, ורק לאחר מכן למלא את הגז החדש. עלות הגז עצמו היא נמוכה (כ-20 שקל למקרר), ולכן עלות העבודה לא צריכה להיות יותר מעלות של ביקור סטנדרטי של טכנאי. עלות מילוי גז לרוב תהיה בין 250-350 שקלים. המחיר לא כולל את איתור מקור דליפת הגז ותיקון דליפת הגז.

התקנת מאוורר במקרר - בריחת גז

 

התקנת מאוורר במקרר – דליפת גז

במקרה שדליפת הגז מהירה יותר, מילוי גז לא יהיה מספק. במקרה כזה מתעורר צורך באיתור מקור הדליפה ובתיקון מוחלט שלה. מדובר בעבודה מורכבת שכוללת בדיקה של צינורות גז סמויים, החלפה שלהם או הלחמה שלהם במידת הצורך.

טכנאי מקררים מקצועי יאתר את מקור הנזילה ויחליף את הצינור הלקוי. לאחר מכן ילחים את הצינור חדש ביחס לנקודת הדליפה. במידה וצינור הגז פגום מומלץ להחליף את הצנרת כולה ולא להסתפק בתיקון נקודתי של הדליפה. תיקון דליפת גז יעלה בין 400-600 שקל. המחיר כולל את איתור מקור הדליפה, תיקון הדליפה ומילוי הגז.

 

פתיחת סתימה בצינור הניקוז של המקרר

התפקיד של צינור הניקוז הוא לנקז את המים שנפלטים מן המקרר אל תוך מאגן הניקוז שממוקם מחוץ למקרר. במידה והמקרר כאילו מזיע ואנו מזהים הצטברות של מים על הדפנות העליונות שלו, או אם קיימת נזילה מסביב למקרר, ניתן להניח שצנרת הניקוז נסתמה. במהלך ההתקנה הטכנאי יאתר את פתח הצינור בצד האחורי של המקרר ויפתח את הסתימה על ידי קפיץ גמיש.

במקרה בו צינור הניקוז קפא, יש להעלות את הטמפרטורה של המקרר בכדי לאפשר את תהליך ניקוז המים. מחיר פתיחת הסתימה הוא בין 200-300 שקל. המחיר אינו כולל החלפה של צינור הניקוז.

התקנת מאוורר במקרר - בריחת גז

 

החלפת גוף חימום הפשרה במקרר

גוף החימום נמצא בסמוך לסוללת המאייד. התפקיד שלו הוא להפשיר את הקרח שעלול להצטבר על צלעות הקירור. במידה וגוף החימום פגום הקרח יצטבר. כשיימס, נבחין בנזילה מסביב למקרר. לפני שהטכנאי יחליף את גוף החימום, יש לבדוק שמקורה של התקלה אינו מתחיל בנתק החוט המקשר בין התרמוסטט לגוף החימום. החלפה של גוף חימום תעלה בין 400-550 שקל. המחיר כולל גוף חימום ומשתנה בהתאם לדגם המקרר.

החלפת גוף חימום הפשרה במקרר

 

החלפת מדחס במקרר

המדחס הוא מנוע בוכנה שתפקידו לדחוס את גז הקירור אל תוך צנרת הגז. לרוב, כשהמדחס לקוי המקרר ישמיע רעשים מוזרים. במצב כזה הטכנאי ישחרר את הגז שנמצא בצינורות. לאחר מכן הוא יחליף את המדחס, ילחים את הצינורות ואז יבדוק שלא קיימת דליפה בנקודות ההלחמה.

מדובר בתיקון יחסית יקר, כך שאם ברשותנו מקרר ישן (או שעלות התיקון עולה על 50% מערך המקרר) יהיה עדיף לקנות מקרר חדש. מחיר התיקון נע בין 1,200-1,500 שקל. המחיר כולל החלפת פילטר ומילוי גז, וישתנה בהתאם לדגם המקרר.

החלפת מדחס במקרר

 

החלפת תרמוסטט במקרר

תפקיד התרמוסטט הוא להפסיק את עבודתו של המדחס ברגע שהמקרר יגיע לטמפרטורה הרצויה. כשתרמוסטט מתקלקל, המדחס יתחיל לעבוד ללא הרף וכך יצטבר קרח בדפנות שלו. הטכנאי יבדוק את התרמוסטט עם מד התנגדות בכדי לוודא שזהו אכן הרכיב הפגום.

לעתים כלל אין תקלה בתרמוסטט, אלא רק אחד מחוטי החשמל מנותק, ויש פשוט לחבר אותו בחזרה. עלות החלפה של תרמוסטט נעה בין 350-400 שקל. המחיר כולל תרמוסטט ומשתנה בהתאם לדגם המקרר.

החלפת תרמוסטט במקרר

 

התקנת מאוורר במקרר – החלפת טיימר

תפקידו של הטיימר הוא הפעלה של מערכת ההפשרה במחזוריות קבועה ולמספר דקות נתון. במידה והוא מקולקל, נוצר מצב של הצטברות קרח על הסוללה, מצב שימנע את הולכת החום שמאפשר את תהליך ההפשרה.

אין שום הבדל בין טיימר של מקרר סטנדרטי לבין טיימר של מקרר אמריקאי, כך שאין לגבות תשלום נוסף בעבורו. לפני הגעתו של טכנאי לביתנו, יש לציין את דגם המקרר על מנת שהטכנאי יוכל להצטייד בטיימר המקורי. עלות החלפה של טיימר נעה בין 350-450 שקל. המחיר כולל פילטר וישתנה בהתאם לדגם המקרר.

 

החלפת פיקוד דיגיטלי במקרר

לוח הפיקוד הדיגיטלי הוא למעשה המוח שעומד מאחורי המקרר והתפקיד שלו הוא להעביר את הפקודות לרכיבים השונים במקרר. תקלה בלוח הפיקוד האלקטרוני לא נפוצה באופן יחסי ומדובר בתיקון יקר ביותר, כך שלרוב ישתלם יותר לקנות מקרר חדש. קצרים חוזרים ונשנים הם אחד הגורמים השכיחים ביותר לתקלות בכרטיס הפיקוד. עלות החלפת כרטיס נעה בין 800-1,800 שקל. טווח המחירים גדול יחסית וישתנה בהתאם לדגם המקרר.

 

החלפת פילטר מים במקרר

תפקידו של הפילטר הוא לסנן את הכלור ואת האבנית שמצטברים בתוך המים על מנת שלא יחדרו אל תוך המקרר. הפילטר מונע ריחות ובלאי מואץ של המקרר עצמו. יש להחליף את הפילטר בכל שישה חודשים. מומלץ להתקין פילטר מקורי תוצרת ארה״ב, שכן פילטר כזה עמיד בתקן מחמיר ביותר. כל פילטר מגיע בתצורת הברגה אחרת. במידת הצורך ניתן לרכוש מחבר מיוחד שיתאים לדגם המקרר שלנו. מחבר זה כרוך בתוספת תשלום.

 

סיכום

כפי שניתן לראות, ישנם גורמים רבים שמשפיעים על התקנת המאוורר במקרר וצריך לקחת את כולם בחשבון. כאשר נרצה להתקין מאוורר חדש במקרר שלנו, נזעיק איש מקצוע מוסמך שיידע להתחשב בגורמים השונים ויבצע את העבודה הטובה והאיכותית ביותר.

 

מחירון התקנת מאוורר במקרר כללי

התקנת מאוורר במקרר מחיר מ-200₪
תיקון מאוורר במקרר מחיר מ-150₪
החלפת מאוורר במקרר מחיר מ-250₪