הכל על מדורות הגן

החורף בארץ התחיל באופן רשמי לפני מספר ימים ואתם בטח מיהרתם להיפרד מהגינה שלכם עד אחרי פסח. לנו יש חדשות טובות בשבילכם – אין שום סיבה שתיאלצו להיפרד מהן – כי ישנם פתרונות מדהימים לבילויים בגינה שלכם גם בימי החורף האפורים, הארוכים והקרים.

על מדורות גן שמעתם? מניחים שלא. אנחנו מגיעים לתקן את החסר ולספר לכם שתודות למדורות גן תוכלו להנות מהגינה שלכם לאורך כל השנה.

 הטמפרטורות צונחות

הסיבה שכל כך רציתם למצוא בית עם גינה, זה כי דמיינתם את עצמכם יושבים בה בשלל הזדמנויות – נהנים מהרוח הנעימה של הערב בימי הקיץ החמים או יושבים על נדנדת הגן שלכם עטופים בשמיכה, עם כוס תה וספר טוב. כן, כולנו ראינו את הסצנות האלה בסרטים וכולנו התמכרנו אליהן וביקשנו אותן לעצמנו. איכשהו אף אחד אבל לא מדמיין את עצמו מבלה בגינה בחורף, מהסיבה הפשוטה שהקור לא מאפשר לשבת בה יותר מכמה דקות בודדות.

אבל זה פשוט כי בהוליווד לא שמעו כנראה על מדורות גן.

 

 במה מדובר?

מדובר בפתרון חימום שהוא לא פחות מגאוני – מתקן מדורה שמפיץ חום בקרבתו ומאפשר לאנשים להנות מהגן שלהם גם בימי החורף בארץ.

 

 במה זה שונה מפטריית חימום?

פטריות חימום שאנחנו מכירים מבתי קפה ומסעדות אלה מכשירים גדולים ומסורבלים שנועדו לחימום בעיקר בתוך מתחמים סגורים – שם החום מתפזר בצורה טובה יותר.

בנוסף, פטריות חימום הן מעט כמו המכשירים לחימום אמבט – מכשירי חימום עם סלילים בפנים – הם מחממים נהדר נקודתית אבל מספיק לצאת מטווח ההשפעה הישיר שלהם וכבר אתם חשים את הקור בעוצמה שהיא אף גדולה יותר מאשר מקודם.

פטריית חימום

 מדורות גן – סוגים

ישנו מגוון לא קטן בכלל של מדורות גן.

ישנם סוגים של מדורות גן שהמנגנון שלהם הוא בעצם אותו המנגנון כמו שיש לכיריים בבית של כל אחד מאיתנו – גז והצתה.

בצורה זו, מדובר במנגנון המוגן והבטיחותי ביותר, שמאפשר לנו לא רק שליטה על הדלקה וכיבוי המדורה, אלא גם על עוצמת החום שהיא מפיצה.

בנוסף, ישנן גם מדורות גן מהדור ה"ישן" יותר – שעובדות על עצים. אלה מצידן מצריכות יותר תשומת לב מבחינת ההפעלה שלהן, אבל גם מוסיפות אווירה קסומה במיוחד לכל גן בו הן נמצאות.

 

 שימושים נוספים למדורות גן

ולא נסיים את הסיפור מבלי לגלות לכם שמדורות גן נועדו לא רק לחימום היושבים סביבן, אלא מאפשרות גם צלייה עליהן (באמצעות רשת צלייה מיוחדת שניתן להוסיף להן). אם אתם מתגעגעים לתפוח אדמה מדורה או רוצים לאפשר לילדים שלכם להנות ממרשמלו טעים שהרגע נצלה על המדורה – יש לכם את האפשרות לעשות זאת.

שריפות בגינה

 ולסיכום  – טווחי מחירים

ואת הבשורה הטובה מכולן שמרנו לסוף – המחירים מתחילים בסביבות 300 ₪ בלבד.

מדורות

מדורות