החלפת ממסר פחת

מחפשים החלפת ממסר פחת? ריכזנו עבורכם את החשמלאים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו חשמלאי עכשיו:

ממסר פחת הוא אחד הדברים שקיימים בכל מבנה שהוא. יש לו תפקיד חשוב ומכריע בכל הנוגע לניתוק הזנת החשמל באופן אוטומטי ברגע שהוא מזהה זרם זליגה, כאשר במקרים הטובים מדובר אך ורק על תקלה באחד המכשירים החשמליים, אולם במקרים הגרועים מדובר על דליפת חשמל שעלולה לגרום לקצר ולשריפה בלוח החשמל. ממסר פחת נכנס לתמונה בדיוק בנקודות האלו, אך לפעמים יש צורך בתיקון שלו או החלפה מוחלטת שלו. החלפת ממסר פחת יכולה לנבוע או מסיבות של התיישנות ותקלות בלתי פתירות, או מסיבות כמו החזקת ממסר פחת שאינו תקני עוד. ריכזנו לכם כאן את כל המידע שנחוץ לכם לקראת החלפת ממסר פחת, וכל מה שנותר לכם זה פשוט להתקשר אלינו והופ – אנחנו בדרך אליכם!

 

☑️ החלפת ממסר פחת מקצועית ובטיחותית.

☑️ ייעוץ ראשוני ללא עלות.

☑️ שירות מקיף ומקצועי.

☑️ מתמחים בהחלפת ממסר פחת.

☑️ ביצוע העבודה מא' ועד ת'.

☑️ הקפדה על איכות ומחיר הוגן.

החלפת ממסר פחת

 

רגע לפני שמתחילים: ממסר פחת – מה זה בכלל?

ממסר פחת הוא התקן שגם אם לא יצא לכם לפגוש אחד על אחד, הוא קיים אצלכם בבית או בקומת המגורים. אולי יצא לכם לשמוע עליו בתור מפסק מגן, מפסק דלף או מפסק פחת, שהם שמותיו הנרדפים. מדובר כאן על אחד האמצעים החשובים ביותר, ויש לו תפקיד גורלי ביותר בלשמור עליכם כמשתמשים במכשירי חשמל, וכן בלשמור על לוח החשמל מוגן מפני שריפות ודליקות.

 

איך זה עובד?

מנגנון הפעולה של ממסר פחת הוא פשוט מאוד. למעשה, ממסר פחת מקבל זרמים וכן מחזיר זרמים. בין שני סוגי הזרמים הללו קיימים לפעמים הפרשים. במידה וההפרש בין הזרמים אכן קיים בצורה שבה הזרם החוזר מממסר פחת נמוך יותר מהזרם המגיע אליו, הרי שמדובר על זליגת זרם.

זליגת זרם אולי נשמעת כמו עניין לא מסוכן או מפחיד, אולם היא עלולה להעיד על כך שאדם מסוים עובר התחשמלות. בדיוק מפני העניין הזה בא ממסר פחת להגן, ולכן הוא מנתק את הזרם באופן אוטומטי.

 

ממסר פחת: הצצה פנימה

אז מה קורה שם בתוך הקופסה החכמה של ממסר פחת? שאלה מעולה. ממסר פחת בנוי בעצם מטבעת פריט המלפפת דרכה שלושה סלילים שונים. בסליל הראשון ובסליל השני זורמים זרמים אשר יוצרים שטפים מגנטים מנוגדים. אם הזרמים שווים בין זה העובר בסליל הראשון לבין זה העובר בסליל השני, הכל עובד בצורה תקינה והסליל השלישי יוותר ללא זרם.

לעומת זאת, אם בסליל הראשון או בסליל השני נוצר זרם גדול יותר, הדבר יצור זרם גם בסליל השלישי. הזרם הזה, שיעבור בסליל השלישי, יפעיל התקן אלקטרומכני שישחרר את הקפיץ ששייך לממסר פחת. השחרור של הקפיץ הוא שיגרום לנתק במעגל החשמלי.

ממסר פחת: הצצה פנימה

 

החלפת ממסר פחת – על מה ולמה?

