התקנת מאווררים – כך תעשו זאת נכון

התקנה של מאווררים היא לא עניין של מה בכך. שכן, במקרים מסוימים, מדובר בהתקנה שצריכה להתבצע על הגובה. יצאנו לבדוק איך אפשר להתקין מאווררים באופן הנכון וחזרנו עם כל הפרטים שכדאי שתדעו. אז תשאירו רגע את ארגז הכלים, הסולם ושאר הציוד בצד ותעצרו לקרוא את המדריך שיעשה לכם סדר.

 

הרקע לכתיבת המדריך

המדריך הנוכחי שאתם קוראים ברגעים אלו ממש נכתב לאחר ששמענו על מקרה מצער שאירע לאדם שניסה להתקין מאווררים בעסק שלו ללא כל הדרכה. אם להיות מדויקים, מדובר בבעל עסק שכן לנו שנמצא כעת באשפוז בבית חולים. המדריך הנוכחי מוקדש לו ולכל אלו שנפגעו עד היום מניסיונות להתקין מאווררים בגובה. אנו מקווים שמדריך זה יביא למודעות רחבה בנושא וימנע הישנות של מקרים מצערים שכאלו.

 

התקנה של מאווררים – כך תעשו זאת נכון

אם אתם מתכננים להתקין את המאווררים בעצמכם ללא כל סיוע של בעל מקצוע שבקיא בתחום, עליכם להיכנס לאתר קורס עבודה בגובה לחצו כאן. שכן, לא כולם יודעים שהתקנה של מאווררים עשויה להיות מסוכנת לכם ולסובבים אתכם. ראוי לציין כי עד כה התמקדנו בסכנה של פגיעה בגוף, אך ראוי לציין כי הסכנה לא מתבטאת אך ורק מבחינת פגיעה פיזית, אלא גם מבחינה משפטית.

 

מה קשר בין השניים?

סביר להניח שאתם תוהים מה הקשר בין התקנה של מאווררים לבין בעיה משפטית. אז נציין בפניכם שאם אתם מתכננים להעסיק עובדים שיסייעו לכם בהתקנה של מאווררים לגובה ואלו מוצאים את עצמם נופלים חלילה ונפצעים, האחריות היא עליכם. אם לא די בכך, אתם וגם הם מחויבים לקחת חלק בקורס עבודה לגובה. זהו קורס שיאפשר לכם להכיר את העבודה מקרוב ולהיות מוכנים לכל תרחיש.

 

התקנה של מאווררים לפי שלבים

עד כאן ציינו בפניכם כמה נקודות שחשוב שתשימו לב אליהם ושתיישמו אותן אם אתם רוצים להיות בטוחים שאתם מתקינים את המאווררים שלכם בדרך הנכונה. אם אתם רוצים לפעול נכונה, עליכם בעצם ליישם את השלבים הבאים:

  1. לעשות ביטוח לעובדים שלכם ולעצמכם
  2. לקחת חלק בקורס עבודה בגובה
  3. להצטייד בציוד שישמור עליכם מוגנים

לאחר שתיישמו את השלבים הללו, תוכלו להיות בטוחים שיהיו לכם מאווררים תקינים שישרתו אתכם ואת באי המקום. בנוסף, אתם כמובן תוכלו גם לדעת שאתם שומרים על הבריאות שלכם עצמכם ושל אלו הסובבים אתכם.

 

כמה מילים לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם להכיר את הדרך הנכונה להתקנה של מאווררים. כעת, כשיש לכם את כל המידע הדרוש בנוגע לבטיחות, ביטוח וציוד מתאים, אתם יכולים להתחיל לארגן את אזור העבודה שלכם בהתאם ולהתחיל בהליך ההתקנה. נאחל לכם בהזדמנות זו שיהיה בהצלחה ושתיהנו מכל רגע. להתראות במדריך הבא שיעסוק בהתקנה של מנורות מסוגים שונים.

שתי מאווררים

 

מכשיר חשמלי