הכירו את שלל המוצרים הקיימים בבית חכם

כולנו מכירים את המונח בית חכם. רובנו גם יודעים, שבית חכם אינו עשוי מקשה אחת אלא מורכב ממארג של מערכות חכמות. אך האם אתם מכירים את המערכות הללו ויודעים מה תפקידן? האם אתם יודעים אילו חברות הן החברות האיכותיות המציעות את המוצרים המשתלמים ביותר בשוק? המשיכו לקרוא ומצאו את התשובות לכל השאלות החמות בנושא.

 

החברה המומלצת

לפני שנצלול אל המוצרים עצמם, חשוב לדעת אילו חברות בשוק נחשבות לאמינות ואיכותיות, ומציעות מוצרים במחירים סבירים ולא גבוהים מידי. לפי בדיקתנו, המוצרים המשתלמים ביותר הם אלו של חברת Itead בליין המוצרים sOnOff. סונוף מציעה את מלוא המוצרים לבית החכם, במחירים שווים לכל נפש ובאיכות מעולה. קנו את המוצרים דרך היבואן הישראלי, והחלו בשדרוג הבית שלכם לרמות שלא הכרתם.

 

המוצרים המובחרים

מגוון המוצרים לבית החכם עצום וקצרה היריעה מלהכיל את מלוא הפריטים הקיימים. מכיוון שכך, נתמקד במוצרים הטובים ביותר שחובה שיהיו לכם בבית. בחרנו בקטגוריות המוצרים היעילות והאהובות ביותר על הצרכנים ואנו בטוחים שתמצאו אותן כמועילות גם עבורכם.

 

תאורה חכמה

אחד המוצרים הנמכרים והמוצלחים ביותר לבתים חכמים, הוא מערכת תאורה חכמה. ניתן להתקין מערכות חיישנים ומתגים על גבי מערכת תאורה קיימת, או להתקין מלכתחילה מערכת תאורה חכמה בבית. כחלק מהתקנת המערכת, יותקן אצלכם מפסק תאורה חכם שיאפשר לשלוט במערכת כולה מהמפסק.

מערכות מסוימות מקושרות ליישומונים בטלפון הנייד, מה שיאפשר לכם לשלוט במערכת מרחוק, לכוון את ההפעלה והכיבוי שלה לזמנים הנוחים לכם ולהיות בבקרה מתמדת אודות מצב התאורה בבית. את כל זאת, תוכלו לעשות ישירות מכף היד שלכם.

 

מתגים ושקעים חכמים

לא רק בתאורה אפשר לשלוט מרחוק. כל שקע ומתג חכמים של סונוף יוצגו באפליקציה ותוכלו להשתלט עליהם מרחוק ולכוון את סגירת או פתיחת המעגל החשמלי, דהיינו הדלקת או כיבוי המתג, לזמנים הנוחים לכם. המערכות מבוססות מפסק חכם והוא המאפשר את השליטה במעגל החשמלי.

למעשה, בזכות מערכת המפסקים, ניתן להפוך כל מוצר חשמלי בבית למוצר חכם. תוכלו לחבר את המפסק למוצר הרלוונטי, וברגע תוכלו לשלוט בשואב האבק הרובוטי, במכונת הכביסה, בטלוויזיה, במזגן ובכל מוצר שתרצו לשלוט בו.

 

מערכות אבטחה חכמות

סוג מוצר נוסף שחשוב להכיר הוא מוצרי האבטחה. החברות השונות מציעות מצלמות, חיישנים ומערכות התראה חכמות המאפשרות לכם לקבל דיווחים בזמן אמת, הישר לטלפון הנייד, בדבר כניסות חשודות אליכם הביתה, מהדלת או מהחלון. הודות למערכות החכמות, תוכלו ללכת לישון או לצאת לחופשה בראש שקט יותר.

 

מערכות שמע חכמות

קטגוריית המוצרים האחרונה שרצוי להכיר היא קבוצת מערכות השמע החכמות. מערכות אלו מותקנות בסלון או בכל חדר אחר בו תרצו אותם והן ניתנות לקישור למערכת הוידאו ולטלפון הנייד. כך, תוכלו ליצור חוויית קולנוע מושלמת אצלכם בבית.

 

לסיכום

ישנם מוצרים רבים המותאמים לבית חכם. החשובים שבהם, הם מערכות תאורה חכמות, מפסקים שקעים ומתגים חכמים, מערכות אבטחה חכמות וכן מערכות שמע חכמות. רכשו מוצרים אלו מחברת סונוף, והתקדמו אל עבר העתיד.

בית חכם

בית חכם