החלפת ממסר פחת, אם כן, לא נשמעת אולי כמו משהו שצריך או רצוי לעשות, אז איפה היא בכל אופן רלוונטית? אז ככה: לא מעט מבנים מחזיקים היום בממסר פחת שאינו עומד בתקן – ממסר פחת מסוג AC. ממסר פחת מסוג זה יצא מכלל שימוש בעקבות העובדה שהוא אינו מזהה התחשמלות הנגרמת בעקבות שימוש במכשירים חשמליים אלקטרוניים, והרי שהיום אין כמעט בית שלא מחזיק במכשירים מסוג זה.

מבנה שיש בו ממסר פחת מסוג AC חייב לבצע החלפת ממסר פחת, שיכולה להתבצע על ידי חשמלאי מוסמך שמחזיק בידע ובכלים הרלוונטיים לביצוע העבודה.

החלפת ממסר פחת – על מה ולמה?

 

מקרים נוספים שבהם ההחלפה היא הכרחית

ההחלפה לא מסתיימת רק בהחלפה קיים שאינו עומד בתקן להחלפת ממסר פחת לאחד שכן עומד בתקנים. מקרה נוסף שבו תצטרכו לבצע החלפה הוא מקרה שבו ממסר פחת שנמצא אצלכם אינו תקין. אז איך יודעים שזה המצב?

 

החלפת ממסר פחת בעקבות תקלה בלתי פתירה

אחת לבין שלושה לארבעה חודשים מומלץ מאוד לבצע בדיקה של ממסר פחת שנמצא אצלכם. הבדיקה תוכל לוודא שהמכשיר אכן תקין, ובמידה ותמצאו שלא – יוכל החשמלאי להבין האם הוא מסוגל לבצע תיקון ממסר פחת או שאין ברירה אלא לבצע החלפת ממסר פחת.

הבדיקה מתבצעת בצורה הבאה: לחצו על כפתור TT שנמצא בממסר פחת. ברגע הלחיצה, אמור השלטר החשמלי לעבור ממצב ON למצב OFF, מצב שנקרא גם "לרדת". ברגע הזה החשמל הפעיל במבנה שלכם אמור להפסיק לפעול. במידה והחשמל ממשיך לעבוד – הדבר מצביע על תקלה בממסר פחת. במקרים מסוימים מדובר על תקלה פתירה, אולם במקרים מסוימים הדבר יעיד על ממסר פחת בלאי שלא יהיה מנוס אלא להחליפו. חשמלאי מיומן ומוסמך הוא מי שיוכל לבצע את עבודת ההחלפה עבורכם.

החלפת ממסר פחת בעקבות תקלה בלתי פתירה

 

עוד דרכים לגלות האם אתם זקוקים להחלפה

לצערנו, חלק מהתקלות נחשפות רק בזמן אמת. כולנו מכירים את המצב שבו החשמל קופץ, והמקור של המצב הזה הוא כמובן ממסר פחת. במידה ולאחר קפיצת החשמל כיביתם את המכשירים החשמליים בבית ולא הצלחתם להעלות את הכפתור של ממסר פחת – הרי שהבעיה היא בו ולא במכשירים החשמליים שבבית שלכם.

 

כמה עולה ההחלפה?

טווח המחירים של החלפת כזו נע בין סכומים של 200 ₪ לבין 450 ₪. מדובר כאן על טווח מחירים יחסית מצומצם, ולכן קל יהיה לכם לזהות דרך הצעת המחיר של החשמלאי האם מדובר על חשמלאי מקצועי הוא חשמלאי שהצעת המחיר שלו אינה הוגנת.

במידה ואתם לא בטוחים כיצד לבצע בדיקה ולהגיע למסקנה האם אתם זקוקים להחלפת הממסר או שלא, גם את הבדיקה יוכל החשמלאי לעשות באופן מקצועי ויסודי.

כמה עולה ההחלפה?

 

אז מה עושים עכשיו?

ההחלפה פשוטה עבורכם היום יותר מאי פעם. למה? פשוט מאוד – אנחנו זמינים עבורכם! צלצלו אלינו עוד היום ונשמח לבצע עבורכם החלפת ממסר פחת מקצועית ואיכותית.

 

מחירון החלפת ממסר פחת כללי

החלפת ממסר פחת מחיר מ-200₪
תיקון מערכת גילוי אש מחיר מ-400₪
תיקון ממסר פחת מחיר מ-200₪