התקנת לוחות חשמל

מחפשים התקנת לוחות חשמל? ריכזנו עבורכם את החשמלאים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו חשמלאי עכשיו:

המשרד החדש נראה מיליון דולר ובקרוב מאוד גם הבית שבנית למשפחה יהיה מוכן למגורים אז רגע אחד לפני שמתחילות החגיגות הזמן חשמלאי מוסמך לביצוע התקנת לוחות חשמל, אצלנו יש את ההכי טובים!

 

☑️ שירותי התקנת לוחות חשמל מהירים ומקצועיים.

☑️ ייעוץ ראשוני ללא עלות.

☑️ אחריות רשמית בכתב על העבודה.

☑️ מתמחים בהתקנת לוחות חשמל.

☑️ ביצוע העבודה מא' ועד ת'.

☑️ הקפדה על איכות ומחיר הוגן.

מה הם לוחות החשמל?

לוחות החשמל הם מרכז הבקרה של כל מערכת החשמל במבנה בין אם זה בית פרטי \ אולם אירועים \ קניון, בכולם ניתן למצוא לוח חשמל. מטרתם של לוחות החשמל היא להגן על הציוד הנמצא בתוכם וגם על המשתמשים במערכת החשמל הזו בנוסף לוחות החשמל שומרים על המכשירים המחוברים אליהם.

מה הם לוחות החשמל

 

התקנת לוחות חשמל

על מנת שמערכת החשמל תפעל כשורה ולא ייווצרו בעיות וסכנות חשוב לבצע את עבודת החשמל נאמנה כך שלוחות החשמל יותקנו בהתאם לבטיחות הנדרשת.

 

התקנת לוח חשמל בהתאם לצורך

לוח החשמל והרכיבים שלו משתנים בהתאם למטרה שלשמה נבנה לוח החשמל. לוח חשמל בנוי על פי גובה צריכת חשמל הדרגות כוללות:

  • לוח חד פאזי
  • לוח דו פאזי
  • לוח תלת פאזי


בהתאם לצורך המבנה החשמלאי ימליץ על הגדול של לוח החשמל הדרוש להתקנה. חשוב לדעת: לוח חד פאזי זול משמעותית ובהרבה מהמקרים נותן מענה לצריכת החשמל, לכן כדאי להמשיך לקרוא ולהבין את ההבדלים בין הלוחות.

התקנת לוח חשמל בהתאם לצורך

 

התקנת לוח חד פאזי

לוח חשמל חד פאזי הינו בעל 25 אמפר, בלוח חשמל סטנדרטי כזה יותקנו 12 מפסקים אוטומטים אך מספרם יכול להשתנות בהתאם לכמות וחלוקת עומס החשמל לפי כמות מכשירי החשמל.

 

לאיזה מקרים מתאים התקנה של לוח חשמל חד פאזי?

התקנת לוח חשמל חד פאזי יכול לספק את תשתיות החשמל הדרושה לבית, בדירות ישנות ניתן לראות שלוח החשמל חד פאזי וזרימת החשמל תקינה וזורמת באופן חלק, גם סטודנטים ואנשים המתגוררים ביחידות דיור נפרדות יכולים להסתפק בלוח חשמל חד פאזי.

לאיזה מקרים מתאים התקנה של לוח חשמל חד פאזי

 

התקנת לוח חשמל תלת פאזי

במקרה של ניתוק וקפיצה של חשמל בשל עומס בבית מומלץ לעבור ללוח דו פאזי. במצב כזה שזרם החשמל לא מתאים לצריכת החשמל ויש צורך לעבור ל – 40 אמפר המעבר לא עשוי להיות בעייתי מבחינה טכנית. תאלץ לשלם סכום כסף לחברת החשמל על הגדלת הזרם אך חברת החשמל לא יגיעו לביקור ובדיקה של כל הבית אלא תגיע ביקורת לבדיקת תקינות לוח החשמל ובדיקת הארקה.

 

חשמלאי להתקנת לוח דו פאזי

כאשר החשמלאי שלנו יגיע אליך לצורך להגדלת לוח חשמל העבודה לא תהיה ארוכה ומסובכת, כל שצריך לעשות זה להחליף את המפסקים ולהתאים אותם ל – 40 אמפר. עלות של החלפה כזו מסתכמת אצלנו בכמה מאות שקלים.

חשוב לדעת לפני התקנת לוח חשמל: עוד לפני שמזמינים לוח חשמל חשוב לדבר עם חשמלאי שלנו ולהסביר לו בדיוק את המטרה של המבנה, איזה מכשירים יהיו מחוברים ללוח החשמל ומה גובה צריכת החשמל, בהתאם לזה הוא ימליץ לך איזה סוג של לוח להרכיב ובכך לחסוך שינויים והחלפות בעתיד הקרוב.

חשמלאי להתקנת לוח דו פאזי

 

התקנת לוחות חשמל – פיצול לוח חשמל

על מנת להקטין את לוח החשמל ואת העומס של צריכת החשמל יש מקרים שניתן לפצל את הלוח ללוחות משנה. לוחות חשמל משניים מוזנים מלוח החשמל הראשי וכל אחד מהם מזין מעגלי חשמל סופיים של אזורים ומתחמים שונים אחד מהשני.

פיצול לוח חשמל אפשרי במקרה של קומות נפרדות \ אגפים נפרדים \ בית חד קומתי גדול. אין להזין מעגלים באותו מתחם בלוחות חשמל משניים, במקרה של תיקון מערכת חשמל כזו הטכנאי עלול להתחשמל למרות שהוא היה מקצועי והוריד את מפסק הזרם הראשי, עדיין יש עוד מעגלי חשמל לאותו אזור מלוחות המשנה.

 

איפה מתקינים את לוח החשמל?

בעבר לוחות החשמל היו מותקנים מחוץ לבית \ בניין המגורים אך כיום הלוח נמצא בתוך המבנה ורק השנאי (שעון המעיד על גובה צריכת החשמל) ממוקם בחוץ. כדאי להתקין את לוח החשמל במקום מואר ומאוורר, אפילו להתקין גוף תאורה ליד הלוח שיהיה מורכב ממצברים נטענים כך שבמקרה חרום והפסקת חשמל יהיה אפשר לגשת ללוח החשמל ולטפל בבעיה ללא קושי.

 

על מה חשוב להקפיד בזמן התקנת לוח חשמל?

  1. מצב הלוח – הארון ציוד שאליו יוכנס הלוח חייב להתאים לדרישות המכניות, פיסקליות, כימיות של הלוח. יש לתכנן את הלוח כך שתהיה גישה לכל החלקים המרכיבים אותו כך שבמקרה של תיקון ואחזקה יהיה קל לתפעל אותו.
  2. מיקום ההתקנה של הלוח – אי אפשר להתקין את לוח החשמל במרפסת \ חדר מקלחת \ אמבטיה \ צינור אוורור, חייב להתקין את הלוח על משטח או מבנה יציב כך שלא יהיה סכנה לעוברים ובמקרה של תיקון תהיה גישה נוחה ומהירה אליו.
  3. מרווח בין לוח החשמל לקיר – בזמן ההתקנה של לוח החשמל צריך לקחת בחשבון את המרווח בין הלוח לקיר ובין שני לוחות צמודים, במידה ויש חשמלאי מקצועי הוא מודע לתקנות הקיימות העוסקות בנושא זה ויפעל על פיהן. בנוסף קיים הבדל בין לוח הממוקם במעבר לבין כזה באזור תפעולי, בין לוח עם ציוד נשלף ולהפך. בין שני לוחות צמודים חשוב להתייחס למרווח בין שני הלוחות ולקבוע את כמות הכניסות וצורת הנעילה.

 

בסיום ההתקנה של לוח החשמל החשמלאי המוסמך שלנו יוודא שיש סימן אזהרה בולט לעין לשמירה ביטחון הסובבים.

 

עלות התקנת לוחות חשמל

סוג הלוח להתקנה טווח מחירים
לוח חד פאזי 1300₪ – 1800₪
התקנת מפסק תלת פאזי 350₪ 450₪
התקנת מפסק ראשי חד פאזי 250₪ – 300₪
ביקורת חברת החשמל 800₪ – 1100₪

 

על מנת לנהל שגרת חיים שקטה וחשוב יותר – בטוחה, אנחנו מבקשים ממך לא להתפשר ולפנות עוד היום לחשמלאי המקצועי שלנו והוא יתקין את לוח החשמל בצורה מושלמת תוך שמירה על בטיחות ומקצועיות, זה ישתלם לך כבר מהיום הראשון.

 

מחירון התקנת לוחות חשמל כללי

התקנת לוחות חשמל מחיר מ-250₪
תיקון לוחות חשמל מחיר מ-200₪
החלפת לוחות חשמל מחיר מ-800₪